Ikarus, osa 5

Tänud kiire vastuse eest.
Huvitav et Lazi kere läks hiljem ümaramaks ja vahepeal oli kandiline,tavaliselt vanemad bussid ümarad ja uued kandilised.Tervet Lazi ajalugu ma muidugi ei tea,ja põhjusi miks nii oli:maakonna liin,linnasisene,asutuse sisene kasutus jne.
Vasta

(04-12-2018, 14:33 PM)Peep2 Kirjutas:  Tänud kiire vastuse eest.
Huvitav et Lazi kere läks hiljem ümaramaks ja vahepeal oli kandiline,tavaliselt vanemad bussid ümarad ja uued kandilised.Tervet Lazi ajalugu ma muidugi ei tea,ja põhjusi miks nii oli:maakonna liin,linnasisene,asutuse sisene kasutus jne.

Mismoodi see uuem jälle ümar oli?

Ümarad olid ikka vanemad mudelid, osa neist elasid lihtsalt selle 4202(1) nimelise ikalduse üle, s.t. olid piisavalt "õnnestunud", et neid aegade lõpuni toota.
Vasta

Kandiline oligi viimane. Meil Lokuta kolhoosis elas uue ajastuni välja. Isegi paaril korral liigutanud teist.
Vasta

Jäi kuskilt artiklist silma et Laz 689 tüüpe busse toodeti 70 aastate keskel,see ongi ümar ja sellest see eksitav arvamus.
Vasta

(04-12-2018, 20:50 PM)Peep2 Kirjutas:  Jäi kuskilt artiklist silma et Laz 689 tüüpe busse toodeti 70 aastate keskel,see ongi ümar ja sellest see eksitav arvamus.

LAZ-il ei olnud sellist mudelit nagu 689. Oli 699, aga kõige levinumad olid ikka 695 tüüpi busside erinevad modifikatsioonid. Kõige "tavalisem" LAZ, mida nooremapoolsed inimesed (s.h. mina) mäletavad oli 695N, mis nägi välja selline: 

[Pilt: LAZ695N_8.jpg]

Sellist bussi toodeti kuni aastani 2008.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne