Postitused: 3,159
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
20-06-2006, 14:21 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 14:24 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
Millised need "uued" mudelid on? Kalina oli juba tootmise alustamise hetkel umbes 10 aastat ajast maas. 05 ja Samara pole ka just teabmis uudised, mis siis, et viimasel on nüüd teistsugused esituled. Priora (mis pole veel tootmiseski) on sisuliselt 110 facelift, 110-st aga on aeg ka väga ammu mööda läinud...
Korea autotööstus on end 10 aastaga nullist väga kõvaks tegijaks üles töötanud, Lada on Venemaa impordipiirangute toel kogu selle aja paigal tammunud. Mis see vaene ARK tegema peab, autotootjale pulgaga mõistust pähe toppima?
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
20-06-2006, 15:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 15:50 PM ja muutjaks oli
Regardman.)
Olen näinud mingisuguseid VW Sharani suguseid Lada embleemidega isendeid liikumas (edit. Lada 2120) . Vabalt võiks müüa ka Lada 2115te Eestis ... ARK peab ise mõistuse pähe võtma ja natukene leebemalt võtma. Uued Volgad pole mingine uus jama vaid tegelikult on ju kõik tehnilise poole pealt sama, mis GAZ-24.
Postitused: 412
Teemad: 10
Liitus: Mar 2005
Maine:
2
Kusagil foorumis on juba välja öeldud, et vene autotööstuse disainerid ei oska enam midagi mõistlikku luua, tulevad ainult mingid "superhüpermoodsate" joontega ufolaevad ja mida kõike veel.
Maamees linnast.
Postitused: 665
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Tuleb meelde kuskil saates, kus Renaulti kahe järjestikulise põlvkonna masinatega tehti omavahel crash-test. Uue masina deformatsioonid olid tunduvalt väiksemad kui vana mudeli omad. Tegu siis masinatega mis vastavalt omale ajale olid saanud parimaid punkte turvalisuse eest. Loo moraalina leiti, et uued autod muutuvad tänu nõuetele üha turvalisemaks ning samas ka ohtlikumaks vanade autode suhtes. See, kas auto on konveierilt maha sõitnud eile või 10 aastat tagasi ei oma ju erilist rolli (olgu jah korrosioon ja avariid mõjutavad mingil määral). Tähtis on see milliseks on ta konstrueeritud. Sa võid 20 aastat vana masina ustesse turvatalasid toppida aga palju sellest lõpuks kasu on? Arvan et suhteliselt sama palju kui koonusfiltrist mootori tuunimisel. Rohkem psühholoogiline kui praktiline. Auto turvalisus pannakse paika ikkagi konstrueerimisbüroos paberil. Arvestades seda kõike, olen ma igatahes küll selle poolt et vähemalt siin kohal järeleandmisi ei tehtaks. Kui ma istun 20 aastat vanasse panni, siis ma arvestan sellega, millega riskin. Kui aga ostan uue masina ja tegelikult saan samasuguse 20 aastat vana panni, mis lihtsalt pole veel jõudnud roostetama hakata, siis...
Postitused: 621
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Samas on ja oli Lada üks lihtne ja töökindel sõiduk.Näitena võin tuua loo sellest,kuidas aastal 92 tuli meie pisiüritusele partii (u.8 )autot Saksast müügiks..Üks 02 oli ka.Mis Te arvate,milline auto läks võtmest käima?
Postitused: 4,836
Teemad: 58
Liitus: Dec 2003
Maine:
26
Jesperile: 2115 pole kohe lindlasti Samara vaid tegu on sedaaniga.
Postitused: 665
Teemad: 40
Liitus: Oct 2003
Maine:
10
Mjah alati saab tuua välja teistsuguseid näiteid. Ühes Classic cars numbris seisab vana volvo kirjelduse kohapeal järgmine tekst: It looks like a tank, it's built like a tank. Iseenesest pole vist õnnetuses terveks jääva auto ehitamine mingi probleem. Piisavalt metalli ja ka kõvema kokkupõrke korral säilib enamus masinast. Küsimus vast hinnas, sest mida rohkem metalli, seda raskem masin ja seda võimsam peab olema mootor et seda liigutada. Aga küsimus on ka selles, et kas ka need kes autos sees kokkupõrke üle elavad. Kui hästi mäletan füüsika loengust, siis suudab inimene üle elada kiirenduse 7g, mis kui nüüd väga mööda ei pane vastas kuskil vahemikule 0,7m 80 km h juures. St 80 km pealt nulli pidurdamine 0,7 m maapeal (vabandan kui eksin, sellest loengust aega pea 5 aastat möödas). Kui masin on ehitatud väga tugev ja deformeerumis pinda ei ole, siis toimub see deformatsioon kas teise auto arvelt (masside vahe või deformeeruva pinna pikkus) või ületab seisma jäämisel mõjuv kiirendus taluvuspiiri ning edasi pole mõtet vist rääkida. Seega vana volvo on turvaline, aga niikaua kuni sa teise vana volvoga kokku ei saa.
Isiklikult ladat taga ei nuta. Enamus selle firma toodangust oli ikkagi fiati odav koopia, mis sisuliselt püsis muutumatuna kuni samara tulekuni, mis aga oli juba enne tootmisse jõudmist omast ajast vaata et 10 aastat maas. Sama kehtib ka 11x seeria kohta. Ainsa ladana, mis väärib äramärkimist on niva, mida tuleb tõeliselt pidada väikeste linnamaasturite esiisaks. Aga see oli juba aastakümneid tagasi ning üks õnnetumine ei tähenda, et sellega sisuliselt võib tootearenduse seisma panna. Aga eks see olukord kestab seni kuni riigi kaitsva tiiva all saab logeleda. Venemaal on rahvast palju ja juu see kompentseerib piisavalt vajakajäämised autode ohutuses. Mis puutub vastupidavusse, siis eks ladasid ole seinast seina. Tundub, et kuni 80 keskpaigani oli kvaliteet seeditav, sellest edasi aga ei kannata mingit kriitikat. Parim näide on vast see, et sõjaväes vahetati 07-l järjest 3 veepumpa, enne kui leidus varuosariiulil selline, mis ka vett kinni pidas. Samale masinale , mille vanus küündis 10 aastani, tehti kerele kap rem, mille käigus vahetati enamus plekke (mõni ime kui uued novad roostetasid juba müüki jõudes). Plekke käidi ise valimas ja ka siis ei leitud selliseid, mis ei oleks vajanud pahteldamist. On ju teada vana tõde, et mis kõlbas, see läks auto külge, mis ei, see varuosa riiulisse.
Postitused: 552
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
2
20-06-2006, 22:05 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 22:06 PM ja muutjaks oli
MartinL.)
Ma olen kuulnud, et viimased Ladad mis Eestisse müüdi, olid vaid Nivad. Arvatavasti siis need kastiga variandid.Tõsi on see ,et see Niva (modifikatsiooni ei mäleta) oli praktiline, kuid puudus igasugune mugavus. Aga mida sa hing ikka sellise hinna eest ihaldad?
Aga nagu juba ütlesin, hoia silmad ja kõrvad lahti !
Üks 2001a Busso ongi ainult.
Postitused: 3,159
Teemad: 69
Liitus: Sep 2002
Maine:
63
20-06-2006, 22:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 22:23 PM ja muutjaks oli
Jesper.)
7g on tegelikult lapsemäng, Euro NCAP testis näiteks loetakse heaks tulemuseks, kui pea ülekoormus on alla 72g.
Ehk siis teisisõnu õnnetuses ei tapa mitte auto aeglustus tervikuna, vaid elutähtsate organite, eelkõige pea löömine millegi vastu. Esmatähtis on, et sõitjateruumi kuju minimaalselt muutuks, siis on tükk tühja maad ning seejärel tuleb kõik muu.
Postitused: 4,575
Teemad: 58
Liitus: May 2004
Maine:
42
20-06-2006, 22:30 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 22:31 PM ja muutjaks oli
PETSS.)
Kuidas läheb LADAl mujjal EL turgudel?Ei usu ,et see mark üldse kaob.Ja kui kellegi tahtmist saab ju ikka LADA kätte.Tüübikinnitused peaks ju EL enamuses ühtsed olema.Samas liigub ju siinsetel teedel weel aastaid ringi autosid ,mis ei vasta kunagi mingitele nõuetele.(pean silmas just vanemaid LKW sid).Tegelikult LADA kadumisest kahju.
Postitused: 2,327
Teemad: 46
Liitus: Dec 2003
Maine:
16
Ega Ladal ka mujal E Liidus väga hästi lähe, Saksamaal nt müüdi mullu tuhatkond masinat (samas 1990te hakul oli Samara ka seal pidevalt müügi top50 seas).
Niva on jah kergelt kultusauto, aga 110...2003 Saksamaal (Schleswig-Holsteinis ja Berliinis) nägin täpselt ühte sõitmas.
Postitused: 1,157
Teemad: 245
Liitus: Jan 2003
Maine:
8
20-06-2006, 22:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-06-2006, 22:51 PM ja muutjaks oli
denis23.)
Lada pärast mul kul kahju ei ole. Toimub loogiline areng, pood sai kinni pandud eeskätt selle tõttu et vabaturu olukorras ei suuda Lada konkureerida eeskätt odavate lõuna aasia autodega ning laias laastus pruugitud lääne autodega. Üks mu tuttav ostis Lada 112 (110 universaalkerega), hinnaks koos miinimumvarustusega (a la logarid) mis on ka kõige odavamal KIA-l standartis tuli 110 000 EEK. Vabandust, selle raha eest on võimalik osta 3 aastane ning alla 50 000 km ls. Nissan Almera, Peugeot 307 jne jne) Ja muretut ja turvalist sõitu jagub pikadeks aastateks.
Aga Lada...palun vabandust peaks ikka väga ükskõikne olla enda ja oma lähedaste suhtes et sellist sõidukit uuena osta ning ringi sõita.
Aga millest minule on küll kahju, see on see et UAZi tehase toodangu Eestis ei müü. Sellest on küll kahju, mina ostaks sellise, kõige odavama, mis venemaal maksab 70 000 eek meie rahas.
Dodge WC52 1943; Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960; Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967, Rover P5B Saloon 1973; Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976
Autod ja blogi.
Postitused: 1,331
Teemad: 23
Liitus: Dec 2003
Maine:
3
Vene keele oskajad võivad
siit lugeda ajakirja Avto Revju tehtud turvatestidest. Katsetati nii vene kui teiste maade autosid.
Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.