Pobeda müügis AUTO24.EE-s (müüdud!)
#21

need samad ärimehed kes ostavad Faberge munad - ostavad ka Pagoda ja Gullwing Mersusid. Ainult et 1. need ei ole isegi sajad vaid parimal juhul kümned. 2. Kui sa ostad miljoni eest Faberge siis selle asja väärtus on miljon. Kui sa ostad 50 000 eest vana auto siis sellest 40 000 moodustab riigile kingitus tollimaksu näol.

S...tta need saavad seal toota - vana autode osade tootmise äri venemaal puudub nagu selline. Läänes seda ka nii et näiteks üks tegija teeb uksepaneelid kõigidele usa autodele. Teine kõigidele autodele teep vaipu, neljas kõigidele plastosasid. Kokku turg on miljardites. aga venemaal mis on? Mõnikümmend tchaikat ja zimme pluss mõni sada vaest volga omanikku? See et vana läänetehnikaga ei tegeleta on põhjuseks kõrged tollitariifid. Ega kuskil venemaal seda võtta eriti pole.

Aga üldiselt jah, vana autode osas venemaa on üks mõtetu koht minu meelest, ehk vaene, kõrgete tollidega, kehva kliimaga ja madala tehnikakultuuriga. Nii et neist võtta eeskuju eriti ei tasu minu meelest.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#22

valdo Kirjutas:Olen nõus tegema välja kalli Prantsuse konjaki kodanikule, kes viib mind kokku perfektses tehnilises seisus, perfektse salongisisuga ja 100% originaalse (vrd auto24 müüdud isend) 1. seeria Pobi omanikuga, st sellise auto omanikuga, mille kerenumber jääb 7000st allapoole ehk valmistusaeg 1949. veebruarist tahapoole, millel on vana "emkalt" laenatud kast ja õli peenfilter asub tulemüüril, lisaks muud eripärad. St masin peab olema tehniliselt ja välimuselt vähemalt sama korras kui kaasfoorumlase pkuldsaar 1950. aasta kabrio.  (Kardan, et sellist autot lihtsalt pole.)
Ma küll loodan et ka selline varase Pobi eksemplar võib olemas olla: Venes tuli hiljuti välja praktiliselt ostmise järel pukkidele pandud Moskvitš 400/401. Või meenutada kuidas Lazar Kaganovtši garaažis seisis imeväikese läbisõiduga KIM. Kuni selline ime pole Pobedaga juhtunud tasub ehk vaadata ka riismeid:
Ühe viimasena ilmunud "Igrushkide" numbrist (31) jäi silma väidetavalt 100 % originaalsusega 1946 a Pobeda müügikuulutus Venes. 100% originaalsuse juttu ma eriti ei usu, perfektset seisukorda pole hinda arvestades ka olemas, aga üht -teist originaalset võib veel järel olla. Kuulutus juba 1,5 a vana, sest ajakiri ilmumise lõpetanud, auto võibolla mitu korda edasi müüdud jne, aga ehk on mõeldav sedakaudu võimalikku uut omanikku leida ja temaga esialgu telefonitsi juttu teha.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#23

Põhimõtteliselt on ju tore kui nõukogude vanatehnika läheb hinda. Siis tõuseb ka harrastajate prestiiz. Juba praegu on kujunemas seis, kus venetehnika peale enam nina ei krimpsutata, sest on aru saadud selle tehnika valdkonna võludes, töömahukuses ja tegelikus kõrges hinnas, mis ei pruugi sugugi väljenduda varuosadele kuluvates suurtes summades vaid pigem töömahukuses ja ajas nende osade leidmiseks.
Võrdlusena võiks tuua näite meie tagasihoidlikust Kuusalu Autobaasi garaazist nr.1, ehk mustade limusiinide ja nende saateautode osakonnast.
Väga heas komplektsuses ja sõidukorras 1982. aasta ENSV taustaga limusiini peale on kulunud otseselt Eesti kroonides 4 KORDA suurem summa kui 1983. aasta Rootsi Kuningriigi limusiini peale. Mõlemaid eksponaate on kajastatud ka ajakirjades "Hobiklubi" erinevates numbrites. Kus juures tegu ei ole ju kuigi vanade autodega.
Oleme päris tõsiselt teinud endale selgeks, et nõukogude tehnika hulka me oma kollektsioonis enam suurendama ei hakka, sest tegu on liigselt kuluka ettevõtmisega, kus eelnevad kalkulatsioonid ei ole kunagi piiridesse mahtunud. Tunduvalt odavam on jahmerdada "välismaa asjadega". Olemasolevad nõukogude liikurid tuleks muidugi korda teha, olenemata kõrgest hinnast.
Samas ma ei pruugi mingil hetkel oma emotsioone kontrollida ja jälle seisab hoovil mingi järjekordne nii öelda "mosse".

Edu Pobedade otsimisel, kui leian annan teada!

Tõnu Piibur
5116265
Vasta
#24

Tahtsin küsida, kes oli auto ostja? Selles mõttes, kas Eestist pärit inimene või välismaalane.

Mis puudutab otsust nõukogude tehnika hulka mitte suurendada siis mina ka võtsin vastu sama otsuse, aitab mulle volga põrandavaipade valmistamise saagast. Arvan et selle aja jooksul millal ma otsin mööda maailma sobiva materjali on olnud võimalik taastada paar kolm HorchiBig Grin
Eile just olime arutanud vene autode taastamist kahe kaasfoorumlastega. Minu meelest, peamine probleem on selles et kuigi varuosad ei ole eriti kallid (eriti raud) on selle leidmine raske nign selle tõttu taastamise protsess takerdub mõtetute ajakulude taga.
Volgaga näiteks tekib absurdne olukord kus poldid ja kruvid peab ümbertreiata käsitsi ja näiteks mõni väike asja leiad pigem internetist maailma teisest otsast kui siin (näiteks "muttinahast" tihendite ribad mis
ümbritsevad usteklaasid)
Paistab kahjuks et just vanade vene autode omanike hulgast selle tõttu keskmine originaalsuse laat on seatud võrdlemisi madalale.
Kõige suurem kahju et majandus areneb ka venemaal, ning kui mõne aasta pärast saab tellida näiteks kuskil originaalset polstrid
Aga samas, edu nendele meestele kes ikka viitsivad asjaga edasi tegelemaCool

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#25

denis23 Kirjutas:Eile just olime arutanud vene autode taastamist kahe kaasfoorumlastega. Minu meelest, peamine probleem on selles et kuigi varuosad ei ole eriti kallid (eriti raud) on selle leidmine raske nign selle tõttu taastamise protsess takerdub mõtetute ajakulude taga.
Volgaga näiteks tekib absurdne olukord kus poldid ja kruvid peab ümbertreiata käsitsi ja näiteks mõni väike asja leiad pigem internetist maailma teisest otsast kui siin (näiteks "muttinahast" tihendite ribad mis
ümbritsevad usteklaasid)
Jah , tahtsin Sinuga nõustuda, et vene autoga jändamine nõuab hobusekannatust ja krokodilli eluiga. Esimest annab treenida, teist eriti mõjutada ei anna (ka siis kui jätta joomine ja suitsetamine). Ometigi paistab kannatlikematele vene vanatehnika taastajatele ka aegajalt helgemat valgust-peamiselt küll volgaomanikele: juba taastatakse valgeid roole, spidomeetri plastsfääre, tehakse sisemisi uksekäepidemeid ja muidki plastosi. Ukrainas tehakse ZIM iluliiste jne.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#26

Sõber tuleb nädalalõpuks koju, siis täpsustan kõiki küsimusi ja kriban siia. Kuna auto seisab veel tema juures, tahan ka pilte iga kandi pealt teha.
Vasta
#27

oleks küll tore pilte teha (k.a. väiksematest detailidest)
lihtsalt et aru saada mis oli niivõrd unikaalset selles autos (äkki ongi unikaalne eksemplaar)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#28

denis23 Kirjutas:oleks küll tore pilte teha (k.a. väiksematest detailidest)
lihtsalt et aru saada mis oli niivõrd unikaalset selles autos (äkki ongi unikaalne eksemplaar)

Ülitõenäoliselt on tegemist tavalise 2. seeria seeriatoodangu Pobiga. Ainult et neid ei ole ilma vähem või rohkem ümber ehitamata enam säilinud, v.a. üksikud isendid. Loomulikult tasub põhjalikult pilte teha tulevastele pobitaastajate peale mõeldes.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#29

Jah, aga ka isikuid kes need tahavad omada on ainult üksikud isendid, kes ei ole kõik miljonärid. aga ehk pildid annavad korraliku ülevaatuse asjast.

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#30

Siin siis lubatud pildid nädalase hilinemisega. Ja hea uudis on see, et auto jääb Eestisse.
http://www.album.ee/?o=291805383
http://www.album.ee/?o=291805665
Vasta
#31

Auto on tõesti väga hästi säilinud. Piltide järgi hinnates on puudu vaid esiistme alune papp, 3. seeria oma vastu on välja vahetatud kell ning ka mootoriruumis on nipet-näpet asju valed. Muu näib olevat õige ning tehasevärvis ning -konditsioonis.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#32

Aga kas tohib küsida ühte asja.

Mida selle autoga teha? OK, tal on originaalvärv ning polstrid. Aga see on suhteliselt keskmises seisundis. Kas sa jätaks seda kõike nagu on? Arvad et sellisel juhul oleks asi väärt? Mina ei tea, piltidel kõik on ilusam kui elus. Issand jumal, kui lihtne on olla volgamees....enne seda kui ostsin oma auto pakuti mulle 1960 Volga samas seisundis a la "päevi näinud täisoriginaal" 13 000 eek eest..ja mina veel mõtlesin mida ma ikka sellega teen...aga see pärast läks soome..
Aga tore et Eestis on inimesi kes on nõus raha maksta..

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#33

Tõin oma masina Pobisõpradele lähemale. Müün, kuna lihtsalt ei jätku raha kahe projekti elluviimiseks. Loodan, et auto satub headesse kätesse.

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne