Mida huvitavat oled autodest leidnud ?
#1

Kasutatud autodesse on tihtipeale eelmistest omanikest midagi jäänud. Huvitavamaid leide võiks siinkohal meenutada. Algatuseks mõned pildikesed, mis 84`Ford Transitist, peale seinapaneelide eemaldamist, nähtavale ilmusid
Pildid on küll kehvad, aga selgituseks on näha, et ühel 25 aastasel (Rootsi ?) postipoisil on kell 14.55 tulnud peale nii suur armastus, et see tuli lausa jäädvustada. Arusaamatuks jääb ainult, kas postipoiss oli ÅKE.D või MICKE.W ?
[img][Pilt: 007cd2fa3ze.jpg][/img][img][Pilt: 007cd2fc9bz.jpg][/img][img][Pilt: 007cd2f91br.jpg][/img]
Vasta
#2

10 aastat tagasi leidsin oma ZAZ 968M-st päikesevarju seest kümnerublase mis on mul tänaseni alles.

Vahetan käiku enne mootori piiraja sekkumist...
Vasta
#3

Üht-teist leiab ikka. Mina olen leidnud erinevaid münte, kuid kõige huvitavam leid oli enda kunagisest tööautost, milleks osutus operatiivvärvides VAZ-2106, kui tegin selles viimase koristuse. Leidsin juhi istme alt pussnoa terapikkusega ca. 35-40 cm., tera soonega ja pussnoa pea oli meisterdatud värvilisest pleksklaasist. Minul sellist enne ei olnud.
Vasta
#4

Palju lugemist siin
Vasta
#5

Kummaline reegel, aga kõigist ostetud autodest olen leidnud ristpeaga kruvikeeraja.

UAZ oli tõline varanduselaegas: tagakoobaste pealsetest panipaikadest leidsin mehise köie, puust tõkiskingad, 3 autopesuharja, vihmamantli, mitu paari kindaid, mitu ventikarihma ja 2 aknakaabitsat. Esiistmete vahel asuvas puukastis oli hulgaliselt pirne, külgsuunatulede klaasid, palju küünlaid, mitu küünlajuhet, karpa remondikomplekt, 2 pidurisilindrit, mitmesuguseid andureid, mõned armatuuri "kellad" ja lademes igasugu seibe-mutreid-polte, samuti võtmeid ja loomulikult ristpeaga kruvikeeraja.

90ndate hakul remontis sõbra isa Toyota Liteace keret. Kui ta vasaku esinurga lahti oli lõiganud, algas rahasadu (Soome mündid). Lisaks potsatasid välja paar tulemasinat ja üks tilluke nukk, mida tavaliselt peegli külge riputatakse. Asjad olid sinna sattunud tuuleklaasipealsest panipaigast mööda A-piilari sisemust.

Vasta
#6

Tööriistu on leitud autodest mitmet masti ja ka peenraha, viimast sai leitud ka andres22 mazda küljekarbist. Aga kõige huvitavam leid oli IZ 412'st leitud puujalg. Hetkeks ehmatas ära, aga peale mõningast mõtlemist sai vidin tagastatud auto endisele omanikule, minul teda vaja ei läinud. Sel kevadel leidsin oma 408E kapoti seest (see esimene karp, mille külge kinnitub pikk iluliist) meeletus koguses tammetõrukoori ja väikseid hiiri.
Vasta
#7

pvr Kirjutas:Tööriistu on leitud autodest mitmet masti ja ka peenraha, viimast sai leitud ka andres22 mazda küljekarbist. Aga kõige huvitavam leid oli IZ 412'st leitud puujalg. Hetkeks ehmatas ära, aga peale mõningast mõtlemist sai vidin tagastatud auto endisele omanikule, minul teda vaja ei läinud. Sel kevadel leidsin oma 408E kapoti seest (see esimene karp, mille külge kinnitub pikk iluliist) meeletus koguses tammetõrukoori ja väikseid hiiri.

Ei tasuks unustada seda huvitavat leidu..
Vasta
#8

Niisiis, oma Volgast leidsin: 5l mustamöga(mastiks või midagi sellist.), 6 40x40x400(mm) karptoru, 1000x2000 põrandavaip, slavo ohutuskolmnurk, mingi imelik tööriist(justkui neetimiseks)+ mõned mutrivõtmed, mootoratta paak, 30l A76, suitsud Leningrad, ladinatähestikus Volga kirjad ja palju muud.
Vasta
#9

Leidsin oma Moskvich 412-st kolm paberkroonist ja liikluskindlustuslepingu aastast 1994. Pole praegugi seda autot korralikult läbi vaadanud
Vasta
#10

Ca 15 aasta eest Soomest ostetud Volkswagen Golfi armatuuri seest leidsin ca 6 erinevat auto registreerimistunnistust.
Vasta
#11

Kord juhtus selline asi, et kodust kaugel olles ütlesid mu usakal töölepingu ülesse starteri harjad. Mul oli juba tuju päris huvitav, kui meenus, et olin pagassis kunagi näinud mingit kotikest. Natuke otsimist ja selgus,et seal kotis oligi täpselt see mis vaja. Kuna tööriista kohver oli alati kaasas, siis sain masina jälle liikvele. Sooja sõnaga meenutan siiani ettenägelikke inimesi.
Vasta
#12

Lisaks siis ka oma tagasihoidliku nimistu asjadest, mis mul õnnestus peale ostu oma olemasolevast mustast universaalist leida:
- Vänt ("See on ju elementaarne, Watson" ütleks Holmes sellepeale Smile )
- Salvo ohukolmnurk (mina olin esimene,kes ta karbist välja võttis)
- Originaalne nõuka-ajastu vahu- või pulberkustuti (see tilluke)
- Kummist kandiline nõu (ilmselt radikavee lisamiseks)
- Volga originaalne tungraud
- Kummiheebel
- Rattapump

Doonoriks mõeldud autost e. Takso-Volgast (GAZ 24-04) leitud asjad:
- Üks uus välismaine (ilmselt veoauto oma) jurakas õlifilter
- Tavotiprits
- 20 L bensiinikanistri otsa käiv nn. kraan- et oleks mugavam kütust paaki kallata.
- Spidomeetri tross
- Mingi hüdrovoolik (täiesti uus ja nõukaaegsed markeeringud olid ka peal)
- Paar autosignaali
- Hunnik GAZ-24 spidomeetreid
- 2 Autoapteeki (paar pudelikest ammoniaagiga, pakk vatti, mõned plaastrid ja zgutivoolikud)
Nendes erinevates karpides ja topsides olevaid polte-mutre-vedrusid jms. pudi-padi ei hakkaks üles loetlemagi, sest et seda tillukest kraami ikka jagus.

Täpsemat inffi saab siis nii nende kui ka ülejäänud asjade kohta juba kodulehelt Smile
Vasta
#13

ma olen leidnud saksast toodud autodest eurosiCool
see oli varemalt kui töötasin autoremondi töökojas ja vahest oli hea vaadata auto istmete allaSmile soksi olen ka leidnud aga enamus neid on ikka vägevalt ära sulanud ja omapärase kuju võtnud
Vasta
#14

eelmisel aastal lasin Saksast Audi tuua, leidsin pagassist korraliku rehvivahetuskomplekti (tagavararatas, rattavõti, orig. tungraud), lisaks tutika pakendis tagavara tuleklaasi (ühel esimesel oli mõra sees). Mõni aeg hiljem leidsin veel istme alt saksa 2- eurose mündi ning armatuuri seest kindalaeka tagant enda auto hooldusraamatu ka ülesSmile, milles viimase hoolduse sissekanne oli 97- aastast ning tollal 6- aastase auto läbisõit üllatavalt väike (u 100000) . Aga praegune tegelik läbisõit muidugi saladuseksToungue
Vasta
#15

Alarmi töö peal olles tuli peenraha istmete alt kõvasti. Ühe Volvo põranda vaiba alt tuli müntides üle 40 Rootsi Krooni. Väiksemaid vidinaid ja üllatusmuna jubinaid ei jõua keegi kokku arvata.Täna tegelen samuti autodega ja leitud müntidest on lausa kollektsioon. Au kohal on mingi raha, millest on auk läbi puuritud ja mis oli seibiks armatuuri hoidvale kruvile. Ilmselt said töökojas kõik seibid otsa ja läksid käiku mündid.Big Grin
Vasta
#16

Sai soetatud oma igapäevaliikurile varuosadoonor. Kahjuks ei leidnud ma seekord ristpeaga kruvikeerajat, see-eest oli aga 2 tavalistSadBig Grin Niidirulli nägin kah, muud üllatused on ilmselt veel varuks.
Vasta
#17

Oma igapevaliikuri juhiistme alt avastasin... magnetkaardilugeja. Oli teine igavesti pika kabla abil ka kuskile ühendatud, kuid mina sotti ei saa, kuhu ja miks. Kaabli jälitamine tulemusi ei andnud, sest muid juhtmeid on nagunii mustmiljon. Kas oli tegemist eeilmise omaniku eriti kavala salalukuga?

Ahja, 51-e uurides avastasin, et remondimehel on kunagi kardaani tugilaagri polte pingutades kangesti kiire hakanud, mistõttu on poldipea külge ununenud terve mutrivõti. Seisab seal ausalt ja kindlalt edasi, olles juba ümbrusega sama värvi omandanud.
Vasta
#18

Hommik Kirjutas:Ahja, 51-e uurides avastasin, et remondimehel on kunagi kardaani tugilaagri polte pingutades kangesti kiire hakanud, mistõttu on poldipea külge ununenud terve mutrivõti. Seisab seal ausalt ja kindlalt edasi, olles juba ümbrusega sama värvi omandanud.

Esimene autojuhi töökoht oli Gaz 63 ja 52 peal. seal pidi sagedaste kardaani näppima sh. ka vahelaagri raami küljst lahti laskma. Ei tea mitmendat korda seda tehes, avastasin, et komplektist puudu 17 silmus, mis raami peale suurepäraselt sobis. laenatud võtit kohale sobitades, selgus, et oma võti kenasti õiges kohas, oma hetke ootamas.

Eestis pikka aega sõitnud Nissanil, (millel spido näit +200 tkm), rihma vahetuse käigus, avastasin rihmalt valge markeriga numbri 420000. sama ka musta markeriga kütuse- ja õlifiltril. Oli ka kuupäev kirjutatud, kuid kahjuks ei olnud aastaarv loetav. Tuju pikalt huvitav. Tõenäoselt tegu saksa hoolduses levinud praktikaga, kus hooldusraamatu puudumisel meister oma märgi maha paneb. Meil sama tore komme mõnes veoauto esinduses levinud.

"Täiesti korras" veoautost, millel "mitte kunagi pole mootorit näpitud" oli tööriistakasti unustatud komplekt kõveraid tõukurvardaid/nookureid. Sportlikust huvist sai mootor koheselt lahti võetud, mille käigus avastasime klapijäljed kolvis ja lahtiloksunud jaotushammasratta, tagajärjed olid kõrvaldatud. viga ise mitte...
muude praktiliste leidudega on kehvalt. Paar mutrivõtit ja üks korralik nõuka aegne tööriistakomplekt sõiduautoga kauba peale, kus väikseim lehtvõti oli 17/19.
Vaid eelmisest tarbesõidukist, leidsin peale aastast kasutust, rooli kõrguse reguleerimise võimaluse, mis ebatavalisel kohal ja mitte kuidagi silma ei paistnud.


Vasta
#19

ma olen leidnud peale 300 km läbimist maanteel, autol kuuenda käigu
Vasta
#20

mina juhuslikult peale kummi purunemist avastasin , et eelmise omaniku poolt jäetud tagavararatta mutrite auguvahe kohe mitte alla ei sobiBig Grin..

Pole midagi targemat teha
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne