Kirjade eemaldamine paagilt.
#1

paluks siis võimalikult täpset kirjeldust selle kohta kuidas ma saaksin need 2 izhi kirja ohutult eemaldada.
Nimelt oleks vaja värvimist teostama hakata.

aja nappuse tõttu otsingut ei kasutanud.
vabandan.
Vasta
#2

Mina kataksin teibiga täpselt kinni need kirjad - kas nende taha värvi satub või ei, pole ju oluline. Teravanurgalise noaga saab maalriteiviga täpselt kinni katta just need (pisi)detailid, mis vaja ja ei grammigi enam ega vähem. Umbes nii, nagu "pirkaga" tehakse.

Kui Sul kirjadetagune roostes, siis muidugi tuleks sealt ka värvida ja siis minu nõu ei aita.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

Ma tahan kogu paagi rellaka terasharja kettaga hallikaks lasta. Ja sinna nende kirjade lähedale kardan minna, kriimustada kardan neid.
Kangutama päris ei julge kaa hakata. Kui muud üle ei jää siis peab tõesti kinni katma.

Aga põhimõtteliselt neid peaks saama ju korralikult eemaldada.?!
On kellelgi kogemusi?

Ja kumb oleks parem värv, kas matt või läikiv must?

Värvin(mõned osad juba mati all) ära kõik punased detailid.
Teen ka küljekarbid ja tulekorpuse mustaks.
Värv on maha aetud juba porikatel ja tagumisel tulekronsteinil(need on ka juba värvitud matiks).
Uue terasketta peab ostma, vana varsti läbi omadegaSad.

Tänud.
Vasta
#4

VDO Kirjutas:Ma tahan kogu paagi rellaka terasharja kettaga hallikaks lasta. Ja sinna nende kirjade lähedale kardan minna, kriimustada kardan neid.
Kangutama päris ei julge kaa hakata. Kui muud üle ei jää siis peab tõesti kinni katma.

Aga põhimõtteliselt neid peaks saama ju korralikult eemaldada.?!
On kellelgi kogemusi?

Mina soovitan terasharjaga kallale minnes kirjade ümbruses mõned millimeetrid puutumata jätta, kui tõesti kardad neid kriipida. Ja sealt teha käsitsi kraabitsaga või keemilise värvieemaldajaga (nt Sayerlack'i omaga, vt foorumi otsingut).

Olen ise alati niiviisi teinud, kui tuleb puhtaks harjata detail, mille teatud osa või ta külge kinnitatud teine detail peab säilima algses välimuses ja kriipimatult.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#5

Sain hakkama.
Ajasin nii ligi kui sain ja ülejäänud tegin kruvika ja liivapaberiga.
Enne värvimist katsin maalriteibiga kinni.
Nüüd ka värv peal.Ajou, normaalne.
Vasta
#6

Aga need peaks ära saama nii, et kõigepealt eemaldada see lõikiv kiri ja seal all on mingisugused nagad, millega saab ka selle kesta paagi küljest lahti.
Segane jutt, aga jah.
Paak tuleb millegi muuga ära värvida, sest bens teeb sellega oma töödSad.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne