16-08-2010, 20:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2010, 21:01 PM ja muutjaks oli Edel.)
(15-08-2010, 21:20 PM)aavu Kirjutas:Aga nende reg. numbrid? Sooviks just Eesti Bussi reg numbrid kokku panna Mootori aegsete parginumbritega. Nagu siin eespool juba välja toodud: RAS Mootor 3690 > Eesti Buss 402AKP.(08-08-2010, 20:29 PM)Edel Kirjutas: Ise oleksin väga huvitatud,mis parginumbreid kandsid Eesti bussid varasema ettevõtte RAS Mootori ajal? Kellel on rohkem infot,võiks need numbrid siia ära loendada.
Mälu lühike aga alustame lihtsamast LAZ 3075 on eredalt meeles juhid RV ja IV, vist 3079 juhid VT jaVK oli juba suurte klaasidega ja samuti 3080 juhid VM ja EK. Võimalik, et 0 asemel oli neil 2, sest kuulusid teise kolonni alla. Siis IK 255-d olid vist 3080 EL ja SL, 3082 V ja GJ, 3084, 3086 VP ja IS, 3088, 3090, 3092, 3094, 3096 ja 256 mingi lisanumbriga 3098 TK(VO) ja AV. Haapsalu brigaadis. Paide brigaadis oli vähem busse ja need mahtusid paaritute numbritena meie bussinumbrite vahele. Oli neil 4-5 või 6 bussi, ei mäleta. No ei tule kõik nimed ja numbrid korraga meelde. Pealegi, üks läks ja teine tuli. Meie brigaadist läks üks juht Kalev üle Rootsi reisidele ja koos Paide juhiga puhkavad nad Läänemere põhjas.
Olen mõelnud,kas 1994a. põhja läinud Estonia peale mõni Ikarus ka jäi?
Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...