Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Pidasid ehk silmas pasunaid?.Need olid ainult siis kui juht noid ise peale wiitsis aretada.Tehasest selliseid minu teada wälja ei tulnud(parandage kui eksisin)Neid võis leida nii LAZ(kõige enam) ,ZIL ,MAZ,KrAZ,KAMAZ il.MIN NÕUKOGU Autobaasis olewat olnud ka õhkpasunatega RAF.Wend käinud korra näddalas spets paaki õhku sisse laskmas.Muidugi olid õhkpasunad ka osadel linnadewahelistel Ikarustel.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
Mäletan et kunagises Ranna Sohvoosis ehitati Urali kabiin pikemaks (olen uhke oma isa üle) ja sellele paigaldati mingi kombaini suruõhul töötav signaal.
Selle uraali kohalt veel,et tehti magamiskohaga kabiin, kiired sillad (6x6 ikka, vististi turbo Mazi mootor,võin ka eksida ja kabiin oli rohelist värvi. Aasta ,mil ehitati võis olla kuskil 91 - 93. Uhke masin oli.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
Need pasunad tegelikult peris kenad asjad,ikka kuulda kui lased.Äge weel siis kui su autol laes punutud nöör on.Siis ainult tõmba.Wanal FL7 olid pasunad peal,praegusel FL12 mitte.Aga eks kogu raha siis peaks need ikka peale aretama.
Postitused: 482
Teemad: 2
Liitus: Sep 2004
Maine:
2
Vene autodel olid tehasest kindlalt õhkpasunad peal Zil-131-tedel. Teistele Zilidele sai ise panna. Osadel Laz bussidel oli ka tehasest. Lülitati neid vasaku jalaga põrandalt. Maz-idel olid tehasest vist elektrilised pasunad nagu Volgadel, ainult 24 voldised. Vanemad õhkpasunad olid umbes pioneeri fanfaari suurused ja uuemad umbes poole väiksemad. Korraliku hääle tegemisks vajavad õhkpasunad umbes 6 ati suruõhku. Võrreldes lääne masinate pasunatega teevad vene omad kõrgemat heli. Kamaz-idel ja Zil 133gj olid ka tehasest õhuga pasunad ja neid juhiti elektriliselt.