18-02-2022, 10:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-02-2022, 10:14 AM ja muutjaks oli mossepower.)
(17-02-2022, 23:54 PM)deus Kirjutas: Minu viimane läbi põrumine ülevaatusel oli seepärast, et torsiooni kinnituskoht oli läbi mädanenud ja mina ei näinud seda, sest see oli põhja kaitse all peidus. Ülevaataja kuulis raginat kui kangutas rattaid. Ütles, et sorry vemps, sa ei saa läbi ja ma täielikult nõustusin temaga, see oli ohtlik nii endale kui teistele liiklejatele, kui 90 pealt oleks see asi täiesti saba andnud...On ka vastupidiseid näiteid, kus TÜV kliendid prooviad nt. piduritestis puruks vajutatud pidurivoolikut või -toru TÜV teostaja süüks protsessida kuna sinna sõites oli ju auto korras ja nüüd on katki, et miks on üldsegi vaja sellise arulageda jõuga pidurite otsas tammuda? Mõni saab seletusest aru, aga teine saab jälle indu juurde, et on vaidlusega õigel teel ja õigusriigis tuleb oma õigus iga hinnaga välja selgitada. See on juba väga lihtne näide, et miks TÜV siiski reaalselt vaja on.
Mina olen aru saanud, et ka praegu kaamerasalvestisi võetakse välja ennekõike veoautode jms. suurte masinate puhul ja peamiselt selleks, et vaadata kas TÜV teostaja mõõtis mõõdulindiga üle mõne masina kahtlaseid gabariite. Mõnikord on aga masinad nii suured, et nt. kabiini kõrguse mõõtmine (lisaks ka lisatuled või õhusuunaja katusel) jääb TÜV punkti laes oleva kaamera pildist välja ja siis peab TÜV teostaja tõestama, et ta ei ole kaamel. Teine näide oli prügikonteineri veok, mis politsei kontrolli käigus osutus konteiner peal oma gabariitidest üle olema. Videosalvestust kontrollides selgus, et TÜV käis tegemas tühi auto ilma väljaulatuva konteinerita. Sõiduautode TÜV kaamera järelkontrolli näiteid pole siiani kuulnud nii, et neid on tõenäoliselt väga vähe võrreldes "suurte ja ohtlike" (veo)autodega.