Tõsiselt huvitav eksemplaar. Väikse kabiiniga ja Eesti ajal ostetud masin...
Vot see on juba täiega haruldus.
Samas hakkasin täna mõtlema, kas keegi teab, kuna muutus T150K masinal esinina disain.
Niipalju kui mäletan siis meie majandisse jõudis esimene "uue" ninaga T-150K kusagil 1985 a. suve keskpaigas, juhul kui pidasid silmas seda varianti mis viimasena N. Liidu aegas tootmises oli.
It's nice to be important, but it's more important to be nice!
Tõsiselt huvitav eksemplaar. Väikse kabiiniga ja Eesti ajal ostetud masin...
Vot see on juba täiega haruldus.
Samas hakkasin täna mõtlema, kas keegi teab, kuna muutus T150K masinal esinina disain.
Aga kas siis T150K kapotidisainiga muutus ka traktori enda juures midagi, peale kapoti erinevuse?
Ja selle MTZ-i juures on võimalikud kõik asjaolud sest ma näen esimest korda sellises toonis 82-te !?
_______________________ http://fotoalbum.ee/photos/sander1231
Üks tore nostalgiline foto 1981. aasta ajakirjast "Sotsialistlik Põllumajandus": varajane, veel pruunikaspunast värvi JuMZ-6L/M haaratsiga varustatud laaduriga PE-0,8 tõstmas heinaruloone autorongile, mis koosneb sadulveokist KAZ-608V, poohaagisest OdAZ-885 ning viimasele veel omakorda sappa haagitud traktorihaagisest 2PTS-4.
Näib, et vanema malli (608) Kolhidad olid tollaste majandite masinapargis üsna laialtlevinud veokid - GAZ 51; 52; 53 ja mõningate ZIL 130te kõrval. Kui väga valesti ei arva, siis hiljem soetasid jõukamad kolhoosid ning sovhoosid enestele ka väheseid MAZ ja KAMAZ tüüpi veokeid - vähemalt minu mälestuste järgi oli näiteks Pärnu rajooni "Kalevipoja" kolhoosil 80ndate lõpust oma MAZ metsaveoauto.
Samas saatsid linnades asuvad autobaasid nn. kohustusliku abi korras kolhoosidesse/sovhoosidesse hooajatöödeks (heinaaeg, viljakoristus) masinaid. Aga autobaasidel puudus selleks vastav ettevalmistus - olen lugenud kunagisi "Sotsialistliku Põllumajanduse" artikleid, kus majandispetsialistid kaebavad, et linnast tulevad portekõrgendusteta madelveokid ei kõlba mahuveoste transportimiseks. Aga majandite enda veoautod seisvat mitmesuguste rikete tõttu just kõige paremal tööperioodil.
(Seda postitust muudeti viimati: 11-11-2009, 13:58 PM ja muutjaks oli Sillu.)
Skanneerisin veel mõned fotod eespool juba nimetatud vahvalt nostalgilisest raamatust
PS. Minu arvates (raamatu numeratsiooni järgi) pildil nr. 31 esinev T-74 baasil laadur küll kuskilt otsast KUN-10 ei ole. Pigem on see väga sarnane pildil nr. 61 oleva , küll teist tüüpi tööorganiga laaduriga, mille margiks seal on märgitud PB-35.
Kevadtööd on tõepoolest alanud.
Täna Tartu poolt tulles mööda Piibe mnt-d seisis enne Jõgevat põllu peal väga korralik sinist värvi Gaz 51 viljaveok(ei tea selle modifikatsiooni), pildi tegin ka 150 meetri kauguselt ja lisan selle lähitulevikus.
(Seda postitust muudeti viimati: 25-04-2008, 19:48 PM ja muutjaks oli reymo1995.)
Martti Kirjutas:Kevadtööd on tõepoolest alanud.
Täna Tartu poolt tulles mööda Piibe mnt-d seisis enne Jõgevat põllu peal väga korralik sinist värvi Gaz 51 viljaveok(ei tea selle modifikatsiooni), pildi tegin ka 150 meetri kauguselt ja lisan selle lähitulevikus.
GAZ-51 baasil viljaveokid (puhtijad-laadijad) kannavad tähist AS-2UM.