03-06-2010, 20:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-06-2010, 21:12 PM ja muutjaks oli Edel.)
(02-06-2010, 15:18 PM)aavu Kirjutas:Ma usun juba ammu,et kõige esimeste aastate 250 olid 2-uksega,ehitusaastatega 1971 ja 72 on netis pildid olemas (mida ma eilse otsimisega kohe ei leidnud küll on need aga mul arvutis olemas),ka on summutaja vasakul pool.(02-06-2010, 13:55 PM)Mister X Kirjutas: Ka värvikombinatsioon viitab päris esimestele 255tele - olid pealt valged ja alt punased. See "250" esikandlel on ilmselt hilisem isearetus. Ent asja muudab kahtlaseks hoopis muud näitav tehaseplaat.
Väljalaskega 73-74 Ik-250-d ei saanud omada kahte ust. Alles hiljem tehti ka 250-tele teine uks. Samuti olid avatavad õhuaknad minu meelest 250-tel kõigil akendel, välja arvatud viimased kaks akent (mõlemal pool üks), mis olid triibulised ja varjasid garderoobi ja külmikut. Ka oli neil ees stange all nn. "hakklihamasin" ja esiotsa all suurem radikas.
See tehaseplaat pole bussi küljes kinni, see on liistu vahele torgatud. Oletan, et mujalt pärit.
Mõõda bussi pikkus ära,12m peab olema,sammuti vasakul küljel koos juhiomaga 6 akent(uuemal 250-l on 7,need aknad on lühemad).
Ja 255-l jooksevad küljeliistud üleval tiivakoopasse,250-l seda pole.
Panen mõne pildi oma arvutist. Rohekasvalge on 1972a. ja punakate triipudega 1971a. ehitatud:
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...