palju veokate omanikke huvilisi on ?
#21

Kuidas see silma peal hoidmine on?Kas tegeled nendega siin Eestis või lihtsalt tuleviku plaanid?Kui Sa seal ringi kolasid, oli eraldi müügis ka vintse Unimog-ile ja kui oli siis mis hinnaga?
Vasta
#22

mul on töö juures kõvasti veokaid ja olen isiklikuld ka enamusega ringi kimanud

ps: Eesti Kaitse vägi
Vasta
#23

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: UM
Kuidas see silma peal hoidmine on?Kas tegeled nendega siin Eestis või lihtsalt tuleviku plaanid?Kui Sa seal ringi kolasid, oli eraldi müügis ka vintse Unimog-ile ja kui oli siis mis hinnaga?

Mu töö hulka kuulub aeg-ajalt Taanist-Hollandist ja vähem ka Saksast (kallis, võrreldes eelmistega) kasutatud veokate otsimine ja müük. Unimogi vastu on klientidel vahepeal huvi olnud ning firmal on plaan hakata kasutatud sõjaväe unimogide baasil üht teatud spets sõidukit tootma. Vintside ja vidinate kohta oskan ehk aasta pärast midagi rääkida, praegu on projekt alles algusfaasis. Hetkel kuskil küll silma ei hakanud Sad
Vasta
#24

Räägi sellist asja, kas Sa madalamaadest oled toonud autotreilereid (puksiiriabi).Oleks päris tõsine huvi ühe sellise isendi vastu. Äkki saab kaupa teha?Või tegeleb siin foorumis keegi veel sealt kandist autode toomisega?
Vasta
#25

mul vedeleb algosadeks lahti võetut uaz ja gazi kabiin
Vasta
#26

Tsitaat:Niimoodi kirjutas: UM
Räägi sellist asja, kas Sa madalamaadest oled toonud autotreilereid (puksiiriabi).Oleks päris tõsine huvi ühe sellise isendi vastu. Äkki saab kaupa teha?Või tegeleb siin foorumis keegi veel sealt kandist autode toomisega?

Tegelen otseselt tuletõrje ja päästeautode müügiga päästeametile (päästeteenistustele) Oleme toonud ka multilift tüüpi ja kütuseveo autosid. Meie (firma) teenus kujutab endast tavaliselt järgmist:
Klient soovib kindlate omadustega ja hinnaklassiga masinat, meie otsime mingi kümmekond esialgu normaalsemana näivat välja ja teeme pakkumise kliendile. Kui kliendil on masin (masinad) välja valitud, siis lähen ise kõigepealt asja kohapeale uurima, kuna piltide ja jutu järgi on autod tihti head küll, kuid ise asja katsudes ja vaadates... Niisiis käin ise ringi peale ja annan Eestisse kohapealt tulemustest teada, seejärel sõidab klient või selle esindaja lennukiga näiteks Hamburgi (või tulen ise Eestisse järgi) ja vaatab kliendiga omakorda mõistlikumad variandid üle ning teeb müüjaga kaubad ära. Tagasi Eestisse tulles organiseerin kliendile nö. \"numbrid peal, võtmed kätte\" (transport, tollid ja registreerimine). Auto hind ei ole muidugi see, mis kuskil euroopas platsil, kuid ei ole ka midagi müstilist ja selle raha eest saab klient masina, mis ikka sõidab ka.
Miks selline teenus, kui ka ise võib otsida, minna ja tuua? Kuna minu kliendid on valdavalt riigiasutused, siis ei võta üksgi kainelt mõtlev ametnik endale sellist riski nagu raha saatmine mingisse euroopa x firmasse ja siis auto ootamine, pluss võimalus, et näiteks Muugal midagi olulist maha kruvitakse. Muugal kruviti meil eelmine nädal toodud kütuseveokil pump ja selle juhtimissüsteem kogu täiega maha ning nüüd rabelen, et asja uuesti peale saada. Pump alt kogu täiega kadunud, ning juhtmed/õhuvoolikud üle kardaani visatud, et ei ripuks Sad Akud ka ära vahetatud mingite vanade juustude vastu ja aku katte leidsin üldse konteinereid vedavate meeste putka kõrvalt, kus see oli juba stardiabi kärule peale aretatud. Rääkides ühe firmaga, kes sel aastal juba 40 masinat toonud, öeldi et paremad automakid olevat sel aastal ümbes kümnelt autolt maha võetud... Sad Enda masinast vähemalt tean, kuidas see Arhusis laevale pandi ja et kõik siis veel peal oli. Nii, et f*ck!!! Lisatuledest ja viledest ei maksa rääkidagi, need kuuluvad samasugusesse kategooriasse, et ei tea kunagi kas Muugal peale jäävad, kuid ka see kuulub minu vastutuse alla.
Kui huvi jätkuvalt olemas, siis võiksid panna kokku mingi orienteeruva soovi. Ma tean Rootsis firmat, mis ehitab puksiirautosid ja neil on mingi valik kasutatud masinaid klientidelt, kes uue ostnud. Loomulikult saan ka mujalt järgi küsida. Kohale sõitma ei pea ja võin ka teha pakkumise lihtsalt piltide ja andmete põhjal, mis müüjatelt saadud (siis tuleb asi ikka kõvasti odavam) Kuid näitena võin märkida, et kolme paakauto saamiseks vaatasin kaks kuud tagasi Taanis ja Hollandis ligi 50 masinat üle, enne kui normaalse hinna ja seisukorraga isendid sain. Piltidel olid paljud masinad nii head, et osta või endale lattu sisse, kuid kohapeal ei kannatanud mingit kriitikat Sad
PS. Saksas on veokad tavaliselt kallimad ja kehvemas seisus (eeskätt rooste), kui Taanis ja Hollandis. Rootsis kipuvad kah tegelt kallimad olema.
Vasta
#27

Huvi on ja võiks teemat arendada.
Vasta
#28

Viskasin siis kontaktandmed U2U peale.
Vasta
#29

jäta mulle ka oma kondakt. on tekkinud paar küsimust veokite suhtes
Vasta
#30

Kel Peterburi asja, sel tasuks maad kuulata uue veoautode ajalugu käsitleva monograafia osas: V. Matvejenko \" Zabõtõje i znamenitõje \", kirjastus \"NAM\", S.Peterburg, 2003.
Köide 1. Veoautod, spetsmasinad ja autobussid NLiidus. 1924-1945.
300 lk, ca 600 fotot, joonist. Tiraazh 5000 eks. Hind 500 rubla.
Piiteris on raamatu levitaja Aleksei Rjazantsev alexr@kodeks.net
See oli nüüd väljavõte vist küll kõigile tuntud Andrei Bogomolovi koduleheküljelt. Sain Andrei Bogomolovilt nimetatud raamatu osta ja võin öelda, et on küllaltki inforohke ja asjalik. Arvestades kaanehinda ja head paberit oleks trükitehniline tase võinud muidugi kõrgem olla. Õnneks uduseid reprosid palju ei ole. Raamatu lõpus on ülevaade trofeeveomasinatest, mis Venesse sattusid. Kahjuks, nagu Andrei ütles, ta oli avastanud raamatust ka mitmeid faktivigu-no selliste entsüklopeediate puhul tuleb ikka ette.

Huvitun GAZ 12 ZIM-i varuosadest ning selle sõidukiga seotud kirjandusest, dokumentidest ja mälestustest.
Vasta
#31

see pole ju esimene kord, et seal masinad kaotsi lähevad, siin peab korraga autole juhi peale panema, et siis asjad külge jääks, mul klubis saadi üks Euroliisingu saba, kui muugalt kätte saime, oli rihmakast maha kruvitud, tuled, tõkiskingad koos hoidjatega, rihmad jne, kõik selline pudipadi, ja varuratta hoidjad ka vist polnud, või oli see ettenägelikult küljest ära kruvitud, juba enne muugale saatmist. Siin peaks ju mingid sanktsioonid sadam teritooriumi valdajale teha ju, kuna see on tollitsoon ja seal ei tohiks ju keegi masinate ligi tulla,


kui sealt mõne varga kätte saaks:mad::smug, võtaks kohe mantirovka ja töötleks kõik ondid üle, ikka täiega
Vasta
#32

Tere kõigile,
Kas on huvilisi, et Gaz-63 projekti alustada?
Välja on pakkuda Gaz-63 (1960), tehn seisukord ja rehvid head, agregaadid töökorras, tumerohelist värvi. Ilma vintsita. Vineer-puitfurgoon vajab kapremonti või asendamist. Kaasa teine kabiin. Paikneb Mähel. Viimati liikus ca 3 aastat tagasi. Täpsustatud hinna saab täna õhtul.
Vasta
#33

Mulle imponeeriks rohkem siiski kastiga 63. Sellise kõrgendatud ülalt hõredate külgedega puitkastiga isend, nagu nad algselt olid.

Kuigi... minu (ülimalt subjektiivse) arvamuse kohaselt on \"vana hea algupärane\" 51 ilusam, kui 63. Kuigi, ka 63 on väga vahva asi... mida aga eriti enam ei liigu; mina tean Eesti peal vedelemas/kasutuses vaid ca seitset eksemplari paljude kümnete 51de vastu.


Parimat,

Valdo

omab ise kahh üht 51 nutuses seisus

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#34

To Veokafänn: ega Sinu mainitud 1960. aasta isend ei ole pärit Vene armee Riia NZ varudest, kust ta Eestisse toodi 1991. aastal?


Parimat,

Valdo

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#35

To Valdo: Ei pärine Riiast. Kuuldavasti pärines kunagise vabariikliku sõjakomissariaadi raadio-side osakonnast. Naljaka seigana, varsti ca kümme aastat tagasi, soetasin selle endale ja nägin dokumentatsiooni poole ja arvele võtmisega tõsist vaeva. Aga sain hakkama. Ja kuna siis muutus Gaz-51 projekt tähtsamaks ( mis 1999a. sai ilusalt valmis) müüsin sama Gaz-63 mõningase hinnalisandiga edasi. Vist 2002a. kuulsin juhuslikult, et sama autot müüdi soomlastele nüüd juba ca 5X hinnaga aga mingil põhjusel jäi kaup katki! Ja Unicu läinud aasta jõulupeol Arukülas, kuulsin lauanaabrilt, et müüakse jälle sedasama Gaz-63! Hind oli ka muutunud arusaadavamaks ja tegelikult on neid kaks. Ehk see teine ongi portevariant ja ülalt hõrendatud külgedega aga kasti põhi nö. läbi. Ja tööd pidi muidu ka kõvasti rohkem olema, kui selle minu endisaegsega (vineerfurgoon, s.t. raadiojaam). Ja äsja kuuldud hind praeguse omaniku käest on siis portevariandil 10 tuh eeki ja furgoonvariandil 25 tuh eeki. Vahekasti ja kardaani saab ka kaasa ja viimati sõitis aasta tagasi, mil temaga Rakverest küttepuid olla toodud! Vaat siis selline stoori!
Vasta
#36

Rakverest küttepuid... ma nägin 2003 varakevadel (märtsis) tumerohelist kõrgendatud portedega 63 vuramas Keila-Padise teel Padise poole, igavene kõrge koorem küttepuid peal. Sõitsin ise sellest iludusest mööda (viimase 10 aasta jooksul ei ole ühtki teist 63 juhtunud väljaspool vanasõdukiüritusi teedel liiklemas nägema).

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne