Pildimäng, osa 7.

BMW 2004?
Vasta

Jah, on tõesti BMW 2004 SA, Lõuna-Aafrikas valminud BMW ja Glasi ristand.
BMW ostis Glasi aastal 1966 ja kahe aasta pärast lõpetati Glasi sõiduautode tootmine. Keskklassisedaani Glas 1700 vastu tunti aga huvi Lõuna-Aafrikas ja juba 1968 algaski seal tootmine, algul küll Saksamaalt toodud osadest. Auto, mis kandis nime BMW 1800/2000, oli varustatud BMW mootori ja firmamärkidega, kuid muidu nagu Glas ikka. 70-ndate algul otsustati sõidukile anda BMW-likum välimus. Asi võeti ette üsna suurejooneliselt: disain telliti Pietro Frualt, vajalikud keredetailid valmistati Euroopas ja transporditi Aafrikasse. Esilaternad pärinesid BMW 2800-lt, tagalaternad aga esimeselt 5-seerialt. Suvel 1973 algaski BMW 1804/2004 tootmine. Edasise kohta lähevad andmed lahku: üks allikas väidab, et toodeti neid vaid aasta ja umbes 1400 tk., teine jälle et kaks aastat ja üle 1800. Ühtekokku olevat "Aafrika Glase" toodetud üle 20 000, seega rohkem kui tehti originaal-Glas 1700. Edaspidi valmistati Lõuna-Aafrikas samu BMW mudeleid kui Euroopaski.

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta

Pea 12 aastat viimasest postitusest mööda läinud - paras aeg teema uuesti üles võtta Smile

Siia teemasse antud isendit lihtsalt kaasfoorumlastele silmanuumamiseks panna ei saa, kuna tegemist neljakohalisel arvul valmistatud seeriatoodanguga.


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Checker_Model_A

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

See käis kähku Smile
Pildil siis ainus säilinud eksemplar, kuna see läks erandkorras erakätesse.
Ülejäänud, oma tavapärast funktsiooni täitnud isendid läksid kõik pärast teenistuse lõppu (mis kestis II MS tõttu oma varasematest ja hilisematest liigikaaslastest oluliselt kauem - viimased isendid olla veel 1950-ndate alguses ringi liikunud) ümbertöötlemisele.
Tagantpoolt ka üks pilt - siit otsast nii raju disainiga ei ole Smile


Manustatud failid Pilt (pildid)
   
Vasta

Tegelikult käib see "ära arvamine" ju kõigest kahe ekraani puudutusega telefonis, seega sekundite küsimus.
Tahtsin jõuda selleni, et tänapäeva tehnilisi võimalusi kasutades on see lihtsalt mäng: kes avastab teema kiiremini. Kui ei teeks mina "sohki" tuleks kohe keegi järgmine...
Seega vist rikkusin kogu mängu "võlu"

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

(06-03-2021, 03:32 AM)rocker Kirjutas:  Tegelikult käib see "ära arvamine" ju kõigest kahe ekraani puudutusega telefonis, seega sekundite küsimus.
Tahtsin jõuda selleni, et tänapäeva tehnilisi võimalusi kasutades on see lihtsalt mäng: kes avastab teema kiiremini. ...
Kui ma ka oskaks, tööasjus ju alailma vaja ära arvata, mis asi fotol (foto kirjeldus MuISi teha) ja ei kuidagi, googel pakub jumala jura vasteks, ei midagi sinnapoolegi.
Vasta

https://www.youtube.com/watch?v=yHe_d2hUVnA

Nagu näha oli 1940 aastate keskel  Checker New Yorgis  taksona üsna palju kasutuses.
Vasta

Sealtsamast videost too Checker "kummitama" jäigi... 
Pidimäng kui selline minu meelest mõttetuks muutunud siiski ei ole - ei tohi lihtsalt niimoodi lati alt läbi joosta nagu see mul sel korral netis aastaid rippunud pilti ilma igasuguse töötluseta siia üles riputades välja kukkus.
Vasta

(06-03-2021, 19:09 PM)pppp Kirjutas:  Sealtsamast videost too Checker "kummitama" jäigi... 
Pidimäng kui selline minu meelest mõttetuks muutunud siiski ei ole - ei tohi lihtsalt niimoodi lati alt läbi joosta nagu see mul sel korral netis aastaid rippunud pilti ilma igasuguse töötluseta siia üles riputades välja kukkus.
Mõtetuks muidugi mitte. Aga tuleb kuidagi seda formaati muuta, et asi taas hasarti tekitada suudaks.

vabal ajal painutan kaablit...
Vasta

Hasarti tekitab ju ikka! Äraarvad ju enda jaoks mitte, et esimene olla ja teiste ees teadmistega eputada, ega siis keegi punkte või auhindu jaga.
Vasta

See läheb nüüd veits formaadist välja, aga vabandan ennast sellega, et kui sellest autost tervikpilt panna, tunneb selle vast iga autosõber eksimatult ära. See oleks liiga lihtne. Seega ainult käigukang. Aga selle eest eriline. Selle nublaka pikkus oli vast mingi 4-5cm. Mis auto?

   

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Cord 810/812?

"Idiootidega pole mõtet vaielda - nad veavad sind enda tasemele ja lajatavad siis kogemusega" /Iid-Tõstamaa/
Vasta

Ehk on Tucker?

Do'nt panic
Vasta

(08-03-2021, 19:22 PM)giordanobruno Kirjutas:  Ehk on Tucker?

Jep, see ta on
See Walteri pakutud Cord 810/812, on väga lähedal sest kast oli osadel Tuckeritel sama, aga ma ei ole kindel kas kang kui selline on päris sama. Kusjuures väärib märkimist, et tutikatel Tuckeritel kasutati romulast ostetud (sel ajal juba 12-aastat vanu!!) Cordi käimareid. Asja nimi oli: "Electric Hand" electro-vacuum shifting mechanism.

Siin on pilt Cordi kangist, ja on põhimõtteliselt sama, aga kang on vast pisut "isasem".

Tucker on kallis kui vanakuradi vanaema, aga tavaline jänki jalutab mjuseumis sellest tuima näoga peadpööramata mööda, silmad löövad särama ja aifõun pannakse välkuma alles siis kui Pättmobiili näeb. Nii on.

Mõlemad vastused saavad loetud õigeks ja õieti vastajatele väljastatakse autoostuluba III-sse kvartalisse, kätte saab valvelauast Smile

Triumph GT6, Corvair Spyder, Datsun 280Z, BMW E21, VW Buss
Vasta

Veits liikuvat pilti kah selle kohta, kuidas too käiguvahetus toimetas Cordi peal.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne