16-05-2019, 09:20 AM
See rpm punkt, kus mootor korralikult vedama hakkab ja kus see vedu lõppeb on igal auto- ja mootori margil ikka erinev. Ehk siis võimsuse ja väändegraafikus kenasti kirjas.
Ei ole päris nii, et paugutan iga diisliga 4000 rpm välja ja arvan, et nüüd on hea küll. Ei ole.
Ja sama alumise otsa juures. Et ei ole mõtet töristada kütuse kokkuhoiu mõttes alla 2000 rpm juures paljalt sellepärast, et eelmine auto seal jube hästi käitus.
Lühidalt siis graafik ja ülekanded. Ei saa kõiki masinaid ühte panna panna.
Aga räägime parem sellest kah, kuidas turbot on hea sõelaks lasta ilma, et ise seda teaksimegi.
Kas iga TD omanik ikka teab, kuidas peale sõidu lõpetamist toimida, et puksid kestaksid ja et see vurr äkitselt liiga palju õli läbi ei hakkaks laskma?
Kui paljud teist üleüldse turbo mahajahutamise ja -rahustamisega tegelevad või krabatakse poolelt tuurilt võti süütelukust, uksed kinni ja masina mant minek nigut pasteldega välk?
Ei ole päris nii, et paugutan iga diisliga 4000 rpm välja ja arvan, et nüüd on hea küll. Ei ole.
Ja sama alumise otsa juures. Et ei ole mõtet töristada kütuse kokkuhoiu mõttes alla 2000 rpm juures paljalt sellepärast, et eelmine auto seal jube hästi käitus.
Lühidalt siis graafik ja ülekanded. Ei saa kõiki masinaid ühte panna panna.
Aga räägime parem sellest kah, kuidas turbot on hea sõelaks lasta ilma, et ise seda teaksimegi.
Kas iga TD omanik ikka teab, kuidas peale sõidu lõpetamist toimida, et puksid kestaksid ja et see vurr äkitselt liiga palju õli läbi ei hakkaks laskma?
Kui paljud teist üleüldse turbo mahajahutamise ja -rahustamisega tegelevad või krabatakse poolelt tuurilt võti süütelukust, uksed kinni ja masina mant minek nigut pasteldega välk?