k: roadster
#1

mis autost oleks kõige mõttekam sellist projekti alustda ja kas siukest masinat on võimalik eestis arvele võtta?

http://www.ruffrodders.com/cgi-bin/ib/ik...f=34;t=301

http://www.ruffrodders.com/cgi-bin/ib/ik...f=48;t=631

http://www.ruffrodders.com/cgi-bin/ib/ik...=81;t=1863
Vasta
#2

Kui eelarve piiratud siis Volvost.Seda mida Volvost teha annab võib näha Rootsi saitidelt.Arvele saab kui järgid kõiki nõudeid mis esitatud iseehitatud autole.
Vasta
#3

kas mingeid täpsemaid vihjeid ka saaks, ntx millisest volvost?
ja mis masina esisilda kasutada?
Vasta
#4

Mina jälle soovitaks mõnda väga vana masina jäänust. Soovitavalt enne 1940, või siis sõjajärgset "vanakest". Siin Eestis on selliseid juba lootusetult rikutud autosid üsna palju. Originaali neid ilmselt enam keegi ei taasta, selliseks hobiks aga kõlbaksid nad imehästi. Võiksin soovitada näiteks väikest Mersut, BMW-d, DKW-d vms. Sinu toodid linkidel on algsest masinast küll üsna vähe ära kasutatud, mina soovitaks siiski improviseerida selliselt, et masin äratuntavalt õiget marki edasi kannaks.

Terv. Märt Aarne
www.vanatehnika.ee
Vasta
#5

Pisike, kuid stiili osas väga palju muutev probleem Eesti seadustes on porilaudade nõue. Teine küsimus on mootorikate, ma ei ole küll kindel, aga kas mitte see ka nõutav ei olnud. Ülejäänu peaks vast olema seaduse piires 'iseehitatu' nime all teostatav.
Vasta
#6

Iseehitatule on ikka palju rohkem rodi-stiiliga mitteühilduvaid nõudmisi. Hetkega tuleb pähe "sanga" ehk turvakaare nõue, turvavööd, tuled-viled...

Ümberehitus juba originaalis lahtisest autost peaks seaduste järgimise mõttes kõige lihtsam olema.

Tervikuna on sellise projekti keerukus muidugi üsna uhke.
Vasta
#7

ehk on kellegil mõnda sellist toorikut aiataga vedelemas, või peaks selle ostumüügi alla kirjutama.
tegelt raam polegi nii suur probleem selle asja juures, rohkem tekitab muret esisild.
täpselt ei tea, kuid minuarust ei suhtu arkimehed karpamootoritesse hästi, mõtlesin kasutada mingit v6 pritsungmootorit mis peaks olema mehaanilise pritsungiga - ehk on kellegil mõni siuke mootor vedelemas?
tagasillaks paneks toyota hiace silla mis pidi suht vastupidav olema (on endal olemas).
Vasta
#8

Mina nende "ARKi meeste" pärast niiväga ei põeks. Pane enda visioon paika, mida sa lõppkokkuvõttes täpselt ehitada tahad ning tee ära - kui sa üldse nii kaugele jõuad, et arkimeestel üldse midagi öelda on, siis sel hetkel oled sa juba Eesti kõige kõvem hotrodder. Siin neid riistu eriti liikumas pole...

Esivedrustusi kasutatakse põhimõtteliselt kaht liiki - originaalne Fordi talasild, (mis ilmselt jääb ära, sest toorikuks pole ju Ford) või custom made topelt-õõtshargid. Mingi x auto esisild hot rodi alla reeglina ei sobi, jääb väimuselt kohmakas ja kole.

Osta temaatilisi ajakirju, Eestis on neid vabalt saada, või uuri netist teisi sarnaseid projekte. Hot rod ei ole just raketiteadus, aga siinmail seda eriti ei viljeleta, seega tuleb oskusteavet piiri tagant otsida. Antud teemal on kirjutatud ka paras posu raamatuid.

Tagasilla ja pritse/karpa pärast ära üldse muretse, need on kõige väiksemad asjad. Raami ehitamine on samas paras pähkel. Osta see või see ja hakka raamist pihta.

Edu!

[Pilt: COVERsm.jpg]
Vasta
#9

Jäik esisild nagu esimeses postis oleval teisel lingil, on näiteks 25a. vanadel mersu kaubikutel, 207 jne. Ma ei ole küll kindel, aga vististi ka lehtvedrudel. Silla laius on muidugi iseasi, kas sobib.
Hiace sild peaks täitsa hea olema.
AGA V6 ei ole kohe kindlasti mitte rodi mootor! Kui V8t ei saa endale lubada, siis juba R6, aga mitte V6. (või äärmisel, äärmisel juhul R4)

Kui ütled, et raam ei ole oluline, siis kuidas plaanid, raami ise teha? Võib-olla oleks hea võtta juba esisild koos raamiga? Soovitavalt mõnelt kaubikult, kuna neil on tugev sirgete taladega raam, mitte nagu uuema aja sõiduautodel, kabiini perimeetrit järgiv ja rohkete kumerustega.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne