Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 4

Potsataja103 Kirjutas:Moskvitšid Pärnus:

Juba Pärnus. Need kaks rohelist pärinevad Tallinnast.
Universaali varasemat omaniku tean isiklikult.

http://images.koffer.ee/images/uploaded/pildid048.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/pildid049.jpg

k2rpman Kirjutas:
EdR Kirjutas:Nõmme kandis raudtee ääres oleval ühel tänaval.
seisab teine <tsenseeritud> tänaval Wink
kui mõtled seda mis eramajaees seisab(oli vist eramaja)
ja see mitte ei seisa seal natukene , vaid juba väga pikka aega aasta kindlasti
Mõtled seda Gaz 53-e? Pilt tehtud samal päeval kui ER1 elektrirongid vanarauaks viidi (15.06.2005).


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

[/quote]
Mõtled seda Gaz 53-e? Pilt tehtud samal päeval kui ER1 elektrirongid vanarauaks viidi (15.06.2005).
[/quote]
Samasugune tõstuk teeb Paides igapäevatööd nii linna heaks kui ka OÜ Jaotusvõrgu heaks ja on laitmatus korras.

ei mõelnud seda. mõtlesin kollast ka kabiin
asub raudtee tänaval kohe raudtee kõrval

Bmw 750 ILA Highline 1992

k2sipidur Kirjutas:Ei tea, kas siit läbi käinud, aga Kaitseliidu Tallinna maleva territooriumil ... seisab vana GAZ-53 baasil korvtõstuk. Pole vast ammu sõitnud, mustad vene numbrid küljes, kuid paistab täiesti komplektne.
Selline nägi ta välja 23.01.2005. Seal 8., 9., 11.-13. pilt ka sealtsamast. 8. pildil olev MRS-1 olevat küll vanarauda viidud.

Kui juba korvtõstukitele jutt läks, siis selline on Tallinnas Elektritsentrumil veel käigus, samas on ka üks ZIL-130 vana ninaga kabiiniga tõstuk. Selline aparaat aga seisab (seisis 22.04.2006) Tallinna lähedal ühes kohas.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!

XTA Kirjutas:Seal
OT. Kust see pilt pärit on? Tunneks huvi sõiduki vastu.

Laz Hiiumaal. Selle bussi hind võrdub puukuuri hinnaga. Sõna otseses mõttes !

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.

tulin just koju ja mööda pae tänavat sõites silmasin ühe maja otsapeal töid tegevat korv tõstukit    53 oli vist.


XTA: su lehekülg toimib ainult teise lehekülje poolepeale.
sealt edasi näitab juba et faili pole leitud Sad

Bmw 750 ILA Highline 1992

k2rpman Kirjutas:tulin just koju ja mööda pae tänavat sõites silmasin ühe maja otsapeal töid tegevat korv tõstukit    53 oli vist.

Ei tea kas nüüd just igast korvtõstukiga "viiekümnekolmest" ja prügiautost on mõtet kaasfoorumlasi teavitada. Pole need ju mingid haruldused meil. Kui oma silmad ka väljaspool Tallinnat lahti hoida ja hakata siia kirjutama igast vene päritolu raskemast liikurist oleks terve lehekülg vist varsti umbes.

Võtke natuke rahulikumalt seda sõidukite jälgimist.

Valts@mitte midagi isiklikku mitte kellegi suunas, lihtsalt enda ( ja arvatavasti ka paljude teiste) arvamus asjast.

P.S. 10 aasta pärast oleks vist päris tore lugeda, et "näe kurat, zil tuli tänaval vastu" aga ikkagi...................

1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon

valts Kirjutas:[quote=k2rpman]
Ei tea kas nüüd just igast korvtõstukiga "viiekümnekolmest" ja prügiautost on mõtet kaasfoorumlasi teavitada. Pole need ju mingid haruldused meil. Kui oma silmad ka väljaspool Tallinnat lahti hoida ja hakata siia kirjutama igast vene päritolu raskemast liikurist oleks terve lehekülg vist varsti umbes.

Võtke natuke rahulikumalt seda sõidukite jälgimist.

Valts@mitte midagi isiklikku mitte kellegi suunas, lihtsalt enda ( ja arvatavasti ka paljude teiste) arvamus asjast.

P.S. 10 aasta pärast oleks vist päris tore lugeda, et "näe kurat, zil tuli tänaval vastu" aga ikkagi...................

Tunnen natuke süüd liigses uudishimus teatud "viiekümnekolme" osas lisainffi pärides. Korvtõstukeid liigub tõesti küllaldaselt ringi. GAZ kraana aga oleks mo arust küll paslik J-Jaani varjule saada.

loll on loll olla.

Saaremaal Mõntu sadamas

[Pilt: normal_asasasasasa%20005.jpg]

maru Kirjutas:Saaremaal Mõntu sadamas

Eelmine suvi oli seal künka otsas.
[Pilt: p6291837qo2.th.jpg]

TA furgoon.
Täna hommikul töösõite tehes Tartumaa ja Põlvamaa piiri läheduses leidsin sellise isendi:

http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018001.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018002.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018003.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018004.jpg


Mis margiga täpselt tegemist?

Sidorov Kirjutas:TA furgoon.
Täna hommikul töösõite tehes Tartumaa ja Põlvamaa piiri läheduses leidsin sellise isendi:

http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018001.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018002.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018003.jpg
http://images.koffer.ee/images/uploaded/...018004.jpg


Mis margiga täpselt tegemist?

http://kodu.pri.ee/ta/?cat=24&action=baas&ID=547

Sidorov Kirjutas:TA furgoon. [...] Mis margiga täpselt tegemist?

"Vananinaline" TA-9. Täpsem mark TA-9E. Haruldane asi, selliseid ninasid on alles ülivähe (kui see pole koguni ainus säilinu)...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

valdo Kirjutas:
Sidorov Kirjutas:TA furgoon. [...] Mis margiga täpselt tegemist?

"Vananinaline" TA-9. Täpsem mark TA-9E. Haruldane asi, selliseid ninasid on alles ülivähe (kui see pole koguni ainus säilinu)...
Nimetatud isend on võetud varjupaiga huviorbiiti, kahjuks pole pikka aega sinnapoole asja olnud. Äkki on mõni kaasfoorumlane sealtkandist, kes võiks omaniku kontaktid muretseda?

See kere tundus olevat nii mäda, et transportida seda ei kannata. Omanik elab sealsamas kõrvalmajas, kuid tema sai selle TA koos maja ja maaga, TA on seisnud seal vähemalt 40 aastat, kui õigesti mäletan.

muuseumipapa Kirjutas:
valdo Kirjutas:"Vananinaline" TA-9. Täpsem mark TA-9E. Haruldane asi, selliseid ninasid on alles ülivähe (kui see pole koguni ainus säilinu)...
Nimetatud isend on võetud varjupaiga huviorbiiti, kahjuks pole pikka aega sinnapoole asja olnud.

Muidugi oleks see mõistlik päästa, sest nagu ma mainisin, on see üks viimaseid "vananinalisi" (Nt TA-6 ei tea ma "ovaalse" ninaga - sel oli küll kahe ovaali asemel üks suur - enam AINSATKI alles olevat).

Aga... ma ei ole 100% kindel, kas see isend kannatab enam transportida ühes tükis. Kui vaadata kaasfoorumlase Sidorovi tehtud esivaadet, siis on esimene ca 20-25% tagaosa suhtes kuidagi kahtlaselt allapoole längus. Kas tal üldse raam all on ja millise seisus see võib olla, see on ju teadmata. Minagi lõikasin oma TA-943 ju seepärast puruks, et 52 raam oli kohati lausa läbi (!) roostetanud IC-talade keskelt...

Ma ei anna 100% pead, aga 1960ndate keskpaigas (millal see isend arvatavasti valmistatud on) tehti enamik TA toodangust siiski vast puitraamile, mis on igasuguste lekete, kondensniiskuse jm tõttu ülialdis läbi mädanema (seepärast ei ole Eestis nt teadaolevalt alles ühtki GZA-651-e).

Loomulikult annab ka mädanenud puitraami korral tõsise entusiasti poolt isendit taastada see praktiliselt uuesti uuele raamile üles ehitades, kuid see on juba ÜLIPALJU suurem töö ning vajab spetsiaalseid erivõtteid kasvõi trsnaportimisel (vajadusel tükikaupa).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Täna avastatud zaz 966V vrakk kerenumbriga 4818, aastast 1968. On veel teada ,et Lätis on üks taastatud, aga seerianumber suurem ning venemaal 2-3 tk selliseid.

mossepower Kirjutas:Täna avastatud zaz 966V vrakk kerenumbriga 4818, aastast 1968. On veel teada ,et Lätis on üks taastatud, aga seerianumber suurem ning venemaal 2-3 tk selliseid.

Nojah... targad on kõik vaid tagantjärele. Aastat 20 tagasi nägin ma väga ligidalt ja katsusin oma näpuga 966V-d aastast 1967 kerenumbriga 000047, kui mu mälu mind ei peta.

Loomulikult on vahepeal palju vett merre voolanud ja see isend kõige kaduva teed läinud...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne