Postitused: 788
Teemad: 74
Liitus: Jun 2003
Maine:
2
Tõsine ratas, väga ilus töö. Kuidas triipude värvimise lahendasid? Kenad sirged on välja tulnud.
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
12-06-2006, 18:25 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-06-2006, 18:26 PM ja muutjaks oli
hellrix.)
Tänud hea sõna eest. Läksin kergema vastupanu teed: 3mm teip, mis on kahe kile vahel. Tõmbad ühe ära, siis kleebid peale, tõmbad teise ära.
Postitused: 82
Teemad: 10
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
Sellise rattaga sõidaks küll hea meelega.
Kui palju selline taastamine maksma läks kah, ja kui palju seda tööd sinna läks. (kui kokku rehkendasid)
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Teipi sain Tallinnast Järvelt. See autojuppide pood, mis Renault`iga ühes majas. 10m 38 EEKu. Kurve porikal saab väga hästi teha, aga väike raadius paagil jäi väheke sakiline.
Rahaline eelarve oli väike. Kuna kõik tööd alates liivapritsist lõpetades värvimisega tegin ise kodustes tingimustes, läks u 3k. Mootorit pole puutunud, kuna töötab normaalselt.Ega see põhjalik taastamine polnudki, rohkem iluravi. Aega võttis 40 päeva, nii 3-5 tundi päevas.Mõned päevad ikka vabad ka.
Kraani keermele lõin õrnalt lapik kruvikeeraja sisse, peale surudes ja meelitades välja see tuli.
Postitused: 222
Teemad: 24
Liitus: Apr 2006
Maine:
1
Kui kodustes tingimustes siis on täitsa tubli töö, esi klaas on hästi valitud, nägin ka linnas sõitmas ja ei riku masina välimust see klaas ja usun et, sellega on ka mugavam sõita.
NB sellel masinal kauta kütuse lisandeid muidu keerad mootori eurokütusega peesse!
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
19-06-2006, 11:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 03:29 AM ja muutjaks oli
hellrix.)
Klaas on emmiliste originaal. See on ülemine osa, alla käib termantiin. Hea sugulane pööningult leidis, kaks tükki, kinnitusaugud sees ja mõlemil alumine äär ühtemoodi viltu ära lõigatud. Tehase praak. Lõikasin nurgad kumeramaks ja tule kumeruse sisse. Tegelt ei ole alumiste nurkadega rahul, aga paremat pole suutnud siiamaani välja mõelda. Ülevaatus sai tehtud probleemideta ja eile sai linnas põristatud.
Tervist ja ilusat Jaani!
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Suve alguses tellisin Tondi tänava motopoest esiamordi parempoolse putke.Nüüd sain lõpuks kätte. Järele minnes pandi neid letile kolm tükki- vali! Esimesel ilus läige, keeret pold ollagi, võll käis vabalt sisse. Teisel keerme ava nii 5 mm tsentrist väljas. Kolmas enam-vähem korralik, aga rohelise värviuduga koos. Õnnaks ligunes kodus lahti. Kõige normaalsem oli hind- 220.- Võttis aega aga asja sai.
Terve aasta otsisin süüteluku liugurklappi. Nüüd Tagadil läks õnneks, ühe lätlase käest sain vahetada Koidula vastu.
Täna kapis kolades jäi näppu emmilise esitule klaas, koos "sisse sulatatud" pirniga. Akust voolu andes jäi mulje, et näitab nagu heledamalt kui tavaline pirn. Siit ka küsimus, et kas see võib nii olla ja kui pikk on niisuguse tule tööiga? Suvel, kui ma selle tule sain, nägin sellist asja esmakordselt.
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)
Postitused: 308
Teemad: 21
Liitus: Jul 2005
Maine:
3
Bedford Blitz CF350 Madel(1980), K-750m(1965), GAZ 21(1964), GAZ 66-01(1977)