Chrisler sunbeam 1970
#1

sai ostetud ammu algul oli suur huvi teda teha tegin siis mootori korda surved nüüd 10,5 at sil kohta ja siduri teguin ära ja siis värvisin ja ......ega tast originaali vist ei saa uut esiklaasi tihendit tahaks ja..... palju on veel teha kevvitada veits jne... eks näis mis saab vähemalt paberid on korrasSmile
kui miskit toimub annan teada kjuhul kui huvi pakub.

chrisler sunbeam http://www.album.ee/?o=516863958 se sinine
http://www.carrating.org/car.php?8567




aa muide vauxhall on ka mul pilte näete siin http://www.carrating.org/car.php?8568?co...&lk=2&#com
Vasta
#2

Tore oli neid pilte vaadata. Väliselt paistab kere olevat suht kena ja sirge, stanged samuti. Kuidas on sul lood esiklaasga? on see kriimude ja täketeta? Uut klaasitihendit vist küll ei leia.. Minu Sunbeamiga oli vastu päikest sõitmine igatahes väga vaevaline. Mis seisukorras on sillad? puksid-amordid, roolilatt ja pidurid?
Paljude varuosadega on juba raskusi. Võin niipalju lohutuseks öelda, et esimesi õõtshoobasi koos sharniiridega on veel võimalik tellida, sama lugu välimiste rooliotstega. Ainuke, kes ette amorti pakkus, oli Monroe. Summutit mäletamistmööda sai Bosalist ning tagumised pidurisilindrid sobivad Ford Escorti omad. Mitte vana tagaveolise, vaid mingi..91-93 vms. Kunagi olen oma Sunbeamil vahetanud ära kardaaniristid. Kuna muud polnud siis saada, proovisin Lada omi.Sobisid mäletamistmööda .

Anna aga teada, kui miskit huvitavat jälle Sunbeami juures toimetad, neid autosi pole just eriti palju järgi. ning kui varuosa on vaja, küsi.. ehk saan aidata.



Vasta
#3

rõõm näha et ma pole ainuke sunbeami omaja kui tahad siis võin sulle tast pisut andmeid saata mis marki küünlad lähevad(tootekoodiga )jne aga siis on vaja su sunbeami aasta arvu ja mootori kubatuure ja kilovatte aga iga tark poiss oskab ka ise autodatast vaadata. aga kui ei siis aitan rõõmuga varuosi hetkel ei vaja aga äitähh sellegi info eest mida olid nõus inuga jagama. praegust piirab mu auto ehitust rahanappus aga tahaks juba umbelt sellega sõita vaja keevitada ja mastiksit ja ... no saab vast enam vähem korralik loodan. esiklaasi kohta ei oska midagi öelda sest pole veel teepääle saanud ja neid kriime ja värki näeb just vastu päikest väga hästi.
Vasta
#4

samas äkki saad öelda paljumaksavad õõtshoovad ja sarniirid piduriklotsid(ees ja taga) ees välimised rooliotsad ja esimesed ja tagumised amordid meil võrus autopoes ühes naerdi mu peale ja öeldi et sellist autot pole olemas. krt mul polnud auto dok kaasas et näidata... krdi oma-arust autotargadSmile
Vasta
#5

Uues TecToc-is poe enam ei Chrysler Sunbeami ega ka sama sõidukit Talbot Avengeri nime all!! Sad (tänane avastus) Meenub, kui käisin kunagi sellele varuosa vaatamas, oli näiteks soome koivuneni kataloogis selline alapeatükk, nagu "vanad ja haruldased sõidukid" nii polegi midagi imestada, et õnnetu automüüja kehitab õlgu, sirvides oma katalooge Chrysleri kohapealt, kus on paraku vaid uuepoolsed autod.
Õnneks on mul osade kamakate koodid olemas nii, et püüan meeles pidada ning home materjalid kaasa võtta. Esiklaasi kohta saatsin järelepärimise Elva tehasesse, kuid vaevalt sealt midagi tarka tuleb...

terv.Mart
Vasta
#6

tere jälle

tegin siis oma autot edASI vähe
korrastasin kapotialust värvisin ära
kere on keevitatud,
hmm...aa salong on kokku pandud peale kõrvalistuja istme,
oo sebisin endale mega sexikad kolarid taha aga pole neid veel täiustanud kõlari kast on täitsa ümar nagu pall ja tehtud on poleeriud alumiiniumist.
siis sierra veljed sobivad sinna alla veel endal värvisin tsõõrid valgeks,
hallid ja mustad oleks liiga tavalised.
Veljed lasin liivapritsiga puhtaks +krunt+veoka valge värv+mingi 4 kihti lakki
äkki kunagi lähen ülevaatusele selle viisastaku seesSmile

eks aeg näitab


Seniks edu teile.....
Vasta
#7

See Sunbeam meenutab nagu Inglaste Morrist.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne