izh jupiter 2 `70
#1

sai siis endale toodud ülalmainitet isend ning plaanis vaikselt taastada täiesti originaali. siinkohal paluks ka köigi teadjamate abi detailide juures- mis praegu on originaal ja mis mitte. loomulikult katsun töökäiku siia natuke kirjeleda kaSmile

pildid->

http://www.zone.ee/rain999/izh%20jupiter%202/
Vasta
#2

Terv!
Esilatern on Jupiter'i kohta kuidagi liiga suur - kas mingi IZ-56 oma äkki?
Käimalöömisvänt kah Iz56 oma.
Muidu paistab ratas ikka paras rääbis. Minu Jupiteri(1963) oli õnneks aastakümneid garaazis hoitud, seda vist mitte.
Omalt poolt soovin taastamisel j6udu ja kannatlikkust.

130km/h @ Jupiter1 - serious s**t
Vasta
#3

IZJU2 Kirjutas:Muidu paistab ratas ikka paras rääbis. Minu Jupiteri(1963) oli õnneks aastakümneid garaazis hoitud, seda vist mitte.
Omalt poolt soovin taastamisel j6udu ja kannatlikkust.

tegelikult ta nii hull ei olegi kui pildil paistab, kroomosad küll väga kakis seisus ja see teeb köige rohkem muret. ja tänud heade soovide eestSmile
Vasta
#4

Mul planeta 2. Seisis ka 20 aastat kuuri all, oli veidi paremini säilinud kui sul. Sain ilusti liikuma.

Aga muidu edu sulle. Päris palju tööd tahab see masin ikka.

Ma pakun, et sul käiguvänt ka pole vist originaal, mul igatahes samasugune ja pole originaal
Vasta
#5

esituli tundub "emmilise"(k750!?) oma
Vasta
#6

IZJU2 Kirjutas:Terv!
Esilatern on Jupiter'i kohta kuidagi liiga suur - kas mingi IZ-56 oma äkki?

IZ-56 esilatern on teistsugune.
Pakun ka, et miski "emmilise" oma.
Vasta
#7

Esilatern on tõenäoliselt K750, K650 või Dnepri oma!
Endal on  Jupiter 2 raam 1970 aastatst. Kahjuks olid eelmised omanikud/kasutajad kõik muu suutnud juba ära müüa või lõhkuda.

Igal juhul edu taastamisel.


Vasta
#8

nii. vahepeal on selgunud (peale pirka hoolsamat nühkimist), et tegu on hoopis ju 2k-ga. hetkel on tegemises laialilammutamine- peaaegu valmis ka. seejärel juba mönest kohast keevitamine, pahteldamine, kruntimine ja löpuks värv. mootori tegemise jätan viimaseks, sest seda saab ka külmade ilmadega teha (ja sinnani vist sisustab aega raamitööd:S). üllatus oli ka see, et arvatavasti pole küljekarpe jms kordagi masina eluaja jooksul eemaldatud- seal pesitses umbes kahetolline pasakiht ning seetöttu ei tahtnud ka kiige korralikult liikuda. millasgi tuleb kirja ka nimekiri mida oleks vaja juurdeSmile ja pildid. samas vöiks keegi teadjam öelda ka värvikoodi (heleroheline), mida ju2-el kasutati. samuti oleks teretulnud ka öpetus kus ja mis tooni (valged vöi höbedased?) olid triibud. ahjaa, see ka- millised olid poldid-mutrid, kas kroomitud, tsingitud, kerevärvi vöi hoopis midagi muud?
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne