Niisiis... olen juba kaua tegelenud neoonide paigaldamisega autosse. Kuid tuli kaval mõte...võiks ka kodustesse tingimustesse panna neoone. Taheti tellida neooni supakale. Et võtaks voolu otse sellest mis võimust kõlarisse jõuab. Põhimõtteliselt peaks võimalik olema....sest neoon on 12V. Igaks juhuks küsin veel üle...kas ikka töötab
Neoonid
15-04-2006, 09:25 AM
Otse kõlari juhtmest toitmiset arvatavasti midagi head ei tule. Gaaslahenduslamp vajab tegelikult rohkem pinget, kui 12V, mistõttu
auto elektrivõrgust saadav pinge tõstetakse muunduri abil saja või rohkema voldini. Kõlarisse tuleb pinge, mille amplituud muutub pidevalt, seega pärast alaldamist tuleks seda veel stabiliseerida ning igaks juhuks
peaks leiduma veel mingi varutoiteallikas, mis ei laseks lambil kustuda, kui kõlar ei tööta. Omaette teema on, kuidas võimendi suhtub sellisesse
imelikku koormusesse. Kõige optimaalsem oleks 12V vajav muundur asendada lülitusega, mis toidaks lampi 220V võrgust. Kui selline asi pole teostatav (lambi toru ise pole ilmselt 220V võrgust toitmiseks mõeldud), siis tuleb 220V teha 12V, mida muundur uuesti kõrgemaks pingeks hakkab muundama.
auto elektrivõrgust saadav pinge tõstetakse muunduri abil saja või rohkema voldini. Kõlarisse tuleb pinge, mille amplituud muutub pidevalt, seega pärast alaldamist tuleks seda veel stabiliseerida ning igaks juhuks
peaks leiduma veel mingi varutoiteallikas, mis ei laseks lambil kustuda, kui kõlar ei tööta. Omaette teema on, kuidas võimendi suhtub sellisesse
imelikku koormusesse. Kõige optimaalsem oleks 12V vajav muundur asendada lülitusega, mis toidaks lampi 220V võrgust. Kui selline asi pole teostatav (lambi toru ise pole ilmselt 220V võrgust toitmiseks mõeldud), siis tuleb 220V teha 12V, mida muundur uuesti kõrgemaks pingeks hakkab muundama.
15-04-2006, 09:33 AM
künnimees Kirjutas:Otse kõlari juhtmest toitmiset arvatavasti midagi head ei tule. Gaaslahenduslamp vajab tegelikult rohkem pinget, kui 12V, mistõttu
auto elektrivõrgust saadav pinge tõstetakse muunduri abil saja või rohkema voldini. Kõlarisse tuleb pinge, mille amplituud muutub pidevalt, seega pärast alaldamist tuleks seda veel stabiliseerida ning igaks juhuks
peaks leiduma veel mingi varutoiteallikas, mis ei laseks lambil kustuda, kui kõlar ei tööta. Omaette teema on, kuidas võimendi suhtub sellisesse
imelikku koormusesse. Kõige optimaalsem oleks 12V vajav muundur asendada lülitusega, mis toidaks lampi 220V võrgust. Kui selline asi pole teostatav (lambi toru ise pole ilmselt 220V võrgust toitmiseks mõeldud), siis tuleb 220V teha 12V, mida muundur uuesti kõrgemaks pingeks hakkab muundama.
Aga amprid....põhimõtteliselt oleks vaja teda pulseerima muusika taktis vaja
15-04-2006, 10:38 AM
Selline toide on muunduri jaoks ebanormaalne, tema tööiga jääb lühikeseks. Isegi, kui see värk peaks mingit moodi töötama, võib juhtuda, et lambi süttimislävi on liiga kõrgel või madalal. Kindlasti on tarvis stabilisaatorit, mis piiraks muundurile antavat pinget, koormuseta alaldi väljundis tekib 12V juba ~20W väljundvõimsusel, kui võimendi koormustakistus on 4 oomi. Kindlasti leidub paremaid lahendusi, kui muunduri toitepinge võtmine kõlari juhtmest, näiteks helisageduspingega tüüritav toiteallikas lambile vms. Üldise idee järgi võetakse toitevõimsus
kuskilt mujalt (toiteblokist) ja võimendi väljundist võetakse signaal selle tüürimiseks.
kuskilt mujalt (toiteblokist) ja võimendi väljundist võetakse signaal selle tüürimiseks.
15-04-2006, 13:57 PM
künnimees Kirjutas:Selline toide on muunduri jaoks ebanormaalne, tema tööiga jääb lühikeseks. Isegi, kui see värk peaks mingit moodi töötama, võib juhtuda, et lambi süttimislävi on liiga kõrgel või madalal. Kindlasti on tarvis stabilisaatorit, mis piiraks muundurile antavat pinget, koormuseta alaldi väljundis tekib 12V juba ~20W väljundvõimsusel, kui võimendi koormustakistus on 4 oomi. Kindlasti leidub paremaid lahendusi, kui muunduri toitepinge võtmine kõlari juhtmest, näiteks helisageduspingega tüüritav toiteallikas lambile vms. Üldise idee järgi võetakse toitevõimsus
kuskilt mujalt (toiteblokist) ja võimendi väljundist võetakse signaal selle tüürimiseks.
Tegelikult arvuti toiteplokiga kõige kergem
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne