vanema K-750 laadimisega probleem
#1

Probleem siis selline et tühikäigul põlemis laadimise kontroll-lamp väga nõrgalt kuid gaasi andes läheb kohe väga heledalt põlema. Juhtmestik on kontrollitud/korrastatud ja aku on uus, geneka harjad tahaks nagunii vahetada, aga kas prob. põhjuseks on siis relee-regulaator ja kas on mõtet teda taastada/reguleerida (tsikkel on väga pikalt veetnud aega garaažis mille katus lekkis, üle 10 aasta vist).
Vasta
#2

Probleem on relee-regulaatoris (omad kogemused) tõenäoliselt on mõni ots lahti põlenud. Möödunud aastal sama veaga pidin sõitma veel 100 km ja lisaks sain ka generaatorist lahti.


Vasta
#3

kas saaks mingi skeemi kus on ainult laadimise ja relee ning geneka juhtmed peal.Endal töötab aga ei lae,midagi on valesti ühendatud:S
Vasta
#4

Tavaliselt on peale pikka seismist releeregulaatori kontaktid oksüdeerunud. Peale nende lihvimist peaks asi töötama.
Vasta
#5

ei ole abiSad
Vasta
#6

motamees Kirjutas:Tavaliselt on peale pikka seismist releeregulaatori kontaktid oksüdeerunud. Peale nende lihvimist peaks asi töötama.
Meenub Arseni Palu raamatust et kontaktid olid hõbedast, kuidas neid õigesti lihvida et ma midagi väga kurjasti valesti ei teeks?
Vasta
#7

mina olen suletud kontaktide vahelt läbi tõmmanud 1000-st vesiliivapaberit (tegin enne märjaks) ja siis lõpuks puhastasin puhta kaltsuga mille tegin kokku nitrolahustiga. Toimis M-72 puhul igatahes (relee PP-31)

militaarmootorrattur
Vasta
#8

Minul häda järgmine:
Sain tsikli käima ja hakkasin mässama laadimisega. genekas on korras ja harjad uued, juhtmestik on ka uus.
Niikui käima sain jäi laadimis tuluke põlema ...hakkas heledamalt põlema ja oligi laadimisrelee läbi, võtsin lahti ja oli kontaktid ära põletanud, kuna ilmselt olid oksüdeerunud.
Õnneks oli tagavara laadimisrelee veel olemas, lihvisin sellel peenikese liivapaberiga kontaktid ära ja kui käima sain siis tuluke kustus ja laadimispingeks oli 6,2v
vähevõitu!
võtsin uuesti lahti, lihvisin ja painutasin noid kontakte ja siis sain juba 7,5v
Parem!
Aga kui ma masinaga tuuritan siis jookseb kontaktide vahel siuke säde et kontakt läheb lausa hõõguma, nii see asi kaua ei kesta ju!
Oskab keegi nõu anda et kuidas seda vahet õigeks saada, kuna seal saab regullida nii vedru poolt kui ka kontaktide poolt. Otsisin foorumist kuid ei leidnud, võite anda ka mõne lingi!
Tänud!

Seib on poldi poeg
Vasta
#9

Pinget reguleeritakse alalisvoolu regulaatoritel vedru pinge muutmisega. Kontaktivahed on tehasest seadistatud, neid torkida ei ole mõtekas, kui õiget vahet ei tea. Kontaktide viilimise/liivapaberdamisega tuleks ettevaatlik olla. Kontaktide pind on nimelt suurema hõbedasisaldusega, sügavamal pool ei pruugi teda üldse olla. Kui järgi jääb ainult hõbedavaba alusmetall, põlevad kontaktid kinni või mustaks.

Tarkus ei tule alati aastatega, mõnikord tulevad aastad üksi ka.
Vasta
#10

(21-10-2013, 19:36 PM)stimpy Kirjutas:  Minul häda järgmine:
Sain tsikli käima ja hakkasin mässama laadimisega. genekas on korras ja harjad uued, juhtmestik on ka uus.
Niikui käima sain jäi laadimis tuluke põlema ...hakkas heledamalt põlema ja oligi laadimisrelee läbi, võtsin lahti ja oli kontaktid ära põletanud, kuna ilmselt olid oksüdeerunud.
Õnneks oli tagavara laadimisrelee veel olemas, lihvisin sellel peenikese liivapaberiga kontaktid ära ja kui käima sain siis tuluke kustus ja laadimispingeks oli 6,2v
vähevõitu!
võtsin uuesti lahti, lihvisin ja painutasin noid kontakte ja siis sain juba 7,5v
Parem!
Aga kui ma masinaga tuuritan siis jookseb kontaktide vahel siuke säde et kontakt läheb lausa hõõguma, nii see asi kaua ei kesta ju!
Oskab keegi nõu anda et kuidas seda vahet õigeks saada, kuna seal saab regullida nii vedru poolt kui ka kontaktide poolt. Otsisin foorumist kuid ei leidnud, võite anda ka mõne lingi!
Tänud!


Siit lehelt peaksid leidma:
http://www.goodkarmaproductions.com/HTML...rator_.pdf

ja hilisem


http://www.goodkarmaproductions.com/HTML..._G414_.pdf
Vasta
#11

Täname härra Stream!
Seda oligi tarvisCool

Seib on poldi poeg
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne