Pildimäng, osa 7.

smolin Kirjutas:See peaks olema Sbarro Windhound.

Ongi. Vt ka http://clcalvet.club.fr/sbarro/windhound...undgb.html
Vasta

Üks 70-ndate prototüüp, mille saamisloo võiks kirja panna järgmiselt:
Üks autofirma kavatses luua uue mudeli teisele firmale, millele ta oli ka varem autosid konstrueerinud. Peeti ka plaane lasta see auto tootmisse oma nime all, mis paneb küll imestama, arvestades selle firma eelnevat ja hilisemat mudelivalikut. Kerekujundus telliti ühelt tuntud disainerilt. Ei saand asja ei ühest ega teisest plaanist, kuid disaineril õnnestus kujundus maha müüa hoopis komandale firmale. Vastuseks ootaks siis vähemalt ühte neist kahest esimesest firmast.
[Pilt: 97.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Polski Fiat.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Kerekuju meenutab Ðkoda Favorit´i (disain oli Bertone poolt ja mootorile pani Porsche käe külge).
Sarnane on ka Fiat Ritmo, nii et segane värk.
Vasta

Polonez

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Anadol ja sidrun bx
Vasta

r.i.h.o., õnnitlen, vastus on õige. Tegu siis prototüübiga FW11, mille Reliant valmistas türklaste Anadoli tarbeks aastal 1977. Ka eelmised Anadolid konstrueeris Reliant. Disain telliti Bertone peadisainerilt Marcello Gandinilt. Peeti plaani FW11 toota ka Relianti nime all, mis tundub küll veidravõitu mõte, sest senised Reliantid olid kas kolmerattalised pisiautod või siis sportlikud kupeed ja keskklassi luukpära väikeseerias tootmine Inglismaal polnuks majandulikult kuigi mõttekas. Ei saanud asja ei ühest ega teisest plaanist, kuid Gandinil õnnestus disain sokutada Citroenile ja aastal 1982 nägigi ilmavalgust Citroen BX. Tehniliselt on autod täiesti erinevad: kui FW11 on tüüpiline Reliant plastkere, Fordi mootori ja tagaveoga, siis BX on tüüpiline Citroen: teraskere, esivedu ja hüdropneumaatiline vedrustus.
Neljast ehitatud FW11-st on säilinud kaks, üks Inglismaal ja teine (seesama sinine) Türgis. Ja igati sobilikult kannab Inglismaa eksemplar firmamärgina Reliant Scimitari mõõka, Türgi oma aga Anadoli kitse.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Uus pilt läheb samasse ooperisse. Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Mingi Suzuki.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

r.i.h.o Kirjutas:Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.

Kui vaadata, mille Anadol lõpuks tootmisse lasi, siis...nojah...
http://auta5p.eu/katalog/anadol/anadol_16_02a.jpg

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

UAZ Patriot
Vasta

sorri kas need autod eksisteerivad ka eestis kas neid on kavõimalik pildistada kusagil eestiS
Vasta

Muidugi idioote ei külvata ega künta ainult eestis siis kohalik jobu küsib kus neid ka näha saab kui meil ei saa siis kus saab milliste naabrite juures
Vasta

splint Kirjutas:Muidugi idioote ei külvata ega künta ainult eestis siis kohalik jobu küsib kus neid ka näha saab kui meil ei saa siis kus saab milliste naabrite juures

Ennevanasti oli selline kõnekäänd, et endast räägitakse vaiksemalt ....

Dad.
Vasta

UAZ on küll pool vastusest aga mitte see pool mida ma kuulda tahaks.
Vihjeks: selle auto müügiks eestis, on teoreetiline eeldus olemas.

JA Splindile, ajajooksul "Pildimängu" teemast läbikäinud autosid on vast kümmekond, mida võib eestis kohata. Ülejäänuid saab näha vaid laias maailmas.
Vasta

r.i.h.o Kirjutas:UAZ on küll pool vastusest aga mitte see pool mida ma kuulda tahaks.
Vihjeks: selle auto müügiks eestis, on teoreetiline eeldus olemas.

UAZ Patriot aka Baijah Tulos.
Vasta

Baijah on jah see mis pildil. Ja kes ei tea siis Baijah on Saksamaal kokku pandud UAZ mis vastav vajalikele EURO nõuetele ,et seda EUs müüa. Nii, et seda peaks saama siis ka eestis arvele võtta.
Vasta

Seekord piisab ühest sabaotsa võttest.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

mrali Kirjutas:Seekord piisab ühest sabaotsa võttest.

Sarjast "Uskumatult koledaid autosid": Volvo 263 prototüüp. 200-seeria tagatulede järgi oli seda lihtne ära tundaSmile

r.i.h.o Kirjutas:Aga mis Anadoli puutub, siis kirusid nad vist selle auto tootmisest loobumist väga pikka aega, sest citroenina osutus see mudel üliedukaks ja pälvis lausa aasta-auto tiitli.
Millise aasta auto tiitili? Euroopa oma küll mitte, selle on saanud sidrunitest GS, CX ja XM.

Rover 3500 - European Car of the Year 1977
Vasta

Ei ütleks, et see inetu on Big Grin Aga 263 tõesti, väidetavalt jäigi ainsaks protoks.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne