17-02-2022, 20:33 PM
Roostetäpp enne katalüsaatorit annab ju aimu sellest, et jääkarul võib liiga soe hakata, see on ületamatu ökokatastroof aga see, et sa oma kokkujooksu tõttu hunniku rehvitolmu genereerid, ei koti kedagi.
Mobiilse ülevaatuspunkti eesmärk minu silmis ongi seda ebamugavust tekitada, millest siin just räägiti, et korduvale saatmine on nii tüütu karistus, et hui viitsid seda teist korda või kolmandat korda ette võtta ühes aastas. Politsei ei saa päris silma järgi ikkagi öelda, et heitgaaside norm on ülearu, esiklaas ei paista piisavalt läbi jne asjad. Parimal juhul suudavad rusikasuuruse roosteaugu tõttu või HID lahenduste tõttu sind tagasi saata.
Jama tekib muidugi sisse, kui ülevaataja ise pole pädev, ehk ei oska aasta arvu, tüübikinnituse jne asjadega arvestada, mis on selle konkreetse auto eripärad ja miks ta võib meie liikluses osaleda üldse. Paljud murikamaa masinate omanikud kindlasti teavad neid valusid suvalise ülevaatuspunktiga vs ülevaatuspunktiga, kes ei nori ääretulede pärast, kui M kategooria masin üle kahe meetri lai on.
Mobiilse ülevaatuspunkti eesmärk minu silmis ongi seda ebamugavust tekitada, millest siin just räägiti, et korduvale saatmine on nii tüütu karistus, et hui viitsid seda teist korda või kolmandat korda ette võtta ühes aastas. Politsei ei saa päris silma järgi ikkagi öelda, et heitgaaside norm on ülearu, esiklaas ei paista piisavalt läbi jne asjad. Parimal juhul suudavad rusikasuuruse roosteaugu tõttu või HID lahenduste tõttu sind tagasi saata.
Jama tekib muidugi sisse, kui ülevaataja ise pole pädev, ehk ei oska aasta arvu, tüübikinnituse jne asjadega arvestada, mis on selle konkreetse auto eripärad ja miks ta võib meie liikluses osaleda üldse. Paljud murikamaa masinate omanikud kindlasti teavad neid valusid suvalise ülevaatuspunktiga vs ülevaatuspunktiga, kes ei nori ääretulede pärast, kui M kategooria masin üle kahe meetri lai on.