Ikarus, osa 5

Tänud kiire vastuse eest.
Huvitav et Lazi kere läks hiljem ümaramaks ja vahepeal oli kandiline,tavaliselt vanemad bussid ümarad ja uued kandilised.Tervet Lazi ajalugu ma muidugi ei tea,ja põhjusi miks nii oli:maakonna liin,linnasisene,asutuse sisene kasutus jne.
Vasta

(04-12-2018, 14:33 PM)Peep2 Kirjutas:  Tänud kiire vastuse eest.
Huvitav et Lazi kere läks hiljem ümaramaks ja vahepeal oli kandiline,tavaliselt vanemad bussid ümarad ja uued kandilised.Tervet Lazi ajalugu ma muidugi ei tea,ja põhjusi miks nii oli:maakonna liin,linnasisene,asutuse sisene kasutus jne.

Mismoodi see uuem jälle ümar oli?

Ümarad olid ikka vanemad mudelid, osa neist elasid lihtsalt selle 4202(1) nimelise ikalduse üle, s.t. olid piisavalt "õnnestunud", et neid aegade lõpuni toota.
Vasta

Kandiline oligi viimane. Meil Lokuta kolhoosis elas uue ajastuni välja. Isegi paaril korral liigutanud teist.
Vasta

Jäi kuskilt artiklist silma et Laz 689 tüüpe busse toodeti 70 aastate keskel,see ongi ümar ja sellest see eksitav arvamus.
Vasta

(04-12-2018, 20:50 PM)Peep2 Kirjutas:  Jäi kuskilt artiklist silma et Laz 689 tüüpe busse toodeti 70 aastate keskel,see ongi ümar ja sellest see eksitav arvamus.

LAZ-il ei olnud sellist mudelit nagu 689. Oli 699, aga kõige levinumad olid ikka 695 tüüpi busside erinevad modifikatsioonid. Kõige "tavalisem" LAZ, mida nooremapoolsed inimesed (s.h. mina) mäletavad oli 695N, mis nägi välja selline: 

[Pilt: LAZ695N_8.jpg]

Sellist bussi toodeti kuni aastani 2008.
Vasta

Ikarus 211

Vasta

Oskab keegi kinnitada või ümber lükata? Naised saunas rääkisid et uue vabariigi aegses MNT registris oli algusaastatel arvel lausa üks Ikarus 556, ehitusaastaks 1972. Eksisteeris ainult paberites või oli tol ajal veel olemas? Tänaseks ilmselt vanaraud...

"Kõige kõrgemad lennud algavad madalalt"
Tegelen autofotograafiaga. Kui huvi,võta ühendust!
Vasta

(14-04-2020, 16:34 PM)HendrikR Kirjutas:  Oskab keegi kinnitada või ümber lükata? Naised saunas rääkisid et uue vabariigi aegses MNT registris oli algusaastatel arvel lausa üks Ikarus 556, ehitusaastaks 1972. Eksisteeris ainult paberites või oli tol ajal veel olemas? Tänaseks ilmselt vanaraud...
Võib-olla see: https://forum.automoto.ee/showthread.php...#pid136637
Vasta

Kus selline liist käis, 256/260 seerial nagu ei meenu...?
https://www.osta.ee/ikarus-kirjaga-iluli...56062.html

Töötavat asja ei maksa remontida, läheb katki
Vasta

Tagumise numbrimärgi kohal.
Vasta

Kas ja kui loogiline on veel leida Eestimaalt toimivat/liikuvat ikarus isendit? Eriti vahet pole, milline konkreetne mudel.

Kui kellegil on või keegi teab, kus võiks vedeleda siis palun andke teada! Scania sai valmis ja nüüd tahaks järgmisega alustada Big Grin 

Kontakti saab allkirjas oleval numbril või postkasti kirjutades

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta

(26-02-2021, 15:26 PM)randoA Kirjutas:  ...
Scania sai valmis ja nüüd tahaks järgmisega alustada Big Grin 

...

Näeb seda ka kusagil? Peale EPT hoovi?
Vasta

(26-02-2021, 15:37 PM)v6sa Kirjutas:  
(26-02-2021, 15:26 PM)randoA Kirjutas:  ...
Scania sai valmis ja nüüd tahaks järgmisega alustada Big Grin 

...

Näeb seda ka kusagil? Peale EPT hoovi?
Kui tähtede seisud soosivad siis loodan sellega osaleda Vanatehnika Lustisõidul, loodetavasti juba mai kuus, Taltechi parklas. Seal saavad huvilised kaema tulla ja äkki isegi leili võtta Big Grin

vanad volvod, sekka mõni muu liikur...

Ostan vanu VOLVOSID! 200,700 ja 900 seeria, igas seisukorras 52 93 905
Vasta

Kas sellist elukat ka keegi näinud on?

   

https://iho.hu/hirek/megszunt-buszgyarak...mutechnika
/Kommentaarid arusaamatud/
Vasta

Ikarus´i huvilistele, vene keeles, juttu ja pilti --> https://fishki.net/auto/3938035-ikarus-v...obusy.html
Vasta

Leedumaalt saadeti pildid, millel olevad bussid otsivad uut kodu - daliausmuziejus at gmail.com

Kass ei kuulu kauba sisse


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
                                                                               
Vasta

RAF näikse väga varajase väljalaske oma ja üsna algupärasena säilinud, s.t pole uuemaks ümber kapremonditud. Üliharuldane asi, restaureerituna on vist üks ainult olemas.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne