Mis juhtub m 400 mootoriga kui 95 panna
#21

Tere

Jälgisin siin seda teemat ja olen ka ise siin seda teemat nii 2003 aastal juba tõstnud.
Kunagistest tehnikumi konspektist vaatasin järgi mis oli detonatsioon ja hõõgsüüted, mis oktaanarvud jne.
Lisaks tuletasin meelde ja vaatasin siis järgi ka kütused(oli ka raamat nende kohta kuid seda pole veel leidnud).
Bensiinid A-76 ja A-66 sisldasid siis ja sellist ainet nagu tetraetüülpliid Pb(C2H5)4(nagu keegi juba mainis), anet lisati bensiinile kui detonatsioonikindlust tõstvat ainet!
Seega tänapäeva kütused on juba detonatsioonikindlad mingi muu aine abil, lisaks väävlivabad!
Seega ei ole väga suur patt tankida E-95 bensiini ja ei pea ka seda plii lisandit ostma minu arust.
Ok ma pole veel kinnitust leidnud kuid mäletan et, plii pidi kompenseerima ka mootori kulumist(silindri ja kolvi vahe just), kuid nüüd on ka määrdeained juba teisel tasemel. Keegi kasutas siin sellisel kiftil asjal nagu Muhk sünt õli ja E-95. Arvan et see on ka ainuke õige lahendus.
Asjad on tegelikult lihtasmad kui need näivad olevat Big Grin
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne