30-03-2008, 13:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-03-2008, 13:28 PM ja muutjaks oli martinmannik.)
coldrexX Kirjutas:viienda käiku asemel pandi MAZ'i hammasrattas+ kiire reduktor+ maksimumi keeratud pump!On see lugu ikka 100% tõendatav, mitte mõni kalamehejutt? Kas bussil oli juba algselt 5-ne kast peal (mälu järgi oli vähemasti uuematel 260-tel 6-ne)?
kokkuvõte: HarjuMaaLiinidel (Mootori teises kolonnis) 260 jäi vahele maanteel kiirusega 154 km/h(!), juht näitas trahvi kviitungi nagu diplomi...
Aga kui tõsijutt, siis sellised rekordid teevad küll südame alt soojaks. Ja just 260, mitte 250 vm turistikas...
Olen sellest siin juba kirjutanud, aga ma isegi olen sõitnud Tarbusi 256 peal maanteel ca 130 km/h, kuigi tollele bussile oli aretatud turbo.