Uunikute Tähesõit 2007 30 juuni 2007
#21

Vahtisin täna hommikul Suvereporteri kordust silm punnis peas, kus pidi kokkuvõte olema "Tähesõidust" aga kuidagi magasin ikka maha, kui lapsega toimetasin :-S
Kas äkki kellegil on failina olemas, et kuskile üles visata?

Tänusõnad korraldajatele ka "helesinise pilvekese" tiimilt. Löök allapoole vööd oli, et meie kiiruskatse sõiduautode rekordi 1:09 lõi lõdva randmega GAZ51.
Suurest kurbusest kimasime kodu poole ja küpsetasime mootori ära, keegi oli tosooli pihta pannud.
Vasta
#22

Mina vahtisin eile õhtul. Ja samuti "magasin maha". Ilmselt oli kellegi kuri käsi selle lindi asemele Kati Murutari koerad sokutanud.
Vasta
#23

vaatake www.tv.ee ehk seal on see löik olemas.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#24

samuti ootasin-vaatasin, kuid nägemata jäi see minulgi. Ja see Murutari koerte lõik on tõesti vana ja nähtud teema.
Vasta
#25

miniest Kirjutas:Mh küsimus siis neile kes käsisd seal, REX R12 pole ju mingi uunikum, kuid vöttis osa.
Kui lugeda Klubi Unic põhikirja, siis seal on juba algusest peale sees (vist oli minu nõudmine aga kohe olid sellega nõus nii Mati kui Kaspar), et unikaal- ja vanatehnika. Iga kit-car on unikaalne sõiduk. Cobra lisaks veel ka vanasõiduk oma olemuselt.
Muuseas, identsed replicad saja aasta vanustest originaalidest saavad samamoodi FIA vanaautopassid ja neid võetakse, kui originaale. Sest pole ju vahet, kas see auto ehitati kokku uutest juppidest aastal 2007 või tehti talle 100% resto 90% ulatuses uute juppidega aastal 2007. Ühtmoodi käsitöö on nad aga kõik. Identseid replicaid on maailmas päris palju, eriti tehti neid võidusõiduautodest. Aga ka megakallistest cabriotest ja rodsteritest.
Aga jah, Mati Rex R-12 kerenumbriga 1 oli vaid näitusel. Sest me ei represseeri kedagi, kes oma väikeste valgete käekestega on auto valmis ehitanud.
Vasta
#26

Tänana sind PlyVal64, aga kas see Rex R-12 on ainuke vöi ei?

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#27

Miniestile ja ka teistele mõned näited replicatest ja reproductionitest, mis on puhas vanatehnika Toungue
Minu absoluutne lemmik, Auburn Speedster.
Veel üks boattail, mis küll ei saaks FIA passi aga on vaieldamatult ehe vanatehnika. Sellisega ei oleks minul häbi vanatehnikarallit sõita!
Kõikide kit-caride vanaisa, tänaseks Musta Numbri ealise auto replica, Austin Seven.
Veel üks iludus, Cord. Pole ka päris õige aga siiski puhas uunikum.
Cobrasid, Austineid jne on mustmiljon.
Aga siis ka inglaste mailt midagi: Oldtimeri paberitega replica . Ja ka midagi Bentleyst: jällegi Historic võidusõidu jaoks sobilik ja paberitega iludus.

Aga eks see on, et paduusklik uuniklane ei tunnista reproductionit õigeks jne. Mina näeks aga parema meelega pigem kümmet sellist kompressor-"Mersut", neid Auburne ja Cordisid Talverallil ja Tähesõidul, kui roostes, russistsismidega "rikastatud" jne vanu originaalmädanikke. Muidugi, halb replika on hullem ka kõige halvemas olukorras roostekunnikust,kuid korralikud replicad.... maksavad ka korralikku raha. Ainult u. 5 korda vähem, kui see päris õige tehnikaga asi.
Vasta
#28

Eilses Reporteris oli siis pisike lõik "Uunikute Tähesõidust"
Vasta
#29

Lõpuks sain ka mina foorumisse sisse, neetud tehnilised probleemid!
Ei hakka siin pikalt kõiki tänama, sest tänusõnad said ülesse tulemuste tabeli alla.
Tundub, et osalejad jäid rahule ja see positiivne vastukaja innustab meid jätkama ka järgmisel aastal ja veel paremini. Nüüd on esimene kogemus käes ja järgmine kord oskad juba seda ära kasutada.
Muidugi lootsin, et Suvereporteris vähe pikemalt oleks üritust näidatud , kuid alguseks hea seegi.
Uute kohtumisteni.

Mõned pildid ka minu poolt: http://beta.album.ee/margusk70

VW K-70L '73; SAAB 90 '84; FORD SCORPIO MK II TOURING GHIA `96
Vasta
#30

Aga mönest masinast ongi olemas ainult replica. Näiteks Ferrarid 50-nentadel, mis peale vöistlus hooaega, lihtsalt tükkiteks saeti, vist esimesed vöistlusmasinad mis alles jäeti olid, 60-tadel, kuigi ma pole selles nii kindel.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#31

miniest. sa tule mõne oma autoga sõitma v.a lada 112, need sõidud on seltskonna üritus kus igaüks hindab oma autot just nii uunikumiks kui heaks arvab ja korraldaja siis lubab selle osalema ka kuidas heaks arvab,eesti pole (kahjuks) inglismaa kus saab erinevate astonite aastakäikude vahel valida mida lasta rajale või mitte, kui korraldaja lubab ja kui autot just igapäev teel ei näe siis tuld. ise jäin seekord välja, aga talvel käpp kui on auto millega sõita
to miniest- sõitsin see talveralli volvo 240 (piinlik oli et nii värske mudeliga) aga kui leiad veel kasvõi mõne pildi netist sellisest autost siis minu poolt 6 õlut sulle
Vasta
#32

Kas midagi sellist oli sul. http://imgsrv.kuldnebors.ee/dynamic/pimg...d20318.jpg
Muide Tartu KHK Füüsika öpetaja Rattas söidab valge 4 ukseline Volvo 240 vöi 244, olen unustanud vaatata kumb tal on, autot saab näha vahest, *********3 juures
aga ölled vöid endale jätta, kina ei joo sellist kraami. Ma nagu mitte alkohoolsete jookide tarbija.

www.classiccar.co.uk
www.carandclassic.co.uk
www.classiccarsforsale.co.uk
Müüa 2140 1982
Tartu on muutumas drifti Päälinnaks, oma ringristmikudega. Big Grin

Vasta
#33

Kuule,miniest,sa äkki joo kisselli ja kuula transistorit,kui sa küsimusest niikuinii öieti aru ei saa.Lahke,nagu ma olen,seletan selle sulle ära-küsiti pilte samasugusest autost kui kasutajal Supp on,see tähendab 2seeria Volvost,millel on juhipoolsel küljel 1(üks) uks,ja teisel pool 2(kaks)ust.Tavalisi neljaukselisi ei pea just kaua otsima,ma usun et neid on nii umbes 1000tk veel Eestis peale su söbra füüsikaöpetaja.
Teiste ees vabandan OT pärast.

Karateturbo-kolm purki ja tiguWink
Vasta
#34

REX oli ainult näituseeksponaat. Oleks kodanikud uuniklased usinamalt oma hoolealuseid Kernu Forelli tuulduma toonud, poleks REX ilmselt välja pääsenudki...

Järgneb siis ametlik teadaanne. Seoses endiselt jätkuva puhkustekuuga on see küll hilinenud, kuid pigem Hilja, kui üldse mitte...kedagi.

Tänud asja ellukutsujatele ja raja edukalt läbinutele ESKP 2 ja ESKP 3 meeskonnaltWink Huvitav oli. Eriti ESKP 2-s istudes, kus oli kaugele näha mõningate kodanike kõhklused ja kahtlused edasise (elu-)tee valikul. Samuti oli nii mõnegi masina peatne saabumine tuvastatav ka kõrvaga (ilmne vihje DOSAAF meeskonnaleWink ).

Täiesti kangelasliku teoga said hakkama invamasinaga sõitnud kodanikud. Juba nende masinassemahtumine oli mõistatus, olematu instruentaarium ei hõlbustanud mitteemakeelse legendi alusel kulgemist ning Kohilas olid nad sunnitud teostama ka mõningast elektriseadmete remonti. Aga ära tegid!

Poolkohalikuna oli rada üsna huvitav läbi sõita. Rajameister oli leidnud nii mõnegi koha, kus tuttav ümbrus pigem segas orienteerumist... "ma tean küll, järgmisest paremale". Tuhkagi, km pidi ikka hoolega jälgima.

Loodetavasti on järgmisel üritusel rohkem nii sõitjaid kui kahuriliha, kes on nõus ennastohverdavalt viskuma korraldusmasinavärgi hammasrataste määrdeksWink

Mõned pildid on SIIN .
Vasta
#35

Tervitused.Tänud veelkord korraldajatele ja Toomasele sinise mossega kelle kaardilugeja austavat ametit õnnestus mul pidada.Mõned pildid ka Uunikute Tähesõidust 30 juuni - 1 juuli 2007 a. leiate siit http://nagi.ee/photos/verso/sets/26707/
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne