minski jama
#1

selline jama et panin peale talvepuhkust minski tööle alguses töötas mingi 2 minutit ja siis peale seda kui gaasi andsid hakkas nagu hinge kinni tõmbama ja võttis gaasi andmata pöörded üles ja suri välja.peale seda proovisin nõela asendit muuta,karburaatorit puhastada,ujuki taset muuta ja ikka polnud kasu,aga vahepeal on nii et kui lõpuks pöörded üles saab siis nagu läheb väga hästiSad
Vasta
#2

Tavaliselt võtab gaasi andmata pöörded üles, siis kui bensiin saab otsa või ei tule peale. Endal oli ükskord sõites nii, et paak oli tühi ja järsku hakkas kiirendama. Päris imelik, või mis. Trimmerid jms. teevad ka niimoodi.

Kontrolli süüdet ja ka küünlavahetus tuleks kasuks. Selle nõela ja ujuki asendi muutmine on küll bullshit, kui ta ennem töötas.
Karburaatori juures võid siiski kõik üle kontrollida ja vaadata kas kõik on nii nagu peab!?
Kas viga võib olla ka õhufiltris? Umbes?
Kuna vigu võib olla nagu sigu, siis kontrolli KÕIK üle, alustades lihtsamatest.
Smile
Vasta
#3

See küll teemast mööda aga mis karburaator minskil originaalis on?
Vasta
#4

Sõltub mootorist.
Raamatust ma näen k36-c (m-106, MMB3), kuigi mõlemal oma minskil (m-105, MMB3 88a) on k62-c.

edit: ikka k52-c peaks olemaRolleyes
Vasta
#5

k 65 karpa 0n selline minsk on http://www.u-pop.ee/autoline/car/1587/?o=3
Vasta
#6

Ja selle elektrivärgi võid rahulikult ära unustada, tüüpiline et bena ei tule peale, probleem karpas või enne seda paagifiltris, võimalik et keegi on talvel paagist bena ära nuusutand
Vasta
#7

---MCSASS--- Kirjutas:See küll teemast mööda aga mis karburaator minskil originaalis on?

Vanematel (1950ndad ja 60te algus, Moskva kolmekäigulise "moskvalase" mootoriga) on karburaatoriks K-55, veel vanematel (ca enne 1953) on nagu M-1-A "Moskvalgi" peal K-30. Vanemad K-30-d kannavad veel täpsustavad marki K-30 "Amal" (kusagil 1940ndate teise poole algus)

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

---MCSASS--- Kirjutas:See küll teemast mööda aga mis karburaator minskil originaalis on?

Uuematel minskitel kasutati ka "Pacco" karburaatoreid.

Ma olen Amatöör [suure tähega] tsiklite alal, 90% minu postitustest on suht lapsikud...Toungue
Inimene õpib oma vigadest....
Vasta
#9

Keera kraan poolenisti lahti ning oota veidike, kui tõstab pöördeid ja uuesti normaalseks läheb siis saab masin liialt palju bena peale, kui üldse ära sureb või pööre madalamaks lääb siis tähendab et saab vähe. Samuti võib ta sul ka kusagilt lisaõhku saada, kontrolli üle kõik tihendid ja kruvid.
Vasta
#10

Mu sõbra 1992 a Minsk käitus kah kummaliselt. Käivitus ideaalselt, aga sõltumata gaasi asendist tuure üles ei võtnud. Põhjus oli elektronplokis (süüde+tuled 12V). Sõber sokutas sinna peale Delta/Mini/Stella 6V elektronploki ja müüs masina maha (tänapäeva kontekstis lauslollusSad )
Vasta
#11

mul ka minskil oli sama jama, aitas silindrikaane lihvimine ja karbussi segu kruvi kruttimine, paned masina käima keegi hoiab gaasi ühekohapeal paigal ja sina krutid kuni pöörded on kõige suuremas võid ka vaadata selle järgi et võtad karpa tagant ära õhupuhasti ja vaatad kui karpa tagant enam bena ei pritsi siis hakkab segukruvi paika minema.
Vasta
#12

ml sama jama aga keera karburaatori polt lahti  ja vaata kas kõik on terve  ml oli katki killud olid väljas proovi ja uuri
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne