17-06-2006, 18:45 PM
Ikarus 200 seeria on vist senini üks ilusamatest bussitüüpidest ja oli välja tulles tugevalt ajast ees. Võrdluseks võib vaadata soome 70-ndate aastate isendeid. Aga ta roostetas ja kered olid pehmed. Näiteks pikema kerega IK250 saba vajus ära jne. Eriti hea on võrrelda Haruteel seisvat 1983. aasta lausroostes lõõtsa ja samal ajal toodetud mõnda kollast Taani linnabussi. Viimased on nagu tankid, mingeid kere väsimuse märke pole.
Tehniliselt olid 90-ndate alguses õnnetus olukorras enamik Tallinna kollastest. Kui Lasnamäe lõõts peatusest väljus, oli kogu tänav helesinist suitsu täis. Mati Mägi kuulutas, et midagi paremaks enam teha ei anna, niivõrd läbi. Aga mõne aja pärast sinist suitsu enam ei tulnud, nii et sai küll.
Kokkuvõttes hävitas Ikarused rooste ja kui need enne lõppu Venemaale ära sai saata, siis oli see kasulik. Muidu oleks varsti pidanud ette võtma kere kapitaalremondi. Lääne bussid seda ei vajanud
Tehniliselt olid 90-ndate alguses õnnetus olukorras enamik Tallinna kollastest. Kui Lasnamäe lõõts peatusest väljus, oli kogu tänav helesinist suitsu täis. Mati Mägi kuulutas, et midagi paremaks enam teha ei anna, niivõrd läbi. Aga mõne aja pärast sinist suitsu enam ei tulnud, nii et sai küll.
Kokkuvõttes hävitas Ikarused rooste ja kui need enne lõppu Venemaale ära sai saata, siis oli see kasulik. Muidu oleks varsti pidanud ette võtma kere kapitaalremondi. Lääne bussid seda ei vajanud