Kas tõesti on Voshod nii halb?
#21

Voshod 3M olen omadud 2 .Mõlemad käisid korralikult ja nii soojast kui külmast peast ja läksid vändast käima....Mäletan et ketipingutitega oli probleeme ja siis summutid kippusid silindrijuurest lahtikruvima...Muidu on positiivsed mälestused nendest..Sai päris palju tehtud 200-300km ringe ja teele ei jätnud neist kumbki Smile
Vasta
#22

Sõitsin sellisega terve 1989 aasta suve ja ikka tüki maad üle 10 tuhande selle ajaga. Ostsin ta samal kevadel uuena, maksis 530 rutsi. Pold ta midagi nii kohe võtta - tuli ikka mitmeid kordi külapoode mööda helistada, enne kui kätte sain.
Ainus jama oli kepsu ülemise (nõel!)laagriga, aga seda ilmselt tänu sellele, et petrooliga sõitmist sai katsetatud. See ju pensukriisi esimene aasta. Pronkspuks sisse ja funkas jälle. Hmmm... üks siduritross kulus kah. närvidele käisid muidugi need silindri alt tilkuvad sumpsid. 3M oli muide oma aja kohta väga heade tuledega ja vähemalt minu oma läks küll igast asendist käima.
Misveel? Jah üks ohtlikum jama oli kah - kett läks pooleks ja tõmbas end kattesse kinni. Õnneks pold hoogu ollagi. Ega need ketid üle 10 tuhhi vist kestagi.
Ja ikka päris pikki otsi sai kimatud, tee peale küll ei jätnud. Ainuke asi mis veidi häiris, oli väiksevõitu raam ja väiksuse kohta veidi janune mootor - aga seda juba järgmise motikaga võrreldes (Iz-Planeta5). Läbivus oli kah väga hea. Algajale tsiklistile mumeelest igati mõistlik valik, olgugi et nad tänaseks vist juba üsna kohvid kõik.
Vasta
#23

Minu oma oli küll ilge jura. Põhjus võis olla ka selles, et masin oli kohvi - ei läinud hästi käima. Aga samas kui käima sai liikus küll suht hästi...Smile
Vasta
#24

voshod pole üldse nii halb!!!!!!!!ostsin endale 3m-i mootori ja raami kah ning nüüd töötab on plaanis veel üks osta!!!!!!!mõnes mõttes on voshod parem kui iz....aga jah sidurit mul ükskord ei olnud ja raiusin käike niisma sisse ning kolmandat käiku sisse pannes läks kett ribadeksBig Grinniiet ei ole ta midagi halb masin...kui kõik korras siis tip top ja ei soovita traktori magneetot peale panna...ei saa eriti pikke sõite teha...peksab üle !!!!
Vasta
#25

easyrider Kirjutas:voshod pole üldse nii halb!!!!!!!!ostsin endale 3m-i mootori ja raami kah ning nüüd töötab on plaanis veel üks osta!!!!!!!mõnes mõttes on voshod parem kui iz....aga jah sidurit mul ükskord ei olnud ja raiusin käike niisma sisse ning kolmandat käiku sisse pannes läks kett ribadeksBig Grinniiet ei ole ta midagi halb masin...kui kõik korras siis tip top ja ei soovita traktori magneetot peale panna...ei saa eriti pikke sõite teha...peksab üle !!!!


Mina sõitsin päris pika maa maha ilma sidurita. Pole nagu mootoril midagi viga. Teinekord juhtub trossi ots ära tulema ja siis peab "automaat" sidurit kasutama ... Big Grin
Aga vanaisa sõitis sellega pea 20 aastat, mina olen ka omajagu sõitnud. Pole Voshodil viga midagi. Paras pisike, aga kannatab kahekesi sõita küll. Võtab vähe kütust - võrdlus: punnvõrr - 2,1; voshod - 2,8... kui ta ka võtab rohkem pole hullu.

Kui ilma on ja mootor ei tööta siis peab mootorita ratta võtma ...


[Pilt: linux.gif]
Vasta
#26

nuh mull on ka vosod vahel on nii et saad sütte paika ja natuke sõidetud hakkab süte paikas liikima kuigi ole regulerimis kruvi kõvasti kinni keeranud ja ... ka mull nii et saad ühe saja korrda hakkab teine lagunema nii et sellega on tük tegemist aga muidu kui sõidab on normalne
Vasta
#27

henri@ Kirjutas:nuh mull on ka vosod vahel on nii et saad sütte paika ja natuke sõidetud hakkab süte paikas liikima kuigi ole regulerimis kruvi kõvasti kinni keeranud ja ... ka mull nii et saad ühe saja korrda hakkab teine lagunema nii et sellega on tük tegemist aga muidu kui sõidab on normalne

Teinekord vaata üle, mis kirjutad!

Alustatud töö tuleb lõpuni viia.
Vasta
#28

Härrased, kui olete oma jutu kirja tippinud, siis soovitan soojalt enne teksti ülespanekut (klahvi "Post Reply" abil) lasta see emal või naabrionul üle vaadata (Preview Post)
Vastasel korral on teie arusaamatule mulale võimatu soovitud vastust saada, saate vast heal juhul sõimata. Ja kiire on meil kõigil!
Head Vana aasta lõppu!
Veteran.
Vasta
#29

Voshodi headus ja halbus sõltub sellest "tihendist" mi asub lenksu ja istme vahel,sama lugu on autodega,seal lenksu asemel rool.
Vasta
#30

ise ka mitut ronti omanud ja suht n6rk oli see käigukast , seda sai koguaeg remonditud....

Enda omal oli algul el. syyde , aga sellega ei läinud kunagi vändast käima , siis mingiaeg millegipärast l6petas too yldse töölepingu ...Leidsin mingi väga vana vashodi kontaktidega syyte jäänused , sina said vist veel tutikad mosse kontaktid peale ja alati läks vändast käima...Smile

sellega seoses sai midagi seal magneetos valesti yhendatud ja voolu hakkas ta andma 12+ volti ...panin ette veel h4 halogeeni ja näitas paremini , kui jawa omaBig Grin

Aga suht m6ttetu ratas minuarust ... v6taks jawa 250 parem , kui oleks validaWink

Pole midagi targemat teha
Vasta
#31

Voshod on valgevene arestis mis ei olnud Eestis kuigi popp,aga samas kui masinat hoida ja pidevalt hoolt teha siis kestab ka voshod.ise pole küll omanud aga ühe k175 mootori jäänused on olemas.
Ja miks valida voshodi ja jawa vahel,kui soodne hind siis ma võtaksin mõlemad.
Vasta
#32

rauno600 Kirjutas:Voshod on valgevene arestis mis ei olnud Eestis kuigi popp...
Tootjatehas asub (asus?) ikka Venemaal Vladimiri oblastis linnas nimega Kovrov. Varasemad mudelid kandsid mudelinimetust Kovrovets. Ei ütleks, et need (nii vanemad kui uuemad mudelid) Eestis omal ajal vähelevinud liikurid olnud oleks.

Vanade traktorite omanikud ja huvilised Facebook`is: https://www.facebook.com/groups/vanatraktorid/

Minu kanal YouTube`is: http://www.youtube.com/user/Kolhoos1?feature=mhee
Vasta
#33

rauno600 Kirjutas:Voshod on valgevene arestis...

Äkki käid kõigepealt mõnes geograafiatunnis?

Mootorrattad Voshod/Восхо́д on toodetud relvatehases "Завод имени В.А. Дегтярёва" (ehk siis ЗиДWink mis asub linnas Kovrov/Ковро́в - sellest tuleneb ka masina vanema venna nimi Kovrovets. See linn asub Venemaal, Vladimiri oblastis, umbes 250km kaugusel Moskvast.

Valgevenes on toodetud mootorrattad Minsk.

edit: ups, Sillu oli kiirem
Vasta
#34

No jah siis eks ma pean tõesti geograafia tunde võttma.
Vasta
#35

sai ka endale kunagi voshod soetatud. Sain suht uue masina umbes 700 km sõitnud. korralik masin aga juba mõnesaja km pärast kadus ära teine käik ja hiljem hakkas kolmas jõnksutama. aga ei ütleks et halb masin tõmme on hea ja käima läks poole vändaga nii soojalt kui külmalt.. Palju loeb ikka see kuidas peremees oma masina eest hoolt kannab.
Vasta
#36

eks see hooldus ole ikka tehnika puhul nr.1 ...
selliste vanade rataste puhul tekivad probleemid kuna soetatud eksemplar on juba eelnevalt kehvas seisus ... kuna tehnika huvi suur siis kange soov asi ise üles putitada ja päris tihti see ka õnnestub ... kui aga pole järgitud kõiki ettekirjutisi siis tavaliselt see kaua ei kesta ...
praegusel ajal saada veel piisavalt vabalt kirjandust vene päritolu autode kui kaherattaliste kohta , kus ilusti välja toodud hooldusintervallid ja erinevad töövõtted ... seega kui järgida neid nõudeid ning oma ratas nende järgi taastada ja hiljem ka hooldada siis küllap ta ka kestab ...
samas tean omast kogemusest , et alati ei aita uue jupi vahetus kuna kahjuks liiga tihti esineb tehase praaki ja äsja vahetatud jupp võib vajada asendamist juba järgmisel päeval ...
sellepärast ei tasu jätta Voshodi kõrvale ... samad hädad võivad tabada ükskõik millist vene päritolu sõiduvahendit ... kui aga viitsimist , aega ja pealehakkamist on siis jõudu tööle ... kuna aga endale meeldib teha asju üks kord ja korralikult siis praeguseks hetkeks olen tagasi lääne tehnika juures ...
Vasta
#37

Olen omanud 3M-i uuemat mudelit (90-ndate aastate oma). Väga mugav masin oli, amordid olid küll super. Tagumised jooksid küll mõne tuhandega õlist tühjaks, aga kiskusin lahti, täitsin uuesti õliga ja pingutasin korralikult kinni, enne olidki kuidagi liiga lõdvalt. Algul käivitus väga hästi, isegi talvel -20C-ga ei olnud probleem (jah, sõitsin veidi ka talvel Toungue ). Mingil hetkel aga tuli teadmata põhjusel detonatsioon vms sisse, mingi kiiruse juures (vist u. 70 kandis) tuli hirmus klirin sisse ja hakkas kohe hoogu maha võtma. Proovisin sadat asja teha ja mingi asi ikka lõpuks aitas, ei mäletagi mis, otseselt midagi katki ei olnud. Käigukast pidas väga hästi vastu, kordagi ei pidanud karteripooli lahti kiskuma. 10 000 km sõitsin kokku.
Praegu vanade aegade meeldetuletuseks lapin suveks ühte Voshod 3M-i jälle kokku... Muuseas kui kellelgi uusi või väga korralikke osasid (ükskõik milliseid) on pakkuda, siis andke teada.
Vasta
#38

Tuli mõte et taastan isa vana Voshod 2M mis pidi olema 1979 aasta masin. Tema on olnud ainuke omanik ja on selle isendiga sõitnud kuskil 125 000 km maha. Kahjuks on dokumendid minema kõndinud ja oleks vaja uusi kuidagi saada. Ma ei tea kuidas ma peaks arki pöörduma. Vene number alles. Mootorile on tehtud mitmeid remonte vahetatud väntvõlle hammakaid kette laagreid kolbe silindreid jne. Masin jäi seisma tänu sellele, et isa soetas endale auto. Nii jäigi tsikkel aita oma aegu ootama. Rääkis mulle et kui korralikult hooldada sis peab vastu kaa. Nüüdseks olen masina juppideks võtnud. Mootorile sai tehtud kap. remont. Vana värv sai eemaldatud liivapritsiga ja hetkel on detailidel krunt peal. Ei ole veel kindel mis värvi teha. Kroomdetailid ootavad ka kroomimist. Kuid pika aja vältel on mõlkis summutid ja veljed õudsalt rooste läinud. Oleks huvitatud mõlkidetta ja roosteta summutitest, velgedest, sellest kroom istme all olevast pakiraamist ja ka suunatulede klaasidest. Kui kellegil on midagi pakkuda sis saatke pm või saatke kiri emaile kommer1@hot.ee
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne