Pildimäng, osa 7.

Tegu on autoga Big Grin
Sapika mingisugune prototüüp või miskine invaliidikäru mudel.
Vasta

Jah, tegu on nö. "mikroautoga" aga mitte Sapikaga või invakäruga.

Selle mark viitab ühele sakslaste turiste lemmikkohale.Smile
Vasta

Ungarlaste prototüüp nimega Balaton aastast 1955. 250 ccm Pannonia mootor.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Jah, "Balaton" Smile
http://www.theautochannel.com/vehicles/coll/mikro.html
Vasta

Uus pilt: see tarbesõiduk jõudis oma pika karjääri jooksul ka marki vahetada, kuid väljaspool oma sünnimaad kuigivõrd tuntust ei kogunud. Selle auto järglane on aga hästi tuntud paljudes maades, ka meil.

[Pilt: 103.jpg]

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Arvan et tegemist on mingi Korea või Jaapani autoga, pakuks SsangYong. Rolleyes
Vasta

Pakkun Hunday H100

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta

Tegu on 100% Euroopa autoga. Vihjeks niipalju, et algusaegadel liigutas sõidukit kahetaktiline mootor.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

DKW/Auto Union F1000 ?
Vasta

Äkki on tegu mingi Volkswageni mudeliga ?

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta

anski Kirjutas:DKW/Auto Union F1000 ?

F 1000 L vist on täpne indeks, sünnimaaks Hispaania.
Vasta

anski Kirjutas:DKW/Auto Union F1000 ?

Jah, see ta tõesti on. Kaubikut DKW F1000 toodeti Hispaanias firmas IMOSA alates 1963. Järgmisest aastast oli lisaks kolmesilindrilisele kahetaktilisele valikus ka Mercedese diisel. Alates 1975 hakkas ka auto kandma Mercedese firmamärki. 80-ndatel asendati F1000 (kandis küll selleks ajaks juba nime N1300) uue mudeliga MB 100, mis ka meil hästi tuntud. Hoolimata täiesti muutunud välimusest on MB 100 konstruktsioonist üksjagu pärit eelkäijalt. Ka MB 100 eluiga oli pikk, pärast tootmise lõpetamist Hispaanias jätkus see Koreas ja võimalik, et kusagil Hiinas jätkub valmistamine praegugi.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Paneks siis jälle uue.Cool

See on selle riigi esimene ja seni viimane katse valmistada iseprojekteeritud nö. "rahva-auto". Riigist on tulnud näiteks andekaid võimlejaid. 3-silindrise mootoriga.Big Grin

[Pilt: mang210.jpg]
Vasta

Võimlejate vihje oli hea Wink

Tegu siis aparaadiga nimega Malaxa ja pärit see Rumeeniast (Daciad teadupärast ju kõik nii kuuekümnendatel kui ka kahetuhandendatel Renault' mõjutustega tehtud).
Vasta

Jah, Malaxa.Smile
Vasta

Üks tänaste SUVide eelkäija.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta

Neljarattaveoga Renault Prairie/Colorale versioon peaks vist kandma nime Savane.

edit: Vahepeal uurisin välja, et leidus ka Prairie ja Colorale 4x4-versioone.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Jap, Renault Prairie Colorale.
Vasta

Millega tegu ??


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

IZ-412 74a. 2*IZ-412 IE 88a. IZ 2715 87 a.
Vasta

vilukas Kirjutas:Millega tegu ??

ARO M461
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne