MINSK m105
#1

Ostsin minski mootori. See ei ole aga korras. Puudu on süütemäng, käigukasti kaas(karteri peal veel selline väike kaas kust kiiresti käigukastile ligi saab), see kaas millele käib siduritross ja mille alla käib süütemäng, veel on puudu nii käihuvahetus, kui ka käivitusvänt. karburaatoriks on mul k-62c, aga kas see on õige? sest silindris on sisselaskeava natuke väiksem kui karburaatori väljalaskeava. praeguseks vist kõik kui veel meelde tuleb siis kirjutan. Mootori mõtlesin muidu kardi jaoks teha aga ma teen enne mootori korda ja siis vaatan kust saab kardiraami. kui kellegil on pakuda eelpool mainitud juppe ja tahate neist lahti saada siis võite privaatsõnumi saata. Ja üks asi veel kas m105-le istuks uuema minski 12 voldine süütemäng. 6 voldiseid väga ei tahaks, kuna tulevikus plaan ka elektristarter peale panna.
Vasta
#2

Mulle meenus veel üks asi. Mul on olemas vana "moskva" genekas ja magnet aga ma ei saa sellest aru kuhu käivad kommuntaator ja süütepool ja kust tuled ja sellised asjad. Ühesõnaga vajan skeemi! See süütemäng oleks nagu ajutiselt, et kui keegi 12 voldist pakub ja selle kätte saan siis vahetan välja aga niikaua siis kasutaksin seda. aga see genekas on vist üpris ebakomplektne. ja magnet on ka imelik. kui kellegil oleks korralikust genekast ja magnetist pilti ssiis need oleks oodatud.
Vasta
#3

kui on huvi siis on terve minsk anda odava hinna eest
Vasta
#4

mul on siis selline genekas aga ma ei oska sinna kuskile ühtegi juhet panna rääkimata süütepoolist ja kommuntaatorist. Aga kas muidu sobiks kokku see genekas ja mopi(delta) kommuntaator ja süütepool? See genekas on muidu vist "MOSKVA" k-125 oma. Kas ma ei eksi?
Vasta
#5

Aga sellele ei pandagi kommutaatorit ju. See on kontaktsüütega. Pannakse süütepool. Parem otsi originaal süütesüsteem.

Pakun liivapritsi teenust, madalsurve pritsimine. Hind kokkuleppel!
Info: 58454535 (Tartu/Tartumaa) ; email: agent.x.007@gmail.com
Vasta
#6

---MCSASS--- Kirjutas:See genekas on muidu vist "MOSKVA" k-125 oma.

Niisugust masinat nagu Moskva K-125 pole mitte kunagi olemas olnud. Olid kaks erinevat masinat, mis konstruktsioonis küll üsna üksteise sarnased olid:
- Moskva tehases valminud M-1-A "Moskva"
- Degtjarovi nimelises tehases (ZID) valminud K-125

Mõlemad  nad nimelt olid DKW RT 125 replikad ja erinesid viimasest vaid pisiasjus. Neist masinatest on siin foorumis palju juttu olnud, otsing abiks.

Üht põhjalikku ülevaadet DKW RT 125 ja selle derivaatidest  võid lugeda ka lehel http://biker.freepage.ru/motorcycles/dkw_rt125.shtml - kuigi see on ukraina keeles... Sama masina Minski derivaatidest (sh ka M-105st) võid vanas heas ja arusaadavas vene keeles lugeda lehelt http://www.minskmoto.info/forum/printthread.php?t=35

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#7

---MCSASS--- Kirjutas:Mul on olemas vana "moskva" genekas ja magnet aga ma ei saa sellest aru...
Ühesõnaga vajan skeemi!

Vaata lehele http://www.minskmoto.info/forum/showthread.php?t=77

Sealse foorumi kasutajad omavad vanade "moskvalaste" (DKW RT 125 replikate) igasuguseid skeeme, katalooge jm kirjandust ning nad võivad Sind selles aidata. Nad on mitmeid kordi oma kirjandust juba netti üles pannud (ajutiselt), kuid need on hetkel taas maha võetud. Vast saad nendega (vene keeles) suhelda ja ehk annavad Sullegi kirjandust.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#8

Minskite generaatorid on omavahel vahetatavad. Võid panna 12v, kuid sellisel juhul tuleb vist uus hall karp ja süütepool ka muretseda (12 voldised). Uuemad 12v pidavat olema kuni 95W, naised saunas rääkisid vms :p
Enda m-105'l on vist g(vene G)-411, mis peaks olema 6v ja 55W.
Mingisugusel 88a minski mootoril istub peal 12v, 65W generaator.

Siinkohal tahaks küsida, mis võimsusega esitule pirn m-105'le käib?
Ning tõstataks küsimuse: kas 6v pealt 12le üleminek on keeruline ning mõttetu (ainult esitule pirnile) ?
Vasta
#9

agent007 Kirjutas:Aga sellele ei pandagi kommutaatorit ju. See on kontaktsüütega. Pannakse süütepool. Parem otsi originaal süütesüsteem.
Aga miks ma originaali pean otsima? suuruselt sobib see väga hästi ainult, et ma ei tea kuhu juhtmed ja süütepool käib. Ma ei tea süütemängudest mitte midagi ja esimest korda kuulsin, et kontaktsüütega mootoril kommuntaatorit ei ole. No tegelikult küllaltki noor ka. aga tänan abi eest otsin siis selle skeemi välja ja saab vast korda siis.
Vasta
#10

ispy Kirjutas:Minskite generaatorid on omavahel vahetatavad. Võid panna 12v, kuid sellisel juhul tuleb vist uus hall karp ja süütepool ka muretseda (12 voldised). Uuemad 12v pidavat olema kuni 95W, naised saunas rääkisid vms :p
Enda m-105'l on vist g(vene G)-411, mis peaks olema 6v ja 55W.
Mingisugusel 88a minski mootoril istub peal 12v, 65W generaator.

Siinkohal tahaks küsida, mis võimsusega esitule pirn m-105'le käib?
Ning tõstataks küsimuse: kas 6v pealt 12le üleminek on keeruline ning mõttetu (ainult esitule pirnile) ?
Ega sa ei tea, mis marki minski mudel see 88 aasta oma on millel 12 v, 65 w genekas on?
Vasta
#11

Miski MMVZ ta ole. Pmst kui maale jõuan võin uurida täpsemalt.

Siinkohal tahaks natuke küsida nõua kaasfoorumlastelt. Olen väikse dilemma ees. Nimelt ma olen hetkel oma minskil spray'ga ära värvinud paagi ja ka esiporika. Muud pole jõudnud puutuda. Kuna vahepeal sai paak juba sõiduks peale pandud, siis oli ka näha, et värv tuleb suhteliselt lihtsalt maha... Ma hakkasin mõtlema, et oleks vist mõteks katki jätta see aerosooliga värvimine ja lasta värvida värvipüstoliga, milles kasutada korralikku värvi.. Tahaks ju ilusa, läikiva masinaga ringi sõita.
See asi paneb kahjuks raha peale mõtlema.
Palju võiks ainuüksi värvimine maksma minna? Värvide hinnad, värvimine ise. Huvitaks ka palju võib liivaprits kogu kerele maksta?

ette tänades
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne