Volvo Amazoni sidurimure (uus jutt allpool).
#1

Niisiis.

´66 Amazon. Mootor vist paar aastat uuem B20.
Igatahes, mingi hetk sõidu ajal lõi akutule põlema. Eredalt.
Nüüd on seis nii, et kui auto käima panna, siis hõõgub akutuli. Kui sisse lülida näiteks suund või soojendus või kojamehed, siis lööb eredalt põlema akutule.
Samas ei suuna- ega pidurituled, soojendus ning kojamehed ei tööta enam.

Varem oli ikka nii, et kui käivitades lülida süüde sisse, siis akutuli süttis, nagu ikka ja mootori käivitudes kustus.

Lisainfoks veel niipalju, et autol on peal mingi suht suvakas Mercedese generaator, mis on ka nõrgem kui vaja oleks mu Amazonile. Oma lolli peakesega arvasingi algul selle jama tekkides, et ehk viga genekas ning lasin selle üle vaadata ja korda teha (st harjad vahetati ja midagi vist härra toimetas veel sellega). Peale seda toimingut on kõik jamad ikka samad. Varem samas töötas kõik selle genekaga ilusti.

Lühidalt, kas ehk oskab keegi öelda selle pika jutu peale, et kust umbkaudseltki võiks otsida viga ja lahendust?

Ette tänades,

Jarmo.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#2

Elektrik soovitab kontrollida kõigepealt, kas sulavkaitsmed annavad voolu edasi, kui seal kõik ok, kontrolli, kas süüteluku taga olevad juhtmed/klemmid annavad voolu edasi.

A

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#3

alusta laadimise kontrollimisest - kuigi generaator on remonditud, kontrolli kas töötava mootoriga on pinge akul 14V+. Minesatea, ehk on mingi imesüsteem, mis puuduliku laadimise korral lisavilesid kasutada ei lase (sest Su jutu järgi ei tööta just tarbijad, mis pole otseselt sõiduks vajalikud). Masina ajastu on küll dioodide-transistoride eelne - mis sellised lülimised ilma suure sooja lisalambita toona keeruliseks tegi - aga tasub uurida Smile

Aspelundi soovitus on väga hea ning panebki Su vea ilmselt paika. Kas pidurituled töötavad volvodel ainult siis, kui süüde on sees? Kui jah, siis on jama just asjadega, mis töötamiseks süüdet tahavad. Kas ohutuled peavad ilma süüteta töötama ja kas nad töötavad? Muud taolised tarbijad?

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#4

Ma olen omale rusikareegliks teinud, et kui hakkavad mingid müstilised anomaaliad elektri valdkonnas, siis kõigepealt kontrollin igasugu massiühenduste (mootor-kere, aku-kere, genekas-mootor jne) kvaliteeti. Päris tihti on aidanud paha vaimu välja peletada.
Vasta
#5

See on hea reegel Smile
Vasta
#6

Tänud vastanutele.

Viga oli taas lihtne aga ma tavaliselt selliste lihtsate asjadeni oma peaga ei jõua üldse. Keerulisteni veel vähem.

Igatahes oligi vaja vaid kaitsmeplokis klemmid puhtaks nühkida ja viola (loe: voila).

See reegel hakkab õnneks siiski isegi mul tasapisi meelde jääma. Just paar päeva tagasi ühel teisel autol mul sama lugu oli, et mure seisnes ainult puudulikus massis.

Aga veelkord aitäh vastanutele, sain ideid ja abiSmile

Jarmo.

Edit: type-o.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#7

Nii.

Uus küsimus.

Nimelt sidur libiseb. Huvitav on aga see, et ta teeb seda ainult soojaga. Näiteks eelmisel kevadel esimese USAkruiisi ajal oli sama jama ja ma arvasin, et sidur läbi. Kuid kuskil ca oktoobri algul taas sõita proovides oli kõik korras. Ja kogu talve ning külma aja polnud sellega mingit muret. Nüüd siin paar päeva tagasi taas liikuma asudes Volvoga, siis natukene aega peale käivitamist on okei kõik, kuid juba varsti hakkab hirmsat moodi libisema. Ja nii iga kord. Umbes kui mootor soe, siis on ka libin.

Ek selle kirjeldusega oskab keegi midagi öelda, milles võiks olla asi? Lahti saab kisutud nagunii ja korda tehtud, kuid lihtsalt ajavõit kui ühtteist ehk juba varemgi teada.

Jarmo.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#8

mul oli sama jama toyota crowniga, regullisin siduri töösilindrit veidi ja asi korras.
Vasta
#9

Jep, ma isegi nägin Su teemas seda ja hakkasin oma asjast kirjutama ka...millegipärast jäi siiski olemata, krt seda teab enam, miks.
Mul sai ka asi niimoodi korda. St, ma küll ise ei regullinud, aga tegelane, kes töö teostas muidu.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#10

Ja siiski oli ka kastipoolne simmerling läbi. See sai ostetud uus mõõdu järgi, maksis vist nii 36.-

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne