kaz 53-palju võiks maksta?
#1

et nagu kõik on töökorras,kast natuke roostes(augud sees aga muidu sõidukorras-palju?
Vasta
#2

Kas müüd või tahad ise osta?
Vasta
#3

Töökorras 53-sid pakutakse nii 10-20 000EEKu vahel.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#4

EdR Kirjutas:Töökorras 53-sid pakutakse nii 10-20 000EEKu vahel.


Nu nii ka seda päris öelda ei saa kahjuks.
Olen end viinud viimasel aastal viinud kurssi.

mittesõitev remontivajav, värv vilets, roostetanud hind kuni 5-8tuh. Oleneb kabiini seisukorrast ja kastist(originaal -põltsamaakast)

Kui juba välimuselt ok ja sõitev masin, papud ka ok, siis 10peab arvestama.

Ülevaatus tehtud ja välimus tip-top võib masina eest küsida 10-20 -- siinjuures tegu VANA kabiiniga gaz-53 kalluriga.

Uue kabiiniga teised lood.

Läbimädanenud igast kohast algab 6 tuh. Võib esineda puuduvaid detaile - näiteks kast. On olnud furgoon,pürr vms eelnevalt.


Komplektne ilma ülevaatuseta ja tegmistvajav komplektne ALGAB 15 tuh. On ka olnud erandeid 13-15tuh.

Sõitev korralik masin algab 20 tuh, peaks siis ka omama ülevaatust.


Nii ja nüüd ekstraklass, mida Eesti teedel palju ei liigu, olen ise näinud nelja isendit.
Uus kabiin. Välimus korras, originaal värv, ei roosteta, põltsamaa kast ja diisel mootor-- tehase oma. Sellised tulid Eestisse krooni ajal ilma kastita, ning neile paigutati peale siin põltsamaa kast.
Selle hind on nii 30-40tuh - ja see läheb nagu soe sai!!

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#5

Mina müüsin oma täiesti ideaalses korras 53-e (Põltsamaa kast)umbes 8 aastat tagasi 12000 krooniga maha. Ja see isend töötab tänapäevani. 12000 tundus sel ajal muidugi väga suur raha olevat.
Vasta
#6

unimüts Kirjutas:Uus kabiin. Välimus korras, originaal värv, ei roosteta, põltsamaa kast ja diisel mootor-- tehase oma. Sellised tulid Eestisse krooni ajal ilma kastita...
Mul isegi paar pilti tehtud sellisest mootorist. Neid pidi Eestis olema loetud arv, kusjuures mootor on õhkjahutusega neljasilindriline!
Vasta
#7

Romka Kirjutas:
unimüts Kirjutas:Uus kabiin. Välimus korras, originaal värv, ei roosteta, põltsamaa kast ja diisel mootor-- tehase oma. Sellised tulid Eestisse krooni ajal ilma kastita...
Mul isegi paar pilti tehtud sellisest mootorist. Neid pidi Eestis olema loetud arv, kusjuures mootor on õhkjahutusega neljasilindriline!

Hmm huvitav huvitav

Kui me ehitasime endale diisel kallurit, siis oli meil küll vesijahutusega mootor. Kuid ehitasime ka 90 aasta masinast ümber ja saime osta veel uue mootori.
Ei teagi, kus enam neid mootoreid müüakse, mis hinnaga? Arvatavasti kuigi maru kirves, miks muidu 53 ikka "bensuröövlid" peal istuvad:S Või ei too enam keegi neid Eestisse, kuna ei tasu ära.

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#8

Mingit 4-silindrist õhkjahutusega diislit aretati GAZ-is minu teada 1980. aastatel. Ilmselt osutus asi jamaks, seetõttu toodeti neid ka olematul hulgal. Täpset selle mootori tähist ei tea.
Praegu on GAZ-i põhidiisel turboga Belaruss (MMZ D-245.7), millel võimsust 117 hj. Eestis tegeleb asjaga nt Rebella (www.gaz.ee).
Venemaal pannakse GAZ-idele peale ka 150 hj 6-silindrist otsepritse turbodiislit GAZ-562 (kahe silindri jagu pikendatud GAZelli mootor GAZ-560). See mootor on tehtud Steyri litsentsiga ja on väga omapärase ehitusega: plokikaant selle otseses mõttes pole, mootor käib kuskilt väntvõlli juurest pooleks (info põhineb oma isa kogemustel, kel oli oma varasemas töökohas GAZellidega ka tegemist).
Mootori hinna juures tuleb arvestada nii mõnegi kümne tuhande krooniga.
Vasta
#9

Võin kindlalt väita, et kuskil 90-ndatel taotleti ja saadi ka luba
GAZ-53-dele diiselmootorite paigaldamiseks ja seda taotles mingi kalurikolhoos, vist oli Hiiukalur. Mees, kelle pädevuses oli sellise ümberehituse heakskiitmine on kahjuks meie hulgast lahkunud ja temaks osutus hr. Enn Saik, muide tema oli ka paadunud motomees ja oma 250-se Jawa-ga päris pikki motomatku teinud. Minu mäletamist järgi paigutati masinatele mootoriks T-40 mootorid ja põhiprobleemiks oli diiselmootori pöördemoment, milline on diislil tavaliselt suurem, kui bensiinimootoril. Puududeks jäi diiselmootori pööretearv ja sellest sõltuvalt sõiduki lõppkiirus.
Vasta
#10

mrali Kirjutas:Mingit 4-silindrist õhkjahutusega diislit aretati GAZ-is minu teada 1980. aastatel. Ilmselt osutus asi jamaks, seetõttu toodeti neid ka olematul hulgal. Täpset selle mootori tähist ei tea.
Minu tuttava üks sellise mootoriga masinatest kannab mootoritähisel daatumit nov. 1996
[attachment=23248]
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne