selline mure, kuna vene küünlad ei pidanud hästi vastu, siis sai ostetud NGK küünal, bp7hs kui õigesti mäletan, aga pikemalt metsa teid sõites teise käiguga ta suri lihtsalt välja, viskasin siis teise küünla peale ja voila läks käima, pärast kui küünal maha jahtunud panin ta tagasi, arvan ise, et plokikaanetihend võib olla läbi, sest miks muidu mootor kuumeneb, äkki oskab keegi täpsemalt öelda, milles võib probleem olla, igasugune abo oodatud!
Postitused: 18
Teemad: 3
Liitus: May 2006
Maine:
0
Sul võib olla külm küünal.
Postitused: 854
Teemad: 159
Liitus: Feb 2005
Maine:
2
Kahtlustad küünlaid, kuid võib olla veel variante.Mina prooviksin teist süütepooli.Metsas sõites ei käi tuul eriti läbi ja paagialune soojeneb, maanteel seda ei pruugi juhtuda, sinu masinal süütepool aga kardab miskil põhjusel sooja. Uuri, selline kogemus olemas linnasõidul. Muideks küünal võib tunduda seetõttu, et küünla vahetuse aja jooksul masin jahtub ja süütepool enam sellist kuuma ei saa.
plikaanetihned ta ju ei tohiks olla, muidu tuleks sealt õli ja ei töötaks? Või kuna aru saada, et plokikaanetihend on läbi?
Samas on mul veel esiamortid läbi, nad ei pea ültse kohe õli, õli tuleb kõik sõites välja, et arvatavasti tihendid vms, et siit ka küsimus, et kas neid tihendeid annab kuidagi vahetada ka või peab esihargi täielikult ära vahetama??
Samuti on mul summut läbi, st. leegikas, et koliseb summutis, et on lahti, siit küsimus, et kas seda saab kuidagi sealt välja ka võtta, et uus panna või peab koos toruga selle välja vahetama?
Karta on,kui peale küünla vahetus teeb nii,siis on ikka küünla viga.
Postitused: 61
Teemad: 8
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
vene küünlad ei maksa eriti 20kr-i tk vist ma ostsin endale ja tõõtas paremini ka kui NGK-ga
Postitused: 1,019
Teemad: 30
Liitus: Oct 2003
Maine:
12
NGK küünla viga ta nüüd küll pole. Ise kasutan neid ning ei kurda. BP7HS on suhteliselt külma pölemisega küünal, ise kasutan selle numbriga kui mandri vahet söidan ning mootorile korralikult koormust maanteel annan. Metsas söites pöördeid pikalt vähe ning küünal vöib lihtsalt "ära surra". Proovi BP5HS, see on kuumem ning enamus venetsikklitele soovitatakse ka 5 vöi 6. Poest, kus ostad küünla, on ka kindlasti olemas küünalde kataloog, säält vaata mida NGK ise soovitab Planeta 5-le (maksab ta ca 40 EEK-i).
Süütepooli kuumenemine: kah vöimalik. Olen ise kohanud juhust, kus tsikkel regulaarselt pikematel söitudel hakkas jamama, tegu oli Jupiteriga, sääl mölemad süütepoolid korraga ära ei surnud kuid kord jamas üks, siis jälle teine. Teeääres viga otsides (küünlaid ümber töstes ning muidu nuputades) läks ikkagi ju mingi aeg. Nati aja pärast töötasid mölemad jälle kenasti kuni ca 20 km pärast sama jama, kumb silinder, oli nagu loterii. Hakkasime omanikuga taipama, et viga süütepoolides, need olid puhta tulised kui jamama hakkasid, tee ääres nokkides aga jahtusid ning töötasid siis möne aja pärast ju jälle. Kui kodo paak maha vöetud sai, et asja lähemalt uurida, leidsime ka vea. Kodus on meil jupitere nii 12 Voldiseid kui ka vanu 6 voldiseid. Olid sellele Jupiter 4-le kogemata peale läinud 6 V-sed süütepoolid, seepärast nad üle kuumenesidki. Öigete 12V süütepoolidega viga enam ei kordunud. Igaksjuhuks tasub ju kontrollida, egas sul sama viga pole kogemata tulnud.
Arrogance diminishes wisdom !
Postitused: 10
Teemad: 11
Liitus: Oct 2003
Maine:
0
Siin on kindlasti viga süütepoolis. Endal oli sama kokkupuude, panin korraliku süütepooli ja korras.