Projekt Delta (forsseerimine)
#61

Jah, peal on kolme kanaliga silinder. Kuid kolmas kanal oma töö ülesannet ei täida. Tähendab, mul on hetkel sees originaal kolb, millel pole ülevoolu ava tehtud, seda kannataks vist sellisele silindrile ainult ühe rõngaga kolvile teha. Ja kolvi seelik täidab ka oma ülesannet, tähendab, sulgeb ja avab sisselaske akent. Seega ei tahaks uskuda, et klapi vahele pookimine midagi paremaks teeks. Ja kurat see on küll natuke jama, kui see silinder ongi nii kõrgele aetud, et madalatel pööretel ei taha üldse käia. Sest plaan oli ikka teha see nö tänava masinaks.

Karburaatori kohta veel, et on tal küll olemas segurikastus e õhuklapp ja seda ka kasutan käivitamisel. Aga ehk tõesti peaks proovima madalama poole segu lahjemaks teha. Et siis keeran L kruvi täiesti sisse ja hakkan sealt siis proovima.

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#62

mina prooviks alguses mootori töötamise ajal seda kruvi sissepoole keerata. Siis saab aimu ka kuidas mõjub.
täiesti sisse keerates ei lähe see sul tõenäoliselt isegi käima.
Vasta
#63

Proovisin siis täna vähe. L segukurvi oli keeratud 1 ja pool pööret välja, keerasin ta siis algatuseks ainult pool pööret seest välja. Proovisin ja nipitasin igatepidi, küll kraaniga ja pumbaga ja ilma pumbata. Kuid ei saanud seda käimagi, võibolla oli probleem küünlas, sest enne sain ta käima A17B küünlaga, kuid täna lõpetas see töölepingu ja proovisin teistega. Lõpp tulemuseks ei teinud ta mul häältki ja tõmbas moootori põhimõttleiselt momentaalselt täis. Sain vaid suure bensiini loigu tsikli alla, mis tilkus väljalaske ühenduste vahelt.

Tähendab, viga on kindlasti kuskil mujal kui segukruvi seadistuses, sest praegu tundub nagu oleks õhu ja kütuse vahekord üks ühele Rolleyes

[Pilt: img0107vm3.jpg]

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta
#64

Ma ju ütlesin, proovi mootori töötamise ajal vähehaaval kruvi sissepoole keerata...
Vasta
#65

Ja müstiline kävitamis anomaalia seisneski karpa membraanides. Võtsin end mõni aeg tagasi kokku ja otsisin netist üles poed, kes tegelevad saagide ja nende varuosadega. Üsnagi kiirelt olid juba membranaid mul ukse taga!

Nüüd on siis seis selline, et mootor käivitub vändast, sõidab, kuid et asi õige oleks, vajab siiski väljalaset ja kolbi. On olemas mitu kolvi toorikut, oleks nendega üldse midagi peale hakata? Mõni lihtsam treial saaks asjaga hakkama või mis tehnoloogiaga sellistest toorikutes neid välja voolitakse? Sellesmõttes, et kolb ei ole kohe päris kindlasti silindri kujuline. Ehk keegi jagaks tarkusi?

I'd rather be scared to death than bored to death!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne