Ikarus, osa 5

Mustla(Viljandimaa) kandis pidi olema Ikarus 260, teatavasti on Viljandimaal veel kaks endist Viljandi ATP Ikarus tüüpi bussi seismas.

Päästegalerii

ytra.eu - Ühistranspordiportaal
Vasta

Sai reedel Lehtsest läbi sõidetud ja üle vaadatud ka teada Ikarus 864ALT. Rääkisin ka T.Orupõlluga, kelle sõnul see seisab seal veel edasi, ootamaks, kas keegi sellega midagi asjalikku teeb. Metalliks ei anta, detaile ka küljest ega seest ära ei anta, kui siis tervelt kokkuleppehinnaga müügiks. Selline teave siis Lehtsest.
Vasta

Ega äkki ei taibanud küsida tolle 255 vraki saatuse kohta?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

EdR Kirjutas:Ega äkki ei taibanud küsida tolle 255 vraki saatuse kohta?

Ei küsinud.
Vasta

noh,pole ka raske arvata mis saatus sellel roostes plekihunnikul läbi elada tuli...
Vasta

Ikarus 620 cabrio

http://pokazuha.ru/view/topic.cfm?key_or...ype=38&f=2
Vasta

http://www.rcforum.ru/modules.php?name=F...&id=280927
Vasta

Väga huvitav fotojäädvustus. Ka on ka teada, mis puhul ja millal see üritus toimus? Veel üks huvitav lisadetail: sõna "Tallin" on bussi ninale kirjutatud ühe "n"iga (ilmselt ungari malli järgi) ja ka must number omab ebatraditsioonilist tähekombinatsiooni "SS".
Vasta

Kas mitte pole tegu miljonibussiga?Juhiuksel näha mingid märgid.Ja weel.Wene ajal lasti väljamaale vaid masinaid millel ladina tähed.SS seeriat näen küll esimest korda.See kiri peale pandud tõenäoliselt paigaldatud Ungaris.Sugulasrahwas küll aga Tallinn kirjutatud vene järgi. Paraku senini tuleb EU st kaup kus Tallin kirjas.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

Mister X Kirjutas:Väga huvitav fotojäädvustus. Ka on ka teada, mis puhul ja millal see üritus toimus? Veel üks huvitav lisadetail: sõna "Tallin" on bussi ninale kirjutatud ühe "n"iga (ilmselt ungari malli järgi) ja ka must number omab ebatraditsioonilist tähekombinatsiooni "SS".

Keegi on fototöötlust teinud. Ei iial ei ole musti numbreid (1959-82) ladina tähestiku tähtedega välja antud.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta

Aga kuidas muude asjadega?Ehk seal weel võltsi?Ladina tähtedega numbrid olid aga neil waid säänsed tähed ,mis olid ka slaavi tähestikus(ABO,BTH)

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

See link küll ei avane, aga tõenäoliselt on seal pilt Tallinna Ikarus 55-st nr. 126, mis teatavasti esimese Ikarusena miljon kilomeetrit kapremondita läbi sõitis. 1. juulil 1966 alustasid juhid Heino Eek ja Alfred Pille selle bussiga sõitu Tallinna bussijaamast Ungarisse. Bussi vana kollase numbri РФ 70-32 asemele pandi must 00-10 SSA. Tagasi tulid mehed uue Ikarus Luxiga, mille garaaþinumbriks sai samuti 126, riiklik number 87-63 ЭСЕ.

Rohkem ma kusagil SSx-seeria numbreid näinud ei ole.

helista bussi infosse TEL. 6631
Vasta

Ehk tollest miljonibussist weel pilte ja täpsemat infot?Ja weel kui oli tõesti sääne number 00-10 SSA siis pidid ju olema ka eelnewad numbrid.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

[Pilt: 04034432598973.jpg]
Vasta

3518 kunagine Tallinna Ülemiste filiaali buss?
Kas kellelgi on pilti näidata praegu Järva-Jaanis oleva 237OAE Ikarus-250-st kui ta veel Tallinna bussipargis oli? Mis parginumbrit ta tookord kandis?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

Ülemiste buss jah, 1976. aastast. Küll näitaks ka pilte, kui teaks, mis buss see 237 OAE (ka 1976.a. tehasesildi järgi) varem oli. Ametlikult Ülemistelt ühtki 1976. aasta bussi Põlvamaale ei müüdud.

helista bussi infosse TEL. 6631
Vasta

Aga selle veneaegse numbri 77 70EAO järgi ei ole võimalik kontrollida?

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta

TAKi Ikarus tehnoabi ju oma sõidud jäädavalt lõpetanud.Numbrid maas.

Kell käib kõigile ja aeg teeb oma töö.
Vasta

EdR Kirjutas:Aga selle veneaegse numbri 77 70EAO järgi ei ole võimalik kontrollida?
Vaatasin kõigi masinate pildid üle, seda bussi pole Tallinnas olnud. Järelikult tuleks otsida Tartust
Vasta

Martin256 Kirjutas:
EdR Kirjutas:Aga selle veneaegse numbri 77 70EAO järgi ei ole võimalik kontrollida?
Vaatasin kõigi masinate pildid üle, seda bussi pole Tallinnas olnud. Järelikult tuleks otsida Tartust
Kas kellegil teist Tallinna (või Tartu) bussipargi busside kerenumbrite kohta on ülestähendusi? Nende järgi saaks palju täpsemalt otsida. Sest kas vene ajal polnud mitte nii, et sõiduki võõrandamisel vahetati alati ka numbrid ära? See 7770EAO on tõenäoliselt ikkagi Põlva rajoonis välja antud (vaata ka minu postitust #748) ja, pakun, et 1985.aastal.

Kui telefon ei tööta, siis helistage riketesse!
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne