17-07-2011, 22:56 PM
(17-07-2011, 22:31 PM)Mister X Kirjutas: Osadel neist on seal lihtsad katuseluugid, aga mõnedel iseloomulikud "kõrgendikud".
Kolme katuseluugiga on 255 ja 256, "kõrgendused" ehk õhukolud on ainult 250-tel. Viimane sats 256-i, millel oli lisanumber 75 vist, olid sisustus, ventilatsioon ja külmkapp, nagu 250-l peaaegu samasugused. Ainult õhukolud ei ulatunud ühelt küljelt üle katuse vaid olid kummalgi pardal lühikesed. Kolu sees oli klapp, mida avas suruõhubuuster, õhule vaba pääsu kui ventilaatori käima panid. Vanematel 250-tel vist oli laes ümmargune nupp, mille kerimisel avati õhu pääs salongi. Uuematel 250-tel olid ka lühikesed kolud. Sellel pildil 3609 ja teised kaks esirivi bussi on kindlasti 255-d, ainult paremal on 250, muidugi tagapool ka. Sealt ühtki 256 küll silma ei hakka.
Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу.
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.