Kas tegemist on sapaka kolbiga?
#1

Vajan abi kolvi päritolu tuvastamisel. Varumootoris sees olev kolb ja rõngad erinevad originaalist ja väidetavalt olevat varumootori komplekteerimisel kasutatud sapaka detaile. Täpsustus: mootor, millest jutt, on depri mootor. Kas http://forum.automoto.ee/showthread.php?...072&page=6
pildil olev kandilisem kolb võib kuuluda sapikale?
Vasta
#2

Sapika kolbidel ei ole peal klapi süvendeid. Küll on sama suurusega 1,2 liitrise Vaz 2105 kolvid, mis on minuteada ainukesed vazi kolvid millel klapisüvendid sees. Eelmisel suvel mulle üks kunagi muhule mootori kap. rem-i teindu mees rääkis , et pärast silindrite puurimist annab peale panna 1,2 liitrise vazi algmõõdus kolvid, kahjuks ei mäleta kas jutt käis 27 või 30 hj mootori kohta.
Vasta
#3

40 hj sapparile annab ilma igasuguste ümbertegemisteta panna sisse 1,2l VAZ-kolvid.Teema oli kunagi 70 lõpul,80 ndate algul üleval ka "Za Ruljomis"Tehti suisa test.Tulemused olid mäletatavasti sellised,et sellist vahetust ei soovitatud.Põhjus selles,et vedelikjahutusega ja õhkjahutusega mootorite soojuslik reziim on ikka totaalselt erinevad.Kõlab usutavalt.
Tervitades,Flanagan
Vasta
#4

Tänud vastuste eest, siis peab ikka otsima kolbide päritolu "emmiliste" uuematest mudelitest.
Vasta
#5

dnepri tuunijad kasutavad ka lääne päritolu kolbe...78 puuritakse 80-ni ja näiteks fiat uno kolb läheb kasutusse...
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne