dt-20 "Põka"
#61

mul seisab kuuri all üks XT3-14 iseenesest on töökorras aga starterit ei ole kas kellelgi on sellist starterit pakkuda ja kas keegi oskab õelda kuidas see bensiiniga käivitamise süsteem toimib oleks väga tänulik info eest
Vasta
#62

DT-14 ei olegi starterit.Käivitamine toimub algul nagu bensiini mootorit ja kui pöörded on üleval siis lükatakse dekopressiooni kang teise asendisse ja käsigaasi kang :põhja:
Vasta
#63

Tere!

Dt 14 on ka starteriga variante. Nendel vastavalt kas A või B täht lisaks. Kui millalgi aega saan võin postitada mudelid ja nende erinevused.

Onu Mart
Vasta
#64

sohver Kirjutas:DT-14 ei olegi starterit.Käivitamine toimub algul nagu bensiini mootorit ja kui pöörded on üleval siis lükatakse dekopressiooni kang teise asendisse ja käsigaasi kang :põhja:

Sellel varjandil on nii starter kui ka bensiini käivitus olemas ja starter peaks veel vastupidi ringi ajama,bensiiniga käivitamisel on ainuke jama et kõik on nagu olemas säde,kompresioon,aga ei tee ühtegi popsu.
Ja samas igalpool on kirjad ilma tähtedeta,puhas DT-14 tundub
Vasta
#65

Tere , mul oleks selline küsimus. Kas kellelgi on müüa DT 14-le esirehve võib olla koos velgedega kontakt nr 56617670 või email crownless@hot.ee
Vasta
#66

Põka rehve saab soetada talutehnikaga kauplevatest poodidest, viimati oli hind 825 eeku.

Dad.
Vasta
#67

Ka nii juhtub vahel.


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#68

mis moodi see veel juhtus?? ja kas saite selle ikka pärqast kätte??
Vasta
#69

See juba vana lugu, eelmisest aastast. Sai suurema vennaga (T-40) aidatud ja väljas ta oligi.

Tõmbas betoonist tala üle oja, aga rammu jäi väheks ja pidur ei pidanud vist.

Kes oskab, see teeb - kes ei oska, see õpetab!
Vasta
#70

Nojah. Tegijal ikka juhtubBig Grin
Vasta
#71

Tere jõudu!
kolades siin foorumis ringi ja suuresti nostalgitsedes pean ma kirjutama ka enda väikesest ja armsast põkakesest kellest mul on esimesi mälestusi üldse lapsepõlvest. Masin on suuresti ümber ehitatud nagu ikka esisilda on muudetud, roolilatt teistsugune (mäletate originaalrooli suurt vabakäikuSmile)
eelsoojendus veidi uuem istumise alla on pandud muldaja ja selline väike põkakene on teeninud mu vanaisa, isa ja kindlasti ka mu lapselapsi Big Grin aga väike mure on kallal nimelt starter andis otsad ja siit loo moraal ära püüa parandada kui pole oskusi seega starter laiali (pole originaal), et kas on meest kellel selline leidub või on meest kes remondiks laoks asja tagasi kokku kõik jupid olemas kahjuks viiga loomulikult tuvastamata aga see selleks. Panin ka väikese pildikese temast hehe, lumememm


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
Vasta
#72

Alati tasub täpsustada asukoht, siis saab mõni kohalik asjalikku remondimeest soovitada.

A.

Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Vasta
#73

Aspelund Kirjutas:Alati tasub täpsustada asukoht, siis saab mõni kohalik asjalikku remondimeest soovitada.

A.

jahh, vabandust posti alguses oli see täitsa meeles Smile igaljuhul täpsustuseks siis et asukoht on tartumaa
Vasta
#74

Gaz 51 roolikarbi sisu peaks sobima dt-20 roolikarpi.
Vasta
#75

Oih , minu viga - roolikarbi korpust on hoopis vaja . Vabandust !
Vasta
#76

No minulgi DT - 20 täitsa olemas aastaks siis on 64 ja masin asub Pärnumaal. Pole just originaal, starteriks on pandud drusba mootor, roolimehanism koosneb siis datsun 120a, ford sierra juht mehanismidest, iste on zaz 968m´ilt kolvirõngad olid vist D - 72 elt, kabiin on DT - 25´elt.

Kuid olemas on ka originaal poritiivad, iste. Need seisavad suht kasutult kuna pole plaanis teha originaaliks.
Lähiajal ka pilt.
Vasta
#77

(02-04-2009, 23:39 PM)Maakas Kirjutas:  kolvirõngad olid vist D - 72 elt, kabiin on DT - 25´elt.
Mis imeloomad need on?Cool
Vasta
#78

(03-04-2009, 07:07 AM)CORRADOg60 Kirjutas:  
(02-04-2009, 23:39 PM)Maakas Kirjutas:  kolvirõngad olid vist D - 72 elt, kabiin on DT - 25´elt.
Mis imeloomad need on?Cool

Ok eksisin margi tähistega T25 Ja DT72 (natt vms)
Vasta
#79

Jätkuvalt vale, number on ikka 54 millel on samas mõõdus rõngad.
Vasta
#80

No vabandust, ei ole kursis sääraste masinate numbritega, tean seda, et oli laudas jõujaama mootoriks ja kuskiltki jäänud lihtsalt see nr meelde.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne