Teema on suletud

Mida kõike meil Eestimaal leidub, osa 4

Täna Lahemaal ringi liikudes jäi silma mõndagi huvitavat. M 401 ja Opel Olympia ratastel kered, suht komplektsed ja viisakad . Vähemalt 401 nägin originaalsildadel olevat. Siis vana kandiline Celica Supra ühes taluhoovis. Tundus doonor olevat.
Sõitmas nägin universaalkerega mosset, parempoolse rooliga, number algas 666-ga ja roolis nii 70ne vanahärra.

Tänane leid (sai ära toodud) :
                   

See viimane postitus paistab mulle aknast ka täpselt muutmata kujul praegu Smile
Eestimaa on ikka väike...

Vaz 2102 on tõesti linnapildis juba harulduseks muutunud, kuid eks neid garaazides veel ikka seisab. See roheline isend on üpris korralik, ilmselt on autole tehtud kappremont ning tänu selle on ka suur osa originaalsusest kaduma läinud...

Sai ka see ülesvõte koju minnes tehtud ,mis autost edasi saab?Roheline isend tundus esmapilgul suht korras olevat.Lähemalt ja näpuga torkima ei hakanud.

Eile(20.04.2007) kohtasin Tallinnas huvitavat tehnikat: 1) peale lõunat seisis Mähel Elektritsentrumi Zil 131 korvtõstuk(pilt olemas); 2) Umbes tund hiljem liikus Pärnu mnt-l kesklinna poole halli värvi kabiiniga Zil 131 sadulveok ja linnast väljuval suunal Gaz 66; 3) Mööda Vabaduse pst-d tuli kesklinna poole kandilise kabiiniga Maz kütuseveok.
Tänase päeva huvitavam nähtus oli Keskturu juures presentkatusega UAZ(pilt olemas).

Männikul seisab üks sõjaväevärvides kütuseveoki poolhaage.Mäletan selliseid lasteaia ajast kui lennujaama KrAZID selliseid vedasid.Siss olid nad minu mäletamist mõõda hõbedase paagiga ja alumine osa oli kollane.Terve liiklus seisis kui nad KUNGLA hotelli juurest sadama poole keerasid.Ehk oskavad 3 foorumlast ,kes ise sealkandis elasid mälu värskendada?Tänud ette!

Kapremonti ei ole see masin saanud, väljast on ainult uus kiht värvi peale tõmmatud.Omanik oli selle alt korralikult sisse määrinud ja viimane liiklemine sellega toimus 2001.a. (omanik läks manala teed).Spidomeetri peal on läbisõit 69000 ja pidi olema esimene ring.
NB! See on pärit Paljassaarest, garaazilinnakust!
Masin ootas metalliärikaid kõrval territooriumil, sest garaaz tuli vabastada. Omaniku poeg, kes mulle selle müüs tegi väga suured silmad kui kuulis, et see masin veel sõitma hakkab. Küsis veel, et kes küll selliste masinatega tänapäeval enam sõidab. Autoklubidest ta ei olnud midagi kuulnud ja avaldas arvamust, et ju me oleme mingi kiiksuga kui selliste masinatega viitsime jännata!
Hetkel ise veel ei tea, mis ma selle masinaga peale hakkan, aga sinna ma teda jätta ei saanud. Homme (pühapäeval) pidid mingid metallivennad sinna tulema ja osa kaupa ära tükeldama.
Soovitan nendel garaazidel vaikselt silma peal hoida !

Inc1 Kirjutas:Jälle ehe näide sellest mida kõike meil siin ka ei leidu. Müügis siis säärane isend: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html



asub kehras kui keegi huvi tunneb. on teine väga nutuses seisus.

VÄGA NUTUSES[/i]

Bmw 750 ILA Highline 1992

[Pilt: UAZ%20011.jpg]

Veel pilte sellest vaesekesest: http://beta.album.ee/album/16853854/50047463

Taoline algusaastate UAZ (kastiga) müüdi paar kuud tagasi Venemaale, tegemist oli väga hästi säilinud isendiga. Isegi venes on neid vähe järgi.

ega selle önnetuksega vist pole enam midagist peale hakata Sad

guits112 Kirjutas:ega selle önnetuksega vist pole enam midagist peale hakata Sad

Vast ikka on. Mingi uuem UAZ doonoriks ja peaks vast välimuses vana saama taastatud küll ehk...

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.

Mulle jäi silma see katusetuli, kas see oli kõikidel vanema tüübi uaz bussidel, või on ehk tegu kunagise maastiku kiirabi bussiga?

Ega selt UAZiku kerelt küll palju võtta pole, kuid esipaneeli peaks kätte saama ehk (huvitav, kas tulede asukoht esiosavahetusega ka muutus, kui mitte, siis annab butafooriat vms teha) ning katuse prosekoht ja tagatulede ümbrused paistsid ka taastatavas-snitivõtmiseks kõlbulikus olukorras olevat. Need välimuses põhierinevused võrreldes laialt levinud hilisemate variantidega. Huvitav on aga see, et pilte vaadates tundus sel kerel tagumine küljeuks üldse puuduvat.

JJVV jaoks veel üks enam-vähem korras kerega uuem furgoon püüda muretseda ning mõningaste keevitustega saaks ehk vana tüübi butafooria valmis?

[
[/quote]

Vast ikka on. Mingi uuem UAZ doonoriks ja peaks vast välimuses vana saama taastatud küll ehk...
[/quote]

Tahtsin kah miskit sarnast kribada, a siis märkasin, et kalhoosnikud on õnnetukese nina üsna usinalt närinud. Tea, kas uuema Uaziku ninakumerus ja esipiilar on sama?
Noh, samas kuskile varjualla võiks rappe ju lohistada, äkki ilmub kunagi teine sarnases seisus välja ja kahest saab üks originaaljuppidest asi...

Kas birkat UAZi küljes ei olnud? Ja kas seda vasakut nurka ei vedelenud kuskil?

Otsisin birkat, kuid tulemusteta. Dokumente ei ole. Nurga viis ammu ära kohalik külamees. Kusagil pidi alles olema mädanenud esisild.
Tehasest välja lükatud kiirabi variandina - ühel pildil on värvi all näha ka punast risti, taga kuudis on põetaja iste ja seintel miskised kronsteinid (kanderaamidele ehk). Raam tundus veel enam-vähem, kuid plekiring on hirmus.

Asi on saadaval juba heaks tavaks kujunenud vanametalli kilohinna eest. Telefoninumber olemas.

Regardman Kirjutas:
wax Kirjutas:Sellest mossest on siin foorumis juttu olnud, aga ma ei suutnud küll enam üles leida Rolleyes

Paneks ka ühe siia:

Uurisin järgi, sama masin jah.
Kunagi 90-date lõpus hakati tegema, mees kes tegi, käis tollal veel põhikoolis. See ei takistanud teda aga vahetamast Lanzerone ja kardaanitunnelit ning ehitamast uut tulemüüri. Mootoriks on forsseeritud Lada, käigukast samuti Lada.
Auto sai valmis 2005. lõpus ja osaleb liikluses.

Võibolla veidi teemast mööda aga, eile 22.04.07 tõmbas Ekspressbuss kirjaga puksiirveoauto Võru poole, vanemat Laz tüüpi bussi.
Teema on suletud




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne