Tehnoülevaatus. Jooksev kogumuspõhine arutelu

(14-12-2019, 09:52 AM)ronny25 Kirjutas:  No aga teises üv punktis saadi ju see õnnetu silla näit ilusti kätte. Järelikult oli ikkagi ülevaataja oskamatu vms.
Pigem oli hoopis teise ülevaatuspunkti ülevaataja "liigagi osav". Kogu selle teema juures jääb kahtlus, kas pidurid olid korras või mitte.
Vasta

(14-12-2019, 00:37 AM)traps Kirjutas:  
(29-11-2019, 09:30 AM)Aare R. Kirjutas:  ...Tulemus- kordusülevaatus: käru tagumistel sildadel pidurdusjõu efektiivsus ebapiisav ja mõlemal sillal kummagi poole pidurdusjõu liigne erinevus....
Kui haagise telje ratastel on erinev pidurdusjõud, ei saa ju viga ometi olla piduristendis ega haardeteguris, eeldades et haagisel ei ole erinevad rehvid ühel teljel.
Vasta

(14-12-2019, 01:07 AM)zazik Kirjutas:  Vabandust, minu amatöörlik arvamus, et Te vist ei lugenud piisavalt süvenenult.
Mina loen siit, et KSF! Aare kaebus oli läbilibisevate rullide üle (mis läbi libisedes ei saagi mingit pidurdusjõudu mõõta), teie räägite mittepiisavast pidurdusjõust.

Kui rataste ja rullide vahel puudub hõõrdejõud (mida kõrvalolevad abisillad vähendavad), siis ei saa ju rääkida mingist pidurdusjõust, sest see ei jõua rullideni. Stendis mõõdetakse ju vaid ühe silla pidurdusvõimet korraga, reaalses elus on ka naabersillad maas, mille vahel jaguneb nii koormus kui ka pidurdusjõud.

Kui rattad rullide peal läbi libisevad, siis võiks ju äärmisel juhul väita, et rehvide kontaktpinnad on liiga kulunud, aga pidurite korrasoleku kohta ei anna selline katse ju mitte mingeid andmeid.
Tänan tähelepanu juhtimast. Eks me kõik ole ekslikud ning absoluutne tõde oli vanasti kommunismi saabumine. Big Grin
Reeglina saab üles tõsta õhkvedrustusega silda, seega mõjutab kõrvalolev õhkvedrustusega abitelg hõõrdetegurit ja pidurdusjõudu vähe.
Vasta

antud juhul on ju asi lihtne.
võiks proovida rullikute haardevõimet parandada ja seejärel jutuks olev aparaat uuesti üle vaadata.
Vasta

Ei loomulikult tõmmake saed käima ja kirjutage igasugu kaebekirju. Mis sest et TÜVis juba tehakse tsirkust; kõik aknad alla uksed lahti ja siis demotakse turvavöösi. U nagu saates "Kuum hind" klahvid paljad kaupa demoti kunagi. Nüüd tulem käes, ntks Rakvere ja Tallinna vahel pole ühtegi ülevaatuspunkti enam.

You see, pal, Elvis can´t read a contract.
All he knows is, no Ferrari, no rides with the top down.
Vasta

Laseme sellel haake piduri teema nüüd jääda (kustutasin ülalt vaid mõned postitused). "Tõeni" ses osas läbi foorumi ei jõua ning selleks just maksuraha maksame - et oleks inimesed, kes jõuavad. Neil on ka voli selle "tõega" midagi peale hakata.
kliendina on aga igaühe oma valik, kas minna sinna, kus (viite kohaselt garantiiline ja hooldatud. Kas tehasegarantii või muu, ei tea) sõiduk läbib ÜV edukalt või sinna, kus (viite kohaselt sama sõiduk samadel tingimustel) mitte. Nii lihtne ongi.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta

Nii ongi. Üritasime Autobaasi ülevaatuspunkti asjapulgale kord veel selgitada, kuid see on sama nagu poliitikuga rääkimine, lihtsalt raiub oma rida, isegi üritamata analüüsida või kaasa mõelda, täpselt samamoodi tuli mulli maanteeametiga suheldes. Otsustasime omalt poolt asja sinnapaika jätta, sest vähemalt minu jaoks pole enam küsimust, kus ülevaatusel käia, ka sõiduautoga. Ma pole ka päris seda sorti inimene, kes kasutaks praeguse aja trende asjade klaarimiseks, a la "Sotid selgeks", "Kuuuurija" jne.

Ning kordan veel meie haagise näitel olukorda- haagis on aastavanune, rehvid kõik täiesti uued, pidurdusvõime - ehk siis et kas viimased sillad pidurdavad piisavalt- on saanud metsas laoplatsis tõestuse, kui vesijääl enne laadimist praktiliselt seistes oli näha, kuidas tagumine ots pidurdab. Mauri tehnoülevaatuspunkti veoautode sektsioon on täiesti uus, ülevaatajad minu jaoks täiesti võõrad, kuigi samas hästi normaalse suhtumisega inimesed ehk siis seal käimine oli "tuli, nägi, võitis"- olukord.
Minu jaoks on tegelikult asi selge, vähemalt mina olen omad järeldused teinud ja elu läheb edasi Smile
Vasta

(16-12-2019, 14:34 PM)Aare R. Kirjutas:  Mis aga puutub maanteeametisse, siis mul tulevad täpid peale pelgalt mõttest, et ma peaks oma elukohajärgse ehk siis Pärnu maanteeamet pruunide pintsakutega tüüpidega mingeid ASJU ajama. Seal võib käia vaid standardprotseduure tegemas.

Big Grin no vot eksole, ma käin jällegi ainult seal, sest minu sünnikohajärgses büroos käimisest lööb täpid lõhki ka  Smile

Nii erinevate sõidukite ümberehitused, dokumentide taastamine kui kõik muu on saanud Pärnust alati kiire ja konstruktiivse lahenduse.
Vasta

Ei ole küll enam tehnoülevaatuse kohta, kuid mul jälle vastupidi, vähemalt kolm asja on olnud, mille kohta küsides on kõigepealt pikemalt mõtlemata tulnud vastus "ei saa", kuid lõpuks on ikka kuidagi saanud. 
Viimane kord oli tunamullu suvel, kui ühe auto kere oma nimele kirjutasin läbi e-maanteeameti. Passile järgi minnes oli esimene küsimus, et kuidas te tasuta passi olete saanud teha, mille peale ma ütlesin, et kui 48€ e-mnt kaudu on tasuta, siis olen tõesti tasuta saanud.
Teine küsimus, mille kohta leti taga olev madaam ei osanud vastata ning mille peale suunas mind pruuni pintsakuga onku juurde, oli see, et see kere, millele kogu tehnika peale tõstsin, oli algselt automaat, kuid tahtsin manuaaliks teha ja kuna passis käigukasti tüübi kohta märge puudus, tahtsin lihtsalt küsida.
Esiteks oli jube üleolev suhtumine, isegi minu teretusele ei vastatud, pilku tõstmata. Ning kui küsimusele "miks te manuaali tahate" vastasin, et ma lihtsalt tahan sellele autole manuaali, vastati- jälle jube ülbelt muidugi- et palju asju tahetakse, kuid kõike ei saa ja viskas pilku tõstmata passi üle laua tagasi.


Ma lihtsalt ei saa sellest aru, et kuidas on võimalik, et keegi oma paha tuju võhivõõra inimese peal välja elab, ise veel ametnik???
Vasta

Ega ametnik pole mingi eriline liik - ikka samasugune inimene kui kõik teised. Kõik inimesed ei sobi kõiki töid tegema, sh ametnik olema.


Iseasi, palju sul on soovi enda närve kulutada, aga mina näen 3 võimalust:

1. Nõuad kohapealset kõige suuremat ülemust. Kui see väidetakse puhkusel olevat, siis asendajat. 
2. Kirjutad kaebuse.
Mõlemal juhul peaksid sa päris hästi teadma, millega täpselt sa rahul ei ole ja suutma seda teistele seletama.
3. Kirjutad teabenõude, selle peavad nad arvele võtma ja vastama.
Vasta

On kellegil kogemusi ülevaatusel katkise stangega? Lüüakse kohe korduva tempel passi? Uurin maad kas minna üritama või mitte, vastust ma ilmselt tean aga kunagi tea, mis ees ootab Smile Stange on ilusti küljes aga katki ühe külje pealt
Vasta

ei ole mind küll selline asi varasemalt tüv-i saamist takistnud, pole isegi mainitud. Iluvõre kohta vaatasid küll veidi viltu, aga seal varjasid õnneks lisatuled ja veidi noomiti, et ma sinna mingi võrgu ette paneks
Vasta

Mind kunagi ammu saadeti katkise stangega küll pikalt, aga see stange oli ikka päris katki ka. Tõtt-öelda ma ei lootnudki sellega läbi saada, aga tol ajal sai mingi aja pikendust, mida mul vaja oli.
Vasta

Ükskord oli plastikust stangel loomast saadud auk sees, rusikas mahtus napilt sisse. Ülevaatusel ei kõlvanud see, pidi uue panema.
Vasta

Autol ei tohi olla avarii tunnuseid. Olgu need siis poriaual või stangel.
Vasta

(29-12-2019, 13:22 PM)motamees Kirjutas:  Autol ei tohi olla avarii tunnuseid. Olgu need siis poriaual või stangel.
selle loogika kohaselt metsakollidega ei saagi ülevaatust,aga kõigil olemas ju.stange peab ikka selline olema,et sõidu ajal tükke pudenemas pole,praod võivad ikka olla.
Vasta

(29-12-2019, 13:50 PM)muska71 Kirjutas:  ...stange peab ikka selline olema,et sõidu ajal tükke pudenemas pole,praod võivad ikka olla.
Hakka siis ülevaatajaks, autoomanikel lihtsam elu, kuniks sul litsents.
Vasta

(29-12-2019, 14:38 PM)motamees Kirjutas:  
(29-12-2019, 13:50 PM)muska71 Kirjutas:  ...stange peab ikka selline olema,et sõidu ajal tükke pudenemas pole,praod võivad ikka olla.
Hakka siis ülevaatajaks, autoomanikel lihtsam elu, kuniks sul litsents.
olen ühe plaststange ise pooleks sõitnud,neetisin ilusti kinni ja käisin ülevaatusel kuniks kaalule läks ja keegi ei niutsunud.küll aga kiunuti omatehtud terastangega millel otsad teravad.
Vasta

(28-12-2019, 21:57 PM)HendrikR Kirjutas:  On kellegil kogemusi ülevaatusel katkise stangega?
...

Sõltub vigastusest ja ülevaatajast.
Kui on mõra või tükk puudu kuskilt servast, siis normaalne vend ei noki.

Kui metallstange on kõver või selgelt viltu ees või plaststangel suured tükid väljas, siis säärasega pole mõtet tüli norima minna.

Igatahes E-Tehno Saku punktis stanges olevad mõrad olid vaid mainimist väärt, rohkem neile tähelepanu ei pööratud. Soovitati tugevdus taha panna, et mõrad edasi ei rebeneks.
Vasta

(30-12-2019, 16:15 PM)v6sa Kirjutas:  
(28-12-2019, 21:57 PM)HendrikR Kirjutas:  On kellegil kogemusi ülevaatusel katkise stangega?
...

Sõltub vigastusest ja ülevaatajast.
Kui on mõra või tükk puudu kuskilt servast, siis normaalne vend ei noki.

Kui metallstange on kõver või selgelt viltu ees või plaststangel suured tükid väljas, siis säärasega pole mõtet tüli norima minna.

Igatahes E-Tehno Saku punktis stanges olevad mõrad olid vaid mainimist väärt, rohkem neile tähelepanu ei pööratud. Soovitati tugevdus taha panna, et mõrad edasi ei rebeneks.
Suht pirakas tükk on väljas külje pealt. Asi lõhnab korduvülevaatuse järgi... Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne