Nalja kui palju:))))
#1

http://www.autonet.ee/uudised/kommentaarid/27141
Vasta
#2

Ma ei pidanud vastu ja kirjutasin paar sõna vastuseks.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 170 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9.
Vasta
#3

selle vene lehel on mõned lääneautode pildid, mis on olnud "eeskujuks" nõukodude masinadele:

http://ned.ronet.ru/0/Autosalon06.htm

näiteks Pobile -1938 Opel Kapitan ja 1946 Chevrolet Fleetline Aerosedan

Kapitani ja Admirali võrdlusi võib teha siin
Vasta
#4

Nujah, jutt pihta pandud Opeli tehasest pole kah ju vale, ainult et see oli Moskvitši tehas. Lugu siis järgmine: venelased kauplesid ameeriklastelt, kelle okupatsiooni all Opeli tehased Rüsselsheimis olid, Opel Kadeti tootmisliini koos kogu dokumentatsiooniga, lubades selle Ida-Saksamaal Leipzigis üles panna. Tootmisliin veeti hoopiski Moskvasse ja ameeriklased said sellest alles siis teada, kui Moskvitš mingil välismaisel näitusel esimest korda väljas oli. Jutt sellest, et jänkid polnud vananenud autost huvitatud, ei pea paika, toodeti ju sama kere, kuid suurema mootoriga Opel Olympiat läänes aastatel 1947-53.
Lisaks venelaste lehel ära toodud "eeskujudele" veel juurde Moskvitš 2141 aluseks olnud Simca 1307, millele Renaulti stiilis esi- ja tagaots ja pikiasendis mootor juurde aretati. Aga kes oskab öelda, mis võis olla eeskujuks Moskvitš 408-le ja Volga GAZ 24-le?

Kaþdy automobil se stane jednou veteranem, nebude-li dřive seðrotovan.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne