jawa 634 ja 638 käigukasti võrdlus
#1

Nii sooviks saada infi mis on täpselt erinevus nendel kahel käigukastil.

Kataloogide järgi hammakad ja võllid samad - võib seda ka uskuda?

Käigukasti kahvlid ja kahvlivõll pidavat aga teised olema ??


Oskab keegi seda kommenteerida?

On suur vahe, kas elada aastas 1980 või nostalgitseda aastat 1980.
Vasta
#2

Kahvlid on samad. Käiguplaat sama(vanal 634-l käigud vastupidi ainult)
Erinevus on see, et alumine võll jookseb 638-l nõellaagrite peal, 634-l on pronks liuglaagrid.
Alumise võlli otsad võivad 638-l jämedamad olla kuid kindel ei ole.
Vasta
#3

Vana teema kuid küsimus järgmine:
Kui esimesel 634 mudelil olid käigud tagurpidi, nagu 360 mudelil, kas siis oli ainult käigulülitus plaat 360 oma või oli terve kast 360 päritoluga?
Mis ajal oli 634 ilma automaatsidurita?
Vasta
#4

1973, 74 ja 75 manuaalis/kataloogis on veel tavaline sidur. 80 aasta omas juba automaat. vahepealseid kapsaid ei ole ja midagi kindlat väita ei saa.

Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina sõjaväele.
Vasta
#5

Tsitaat:1963 Jawa 250 typ 559/03 Automatic 
https://www.bikerwiki.ru/250_K%C3%BDva%C..._Automatic 

Kui automaatsiduriks nimetatakse seda, et käike saab vahetada ilma sidurit puutumata (tross katki või puudu), siis sellisega olen juba 1965 a paiku sõitnud. Ei tea asjast rohkem ega miks hiljem seda ei kasutatud.

Инвалид информационной воины на фронте Пярну-Хииу. 
Tsiteerides John McCaini: "Venemaa on peamiselt bensiinijaam, mis teeskleb riiki"," rääkis Basse.
Vasta
#6

Automaat siduri all mõtlesin seda ... Jublakat veo hammasratta juures, mis käigu vahetamisel siduri alla surub.
Vasta
#7

Peale 360 mudelit tehti 632,alates sealt ei olnud automaat sidurit.Tuli see tagasi 634.8 mudelil.Ehk siis enne seitset.Ja edasi on kõik jälle vanaviisi.
Vasta
#8

Mul on mõlemad 632-ed lahutusautomaadiga, karburaatori all pole siduritrossi kinnitamise kohta.
Vasta
#9

Just lappasin kokku 350cc 1973a. 360-0-426733 mootori, millel sees käigukast - 1-0-2-3-4 ehk esimene alla.
olemas ka siduri lahutamine, kui käigukang all või ülemises äärmises olekus - jublakas veohammaka juures, mis surub sidurikronsteinis olevat hooba.

See muidugi ei tähenda, et seal kõik originaal sees oleks aga 559/360 varuosakataloog annab automaatsiduri kronsteini osi valida...

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#10

Väga huvitav

Kas sellest kastist pilti ka tegid?
Kas see kast on plekist (360) või valatud kahvlitega (634)?
Kas võllid olid 360 omad või 634?
Vasta
#11

(30-10-2020, 11:16 AM)gruppen Kirjutas:  Mul on mõlemad 632-ed lahutusautomaadiga, karburaatori all pole siduritrossi kinnitamise kohta.
Jaa mootor küll,ma räägin rattast endast.Mul 634-7 samuti 632 mootori nr.Mis moodi nad neid numbreid mootoritel toksisid või mis süsteemiga,ei saa aru.
Vasta
#12

tõnn Kirjutas:Väga huvitav

Kas sellest kastist pilti ka tegid?
Kas see kast on plekist (360) või valatud kahvlitega (634)?
Kas võllid olid 360 omad või 634?

Hea nali, ega Sa ju ise seda teemat Motokuuris ei lugenud, rääkimata sinna postitamisest. Tavaline 360 kast on seal.
Vasta
#13

No tänan et juhtisid mu tähelepanu lõigule, mis mul varem märkamata jäi. 
Ehk siis kui kellegile ei meeldi vana jawa "valetpidi käigukast" siis piisab vaid käiguplaadi vahetusest 634 oma vastu.
Vasta
#14

(30-10-2020, 22:22 PM)tõnn Kirjutas:  No tänan et juhtisid mu tähelepanu lõigule, mis mul varem märkamata jäi. 
Ehk siis kui kellegile ei meeldi vana jawa "valetpidi käigukast" siis piisab vaid käiguplaadi vahetusest 634 oma vastu.
Mul oli neid plaate veel (559,360 hunnikutes, kuid loksud ja kulumised suuremad), millel sooned täpselt samad ja panin tagasi selle plaadi, mis mootoris sees oli.

See teema on minu oma jah. Pilte rohkem kui rubla eest.
Nüüd mootor koos ja töös ka, eks näis kuidas sellega edasi lähen.

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta
#15

(26-06-2006, 12:59 PM)ints0000 Kirjutas:  Kahvlid on samad. Käiguplaat sama(vanal 634-l käigud vastupidi ainult)
Erinevus on see, et alumine võll jookseb 638-l nõellaagrite peal, 634-l on pronks liuglaagrid.
Alumise võlli otsad võivad 638-l jämedamad olla kuid kindel ei ole.

Kas 638 alumise võlli nõellaager on separaatoriga või jookseb kolinal karterisse, kaante avamisel?
Vasta
#16

(30-03-2021, 08:26 AM)tõnn Kirjutas:  
(26-06-2006, 12:59 PM)ints0000 Kirjutas:  Kahvlid on samad. Käiguplaat sama(vanal 634-l käigud vastupidi ainult)
Erinevus on see, et alumine võll jookseb 638-l nõellaagrite peal, 634-l on pronks liuglaagrid.
Alumise võlli otsad võivad 638-l jämedamad olla kuid kindel ei ole.

Kas 638 alumise võlli nõellaager on separaatoriga või jookseb kolinal karterisse, kaante avamisel?
Mina olen näinud ainult lahtiste nõeltega laagreid. Kartereid  poolitades olen pressinud ketiratta poolt nõellaagri koos võlliga välja.
Vasta
#17

Ma olen siin natuke jah pläma ajanud, ehk siis 360 kast, mille kokku ladusin on esimene üles ülejäänud alla.
See mille pealt hõikasin oli seotud "vabakäiguga" 3-4 vahel... Sellele on sõiduajal väga raske pihta saada, kui kohapeal on täitsa võimalik see neutral üles leida ja imestada, miks vabakäigu tuli ei põle...

Soetasin 634 käiguplaadi ka ja eks mingi aeg proovin 559 karteri peal, kas saab ilusti jooksma e. esimene alla ja ülenäänud üles.

638 kasti, millega kokku puutusin, kus veoketi poolsed nõelad lahkusid oma kohalt (mis iganes põhjusel) otsisin alumist võlli ja tegin väikse mõõtmise ka:
[Pilt: file.php?id=3025&mode=view]

Lõpuks läks sisse ikkagi tervenisti uus kast, koos käiguvahetuse plaadi, laagrite jne asjadega. Käiguvahetuse kahvlid jäid vanad, sest need polnud väga kulunud, vaid natuke pealmist pinnakatet maha hõõrunud.
Igatahes laagrid läksid lahtiste nõeltega.
[Pilt: file.php?id=3123&mode=view]

Ostan Minsk M103 (1963a) ja Kovrovets K58 -le ning '73a Jawa 360 + velorex korras osasid 
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne