Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Mingid põllumajandusmasina kummid? Huvitav on see, et kõik kummid on sama mõõduga, kuid kannavad kõik erineva firma markeeringut.
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Mootorataste kummid, kuid mis masina omad?
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Tegemist aiatraktoriga, millega sai omal ajal heina niidetud. Kütusekulu on natuke suur, 40 liitrit läheb hektari niitmiseks. Kadunud vanaonu ütles, et tegemist on gaz AA mootoriga,isetehtud masin, on nii???
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
Veel 2 pilti traktorist, pilt ühest kummist, mis eespool ära ei mahtunud, ja üks vana registreerimisnumber
Postitused: 5,855
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mootor on GAZ-AA omade järglane, M-6015. Peamiselt tuntud kui kombainide ja erinevate jõujaamade energiaallikas. Kaburaator seal küljes peaks olema K-14.
Rehvide koha pealt on kahtlus, et need on pea eranditult pärastsõjaaegne toodang.
Asp
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!
Postitused: 426
Teemad: 40
Liitus: Feb 2005
Maine:
4
[quote=Aspelund]
Mootor on GAZ-AA omade järglane, M-6015. Peamiselt tuntud kui kombainide ja erinevate jõujaamade energiaallikas. Kaburaator seal küljes peaks olema K-14.
Milliste kombainide ja jõujaamade? See mootor orginaalis millegile ei olegi mõeldud?
Postitused: 5,855
Teemad: 744
Liitus: Apr 2002
Maine:
37
Mul oli üks keevitusagregaat, millel selline jõuallikas peal oli. Marki ei tea.
Kombain, millel seda kasutati, oli "Stalinets". HTZ-Nati vedas kombaini järel, konkreetne mootor oli vaid kombaini mehhanismide käitamiseks.
GAZ-AA jõuallikast erinebki ta peamiselt vaid blokil oleva teise markeeringu poolest.
A.
Life\'s journey is not to arrive at the grave safely in a well preserved body, but rather to skid in sideways, totally worn out, shouting \"Holy s--t!....What a ride!