Projekt: "Monster Truck"
#1

Sai siis edasi hakatud ehitama sellist riistapuud mida ise nimetan "monster truck'iks"
66 raamil on MT3 80 mootor millel on zilli 5ne kast.
Kereks tuli peale gaz 24.
Vaikselt ajaviiteks ehitan ja kui kellegil huvi siis mõningad pildid on Http://www.zone.ee/ivar73
Vasta
#2

Tervist!
Plaan iseenesest pole küll paha, aga kaldun arvama, et teostamine kipub raskevõitu olema. Lisaks peaks sa veel mõned pildid panema, sest praegu tundub, nagu oleks volga kere lihtsalt raami peale tõstetud, ning mõned kosud alla pandud, et kere kõrgemal tunduk olema.
Samas tahaks kuulda ja näha selle projekti edasist saatust.
Jõudu tööle!!!

(14-07-2010, 20:10 PM)dad Kirjutas:  Ärilises mõttes jah, ei tasu Eestis peale nakotsi müügi ja raha vahenduse miski ära, kuid siiski on palju asju, mis käivad just entusiasmist ja kestavad üle põlvkondade.

Parimat, Geoloogide parun, Tambets
Vasta
#3

Tere tereWink
Eks kindlasti tekib raskusi kuid kõik on ületatavad...
Pilte tuleb ehitusestSmile Kere jääbki umbes nii kõrgele ja 66 raami ja volga põhja ning poolraamide alla tuleb vaheraam mis hoiab volgat stabiilselt ja jäigalt 66 raami küljes.
Mul on palju sõpru kes ei uskunud et ma midagi sellist suudan teostada, kuid nüüd kui mootor on käima aetud ning volga lahtiselt peale tõstetud on nende meel muutunudSmile
Vasta
#4

http://www.volga.ee/modules.php?name=For...opic&t=659
Vasta
#5

Täitsa lolliks läind...Toungue
Aga innustuseks üks pilt 2001 aprillis Helsinki American Car showl nähtud limusiinist:


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   

loll on loll olla.
Vasta
#6

IIIFFFAR Kirjutas:Täitsa lolliks läind...Toungue
Aga innustuseks üks pilt 2001 aprillis Helsinki American Car showl nähtud limusiinist:

Kool viib kaine mõistuse ära! Wink

http://www.zone.ee/ivar73 panin mõned värskemad pildid kus tagumine osa sutsu madalamal ja poolraami natukene lõigatud.

Ps. see kus on lõigatud poolraami, ei jää sumpa vastu vaid see tõuseb natukene kõrgemale et sumpa vastu ei käiks. Rolleyes
Vasta
#7

Põhimõtteliselt võiks 66 raami natukene lühemaks võtta(muidu 24 nii väike selle asja otsas) ja miskid kombaini rattad alla panna...

Aga tõeline nutcase projekt.

Kuigi 24 pole veel nii haruldane, pani mõtlema, kas midagi paremat leida ei olnud? Samas hea, et 21 -te ei kasutanud.. Vähemalt tõstab ülejäänute hinda (kellele vähemalt, kellele kahjuksWink).

On mis on, huvitav asi ikkagi...
Vasta
#8

kas mootor ei mahuks ära gaz-i kapoti alla. Praegu on kere natuke liiga kõrgel. Igatahes edu ja hullust selle ehitamisel.
Vasta
#9

66 raami lühemaks tegemine on liialt suur töö minu jaoks.
Kuid sellest pole hullu sest tagumised rattakoopad panen kinni ja täitsa taha otsapeale tuleb vints, seega kogu tühi ruum saab kasutatudSmile

Gaz 24 pole veel nii haruldane kuid niisama seda lõhkuma tõesti poleks mõtet hakata, kuid minul oli seal juba esisillalt vägapalju juppe võetud ja muid vidinaid nii et rivvi ta hästi ei sobinud... ja seega otsustasin selle sinna peale panna. Gaz 21 on liialt haruldane et seda niisama "pulli pärast" hakata 66 raamile aretama.

to ando: Mootor on küll 4 pütane ja pisike kuid ära ta ei mahtunud kapotialla, sest kollektor on liiga suur, kui oleks sellega jamanud siis oleks saanud tõesti madalamale kuid mitte palju, sest genekas on ikkagi eesToungue
Volga mootori ruum on suur kuid poolraamide vahe on vaid 50cm ja seda lõikuma hakates oleks nina liiga nõrk jäänud.
Tegelikult on päris lahe kui kere nii kõrgel onToungue

Ja aitäh kõigile edu soovijatele
Vasta
#10

huuuvitav idee.Kui järele mõelda, polegi nii hull - gaz66 tehnikaga oleks ju vaid kolm tõsisemat asja vaja 24 kerega siduda: roolisüsteem, pedaalid + kaks käigukangi ning elekter (eeldusel et salongisoendus on "nõrkadele"). Või jäi mul midagi kahe silma vahele?
kas kere on raami esiosas roolikarbi pärast? Kas kere ja raam lähevad ikka jäigalt teineteise külge? Kas kasutataval käigukastil on teine käik ikka sünkroniseeritud? Smile

PS! Pane siis Volga kere 66 kabiini kombel üles tõusma Toungue

jõudu!

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta
#11

Tõsine ettevõtmine, jõudu!
Omal tekkis kah mõte et kas pole mõtekam raami lühendada
ja siis hoopis sildu tõsta.
Volga kere aga kinnitaks võimalikult lähedale GAZi raamile.
Lõpptulemus peaks silmale kenam jääma?
Vasta
#12

13piisab Kirjutas:huuuvitav idee.Kui järele mõelda, polegi nii hull - gaz66 tehnikaga oleks ju vaid kolm tõsisemat asja vaja 24 kerega siduda: roolisüsteem, pedaalid + kaks käigukangi ning elekter (eeldusel et salongisoendus on "nõrkadele"). Või jäi mul midagi kahe silma vahele?
kas kere on raami esiosas roolikarbi pärast? Kas kere ja raam lähevad ikka jäigalt teineteise külge? Kas kasutataval käigukastil on teine käik ikka sünkroniseeritud? Smile

PS! Pane siis Volga kere 66 kabiini kombel üles tõusma Toungue

jõudu!
roolisüsteemipärast otseselt ei pannud ette otsa kuid seepärast panin et saaks osa mootorist kapotialla ning 51 radika ülemise otsa ka kapotialaToungue
käikukastist ei oska öelda pole veel sõita saand... Käigukangid istusid täpselt õigekohapeale. Kere ja raam lähevad tõesti jäigalt kinni, sest natuke jama kui hakkad ronima ja 66 paneb volgast möödaBig Grin
Vasta
#13

Mina soovitaksin sul volga kere panna täpselt raami peale või isegi raam volga kere sisse peita ja hoopis tõsta raami sildade pealt kõrgemale.
Neid võimalusi on mitmeid, aga lihtsam oleks vast nii:
[Pilt: dual-01.jpg]

Gaz 66 originaalvedrusid sa kasutada ei saa, need kinnituvad kere külge niimoodi:
[Pilt: leaf-spring-02.jpg]

Sul oleks vaja aga selliseid vedrusid:
[Pilt: SJ-JP40F.jpg]


vaata seda linki


Vasta
#14

ROKIPEER Kirjutas:Tõsine ettevõtmine, jõudu!
Omal tekkis kah mõte et kas pole mõtekam raami lühendada
ja siis hoopis sildu tõsta.
Volga kere aga kinnitaks võimalikult lähedale GAZi raamile.
Lõpptulemus peaks silmale kenam jääma?

kindlasti jääbilusam kuid see võtab liigapalju aega ja raha....

to svenson: Kuna olen veel koolipoiss siis pole mul sellist aega et ehitada niisugune tippklassi monstrum...
Seega ma jään oma algplaanile truuks ja ehitan väikest viisi edasi kuid aitähh soovitamastSmile
Vasta
#15

Nüüd tuli mõte et lõikaks raami lühemaks.
aga ma ei tea kas on mõtet, sest siis tuleb kohe jama kardaaniga sest nurk läheb liialt suureks. Pean siin veel natukene nõu ja siis paistab kas lõikame lühemaks 66 raami või ehitame volga porikoopad kinni.
Vasta
#16

ma pakuks ühe variandi veel.

Lõigata Volga keskelt pooleks, karptorud ja plekk vahele, nii et kõrvalt näeks Volga moodi välja ja tuld.

Limusiin monstrum.

Natukene aega ainult võtab. Kuid keevituse ja mõne relaka ketta olemasolul peaks isegi ühe nädalavahetusega tehtav olema. Ainult tagumiste uste kinnius jääb küsimärgi alla.

Üks küss veel. Kas pärast sõita ka antakse?? Cool
Vasta
#17

Soovitaksin sul veelkord kaaluda sildade tõstmist, siis saad sildasid ka liigutada vastavalt sinna kohta, kus on sul volgal rattakoopad.

Volgast jäta alles: katuseplekk koos piilaritega, kapott, tagaluuk, uksed, küljeplekid ja muu, mis volga väliskuju säilitamiseks vaja. Kõik muu nagu põhi, rattakoopad/lansekad jne. vanametalli. Siis hangid natukene nelikant- või ümarat toru ning hakkad volga plekke otse gaz66 raami külge keevitama. Juhtimisseadmed ehitaksin auto keskele. Projekt läheb küll natukene keerulisemaks kuid hakkama saaksid igaljuhul.
Vasta
#18

Ma arvan et midagi ikka kokku meisterdaks kuid...
Bossid ütlesid et jäta nii ja järelikult tuleb siiki ainult koopad kinni ehitada.
mõtlesin ise ka et teha volga pikemaks kuid jamh..
Ega ma Monster Maniale nigunii ei lähe nii et võib mul sihuke ka ollaToungue
Vasta
#19

täitsa uskumattu et sa just selle volga oled otsustanud ära l6hkuda ...
see sama volga juba pool aastat mul arvuti taustapildiks olnud, aga j6udud!

Pole midagi targemat teha
Vasta
#20

KILLER666 Kirjutas:täitsa uskumattu et sa just selle volga oled otsustanud ära l6hkuda ...
see sama volga juba pool aastat mul arvuti taustapildiks olnud, aga j6udud!

Aga pärast on Sul veelgi omapärasem raustapilt Cool

aga jah Ivar, ole siis täitsa ja topi uusi pilte ka kui midagi teinud oled jälleWink

Vajad enda autost pilte ? Saame kokkuleppele ! Küsi varajasemaid töid.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne