GAZ 66 -02 1992a.

(06-03-2021, 08:00 AM)overspeed Kirjutas:  66 originaalnöela pesa on 6mm, ziguli'l 6,5mm.
Pesa pöhi on tömp, soovisin ka selle nii jätta, seega puuri kasutada ei saa.
6,5 mm freesi ka pole. Tegin siis 6,5mm puurist freesi:






Möötsin sügavuse ja treipingis sai pesa 6,5mm tehtud, tegin igaks juhuks 2 tk.




Eks näis, kui ää vahetanud olen, kas jääb pidama ka.

Nöel paikas, pisut vajas ujuk timmimist uue nöela asjus, hetkel peab ja 2/3 kambris tase.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kas keegi oskab öelda mida see nupp teeb? 

[Pilt: 660d5bda592f4f55bb49e9add8f4e1b1.jpg]
Vasta

(01-05-2022, 20:57 PM)keku Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda mida see nupp teeb? 
16—выключатель проверки сигнализаторов неисправности гидропривода рабочей тормозной системы и давления воздуха в ресивере

http://84.22.143.158/files/%D0%A0%D1%83%...-66-11.pdf
Sealt leiad ka tulevastele küsimustele vastused.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta

(01-05-2022, 23:04 PM)aavu Kirjutas:  
(01-05-2022, 20:57 PM)keku Kirjutas:  Kas keegi oskab öelda mida see nupp teeb? 
16—выключатель проверки сигнализаторов неисправности гидропривода рабочей тормозной системы и давления воздуха в ресивере

http://84.22.143.158/files/%D0%A0%D1%83%...-66-11.pdf
Sealt leiad ka tulevastele küsimustele vastused.

Jah, nii ta on. Testnupp madala öhuröhu alarmi jaoks.
Autol endal on pidurid hüdraulikaga, kuid haagisele, nagu aru sain, on aint öhuvoolikud ... seega öhk väga vajalik siis.
Mul juba 2. kord mingi kompressori öhuvoolik annab saba. Pole mul öhku niisama muidu tarvis, vaid rehvide pumpamiseks.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

(26-11-2020, 02:44 AM)overspeed Kirjutas:  Kuna tungraua remondituhin sees oli, vaatasin ka ühtlasi mis 66 originaalil viga.
1) öli pole eriti sees
2) plunseri pealelaske-kuul-klapp kinni
3) ölikambri pöhjas sodi/sete.






Vötsin klapid ja plunseri lahti, puhastasin need, ning tagasi kokku ja öli sisse. Toimib:






Mansett ja tihendid on muidugit vanakoolimoodi vörreldes eelmise tänapäevaomaga, ikka pealekeerates saab sääretihendit tihedamaks.


Tookord sai lihtsalt öli vahetatud ja kinnijäänud kuulklapp lahti aetud.
Näris natukse mind see, et toda keermestatud körgusereguleerijat liikuma pole saanud. Vötsin tungraua uuesti käsile ... ja vötan siis täiesti lahti, "piilume mis karul köhus".

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kena on vaadata, kui lihtsalt asi ehitatud on.
Imekombel on pumba ja silindri mansetid veel kenad ja pehmed. Sääretihendid/tolmukaitsmed on aga vanamoodi pealekeeratavad lihtne kummipuks.
klappideks on lihtsad metall-metalliga kuulid vedruga.

   

   

   

   

   


Ja nagu piduritegagi, on too tungraud mingist imelikust metallist tehtud. Palju palju aastaid seisnud kuskil kuuris ja ei roosteta.

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Tungraua lahtikeeramiseks 55mm vöti. Tuli ka haamriga väike köks virutada.

   

   


All on mingi paroniidi taoline tihend, suht köva, selle teen uue.

   


ülal aga maeiteagi mis kijuga kummitihend. Nüüdseks on ta kolmnurkse kujuga, kuna ülemine osa on koonuses kambri torul. Kas tihend oli originaalis nelikant vöi O-röngas ... vöi kolmnurk kohe algselt. Kuid kumm kena pehme ja tihendab. Kaas läeb metall-metalliga kokku, kumm jääb vahele tihendama (mitte kandma).

   


Tööplunseri mansett kena pehme.

   


Ja pöhjas oli ikka mingit setet, läksid detailid pessu.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Kätevahel tangidega jaksasin vaid pisut keeret välja keerata käsitsi reguleerimis vardal:

   


Ülejäänud osa keerasin välja kruustangide vahele pannes (alumiiniumkäpakatted) ning torutangidega keerates. Keere oli kuiv ja tuuga.

   


Täiesti välja seda keerata ei saa, tööplunseri ots on kinni valtsitud:

   

   


Olles mitmeid korda proovinud ja ölitanud, sörmedega keerata ikka ei jaksa. Lahenduseks viilisin ja lihvisin keeret pisut puhtamaks ja sujuvamaks. Nii hakkas see löpuks vabalt liikuma.

   

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta

Alumise tihendi löikasin uue 1,5mm paroniidist:

   

   


Ja hooldatud ta ongit. Toimib kenasti ja käsireguleerimine ka olemas.
Sisse käib hüdrotungraudadel üldjuhul 32 cSt (@40C) hüdroöli ... no ma panin 46 igaks juhuks, lekete kartuses. Toimivad talvel mölemad ölid.
Manual ise ütleb panna öli МГE-10А vöi ВМГЗ ... mul pole örna aimugi mis need on.

.pdf Tungraud 5T gaz66.pdf Suurus: 6.39 MB  Tõmbamised: 21


   


ps
Hoolduse käigus suutsin ölikambri korgi poldi ära kaotada, hetkel läks asemele kraega M6 polt, kuid kodo otsin laipeaga madalama poldi.
Ja avastasin omapärase fakti: ölikambri korgi körgus on ka vajaliku koguse öli nivooks. Töösilindril/plunseril on manseti taga küll too laiem puks, mis ei luba tal silindrist välja tulla vaid jääb kaanetaha kinni, aga ... et keegi selle puksi najale ei kangutaks hüdroröhuga, on ölikogus arvestatud just nii täpselt, et see otsa saab kohas kus plunser on körgeimas asendis. Sealt natukse edasi oleks puks juba vastu kaant ja keegi pressiks seda mölki toore jöuga, aga tolleks kohaks on kambris öli otsas ja silinder rohkem ei töuse Smile

Arrogance diminishes wisdom ! 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne