Amazonile B23 või B20-le 5käigune kast?
#1

Idee selles, et tahan edaspidigi kasutada oma Amazoni igapäevaautona.
Momendil on B20, kahe karburaatoriga+neljakäiguline kast (M40 vist peaks olema?).
Kuna B20 on ikkagi äge ja ehe ja vintage jne, siis võiks ju täitsa olla, korda teha ja oleks mõnus. Aga mind häirib neli käiku, viiendat tahaks kangesti juurde. Need overdrivega kastid....kas oleks see parim lahendus või on ehk mõnda muud nö 'õige' viienda käiguga kasti, mis sobiks?
Ja kui see overdrivega võtta, siis mis vaja teha, et asjad toimiksid?

Teine variant, et üldse sättida autole B23 (miks mitte ka turboga) koos kastiga. No, et a la võtta tehnika mõne 7xxseeria pealt. Muidugi oleks veel variant ka mõnelt 2xx-lt B21 näiteks. Kuidas sobib B23 Amazonile vahele? Mis muutusi oleks vaja teostada? Kuidas Amazoni tagasild suhtub kangemasse mootorisse?

Ja veel...väga mõnus oleks üleüldse automaatkast.

Lühidalt öeldes: kas ehk keegi oskaks vastata neile segastele küsimustele ning rääkida asjade headest ja mitteheadest külgedest?

Huviga ootama jäädes,

Jarmo.

Stiff Skunk Kustompood - http://www.stiffskunk.com
Diskustom Magazine - http://www.diskustommagazine.com
One Eyed Morse Kustoms pinstraibid | sildimeisterdamine | custom paint
http://www.kustom.ee
Vasta
#2

M40 asendamine M47'ga on suht keeruline ja kallis ettvõtmine kuna nende sidurikojad on erinevad, sammuti ei sobi B23 sidurikoda üks ühele B20 taha, pead kahest sidurikojast ühe tegema, mis eeldab alu keevitust. Hooratas ja sidurivärk jäävat samaks, kardaan tuleb lühemaks teha. Lisaks pead sa keresse käigukasti jaoks ruumi tegema. Kui tahad mõnusat vaikset olekut maantee kiirustel siis on vist kõige odavam ja mõtekam osta M41 (4 käiku+ OD). Aga kõige vahvam oleks 7** seerjalt võtta mootor automaatkastiga, see aga eeldab juba suuremat lõikumist keevitamist.

Edu.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne