Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Täiesti nullkasuteguriga tegevus, see ei anna su deltale midagi juurde, halvemal juhul teeb segu lahjaks.
Rahakotile hakkab ka kindlasti.
noottaur Kirjutas:Mõtlesin midagi sellist:
http://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvu...tid/41249/[/php]
Või siis midagi natuke võimsamat.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 38
Teemad: 13
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
Palun mõelge ennem, kui midagi ütlete.
Absoluudselt pole mingit ettekujutust.
Kui ventikas midagi tööle hakkab, siis teeb ta segu lahjaks. kui liiga hästi töötab, siis puhub bensiini ka paaki tagasi.
Ülelaadimisele, kus kompressor on ennem karburaatorit, ehitatakse karb. spets karpi. Loomulikult võib ka pritsega olla, kuid see on juba midagi muud.
Patarei on vist küll mõttetu sinna, kuna see kaua ei kesta.
Kui ma ei eksi, siis turboks saab nimetada ainult sellist kompressorit, mis töötab väljalaske gaaside jõul.
Ma arvan, et siit foorumist leiad palju asjalikumat nõu delta forsseerimiseks, kui on seda ventilaatoritrikk. Edu otsimisele.
Keegi samas ei keela seda sul proovimast.
Postitused: 117
Teemad: 9
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
mu naabril on pentsupump võrrile, kuskil. Kas keegi on sellest midagi kuulnud. Kui raske on seda installida.
Postitused: 183
Teemad: 12
Liitus: Jan 2006
Maine:
2
Küsiks siis veel midagi. Mis juhtuks, kui panna deltale 0.5l NITRO-paak külge. Otsisn, aga kuskil ei ole midagi mopeedidele nitro paigaldamisest juttu.
Nitro saaks tellida Saksamaalt u 2000.-
Et kas delta mootor kannataks selle välja või mitte, ning mis juhtuks, kui mingi 0.15l korraga lasta mootorisse? Kas püsivad kahjustused v??
Fiat 127 0.9l
Postitused: 1,484
Teemad: 155
Liitus: May 2003
Maine:
6
21-01-2007, 16:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-01-2007, 16:24 PM ja muutjaks oli
vootele.)
2-taktiline on üldiselt raskesti turbotatav, kuna segu kompresseermine ja silindrisse puhumine toimub karteri kaudu. Kui karterisse ülerõhk tekitada, siis puhub see väljalasketakti ajal üleliigse küttesegu lihtsalt sumpsist välja. Mingil määral saab seda kompenseerida vastava väljalaske resonaatoriga, aga üldiselt hakkab see "blower" ka resoka tööd segama.
Kõige parema tulemuse saabki korralikuma väljalasketoru panekuga, see aitab paremini silindrit täita (tekitab õigel ajal silindris alarõhu) ning takistab küttesegu lahkumist kui väljalaske aken on avatud.
Nitro kitte rolleritele on ebays müügil ja üsna odava hinnaga muide.
Postitused: 141
Teemad: 29
Liitus: Feb 2005
Maine:
0
22-01-2007, 23:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-01-2007, 23:50 PM ja muutjaks oli
N2O.)
Aga pmst enne me ei saa teada kas peab vastu või ei, kui sa pole proovinud. Ma ei näe küll võimalust kuidas korraliku mootoriga delta õige reguleeringuga peaks nitro laskmisel õhku lendama. Aga mõni suvaline siin-seal mm lõtku ja lahja seguga mootor goes bang.
Julge mõelda ja tegutseda suurelt. Ka Delta kallal. Aga enne õpi kuidas asjad töötavad.
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
Aga miks vaja nitrosid ja turbosid??Deltast saab ju küllaltgi kõbeda masina ka vähema raha eest ja vaeva eest.Naabripoiss soovis endale miskit krossika sarnast tegelast millega saaks metsavahel ringi töristada.Momenti sellel ju ka piisavalt...muidugu selleks panime tagarattale CZ hammaka...seda pildidl pole....Amordid tegi ka natuke pehmemaks ja porilauad sai tõstetud kõrgemale ja muidugi madalamad ja kitsamad lenksud.....UUs värv peal ja palun....red devil
http://beta.album.ee/node/9979971/50049399
http://beta.album.ee/node/9979970/50049399#browse
http://beta.album.ee/node/9979972/50049399#browse
http://beta.album.ee/node/9979973/50049399#browse
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
Seda jurakat nüüd küll krossikaks ei saa nimetada. Ja kui aus olla siis on ta ikka päris kole ja ebamugav sõita nii. Krossikatel ikka kõrge ja veidi laiem lenks (eriti vajalik metsa vahel). Cz-i hammakas on harilikult sinna 50 hamba kanti, see tähendab et teisest käigust jäi alles 35km/h maksimum kiirust, esimene siis vastavalt sina 15km/h kanti,
No andke andeks aga kus on teie maitse ja praktiline meelsus??
Väikevend1 Kirjutas:Aga miks vaja nitrosid ja turbosid??Deltast saab ju küllaltgi kõbeda masina ka vähema raha eest ja vaeva eest.Naabripoiss soovis endale miskit krossika sarnast tegelast millega saaks metsavahel ringi töristada.Momenti sellel ju ka piisavalt...muidugu selleks panime tagarattale CZ hammaka...seda pildidl pole....Amordid tegi ka natuke pehmemaks ja porilauad sai tõstetud kõrgemale ja muidugi madalamad ja kitsamad lenksud.....UUs värv peal ja palun....red devil
http://beta.album.ee/node/9979971/50049399
http://beta.album.ee/node/9979970/50049399#browse
http://beta.album.ee/node/9979972/50049399#browse
http://beta.album.ee/node/9979973/50049399#browse
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 41
Teemad: 12
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
sõidu ajal lase deodoranti õhupuhastisse, toimib nagu nitro.
ostan, müün ja vahetan
Postitused: 442
Teemad: 44
Liitus: Jun 2004
Maine:
4
tsiklimees Kirjutas:sõidu ajal lase deodoranti õhupuhastisse, toimib nagu nitro.
Pigem toimib nagu deodorant õhupuhastis.
PS 84', 83', 82', 80', 79', 77', 76', 75', K-15, K-16, M-15; M-16
Postitused: 72
Teemad: 18
Liitus: Jun 2006
Maine:
0
maitse ja praktiline meelsus jaid selle projekti puhul tahaplaanile.Tegu on heinamaa mopiga...tahaks naha kuidas saab soita heinamaa rohumugarike vahel kiirusega 60+.Pohiline selle ratta puhul on MOMENT!!!Maitse ule voib vaidlema jaadagi....kuna masin pidi olema lihtne ja kiire ehitada siis jaid ara koik keerukad raamigeomeetria muudatused....Samuti sooviks teada et kes sind seal pollul,heinamaal voi metsas ikka nii hoolega vahib.Kitsad lenksud seetottu et kuna aegajalt liigub masin ka tosises vosas siis ei ole soov et keegi sinna lenksupidi rippuma jaaks

.Soidumugavuse kohapealt niipalju et pikka maad sellega nagunii EI SOIDETA...enamus ajast sadulas uldse ei istutagi...vaid seistakse pusti.Praktilist masinat ei soovinudgi keegi....masin puhtalt lobutsemiseks tehtud....ja seda ulesannet taidab ta hasti.
How about a nice cup of..SHUT THE FUCK UP!
Postitused: 26
Teemad: 3
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Nitro-tuuningu meestel soovitaks hoopis mõni vana kardi mehhaanik üles otsida. Need mehed suutsid vanal vene ajal sellised mootorid nagu võluväel lendama panna.
Postitused: 816
Teemad: 30
Liitus: Aug 2006
Maine:
5
t6si on. Kartide mootoritele lisati siis kui nad piisavalt soojad surve all destileeritud vett. Olen kuulnud et jooksid omasugustele ikka silmad ette. kellel viitsimist v6iks 2ra proovida, sest pole ise n2inud kas toimib, ytleme niiet vanemad ja targemad teadsid r22kida

. surve pumbati nn tynni, kus sees dest vesi ja vabastati sealt vist teatud kraani abil pihustades karburaatorisse. Nii ma v2hemalt oletan

.
aga jh delta mootorile pole vaja tuuningut teha. 6hupuhastisse v6id ka lasta kylmk2ivituse eerit. aga egas see nyyd head ei tee.
Alustatud töö tuleb lõpuni viia.