Eesti Põlevkivi hiigelekskavaator müügis.
#61

üldiselt mina ei mõelnud selle ekskavaatori teemat.

mis puutub maantemuuseumisse siis see on ikkagi täiesti ebapiisav asi.
üldjoontes riigi suhtumine sellistesse asjadesse on põlastav. Kõik toimub entusiastide toel.
pärast aga nutetakse et keegi ei taha minna õppima mehaanikuks või tehnoloogiks.

Samas, muidugi vana auto huviline olla eestis on palju lihtsam kui inglismaal või venes (riikliku suhtumise poolelt)

Dodge WC52 1943;   Buick Century Riviera 2D 1955; Volga M21i 1960;   Cadillac Fleetwood Brougham 1967; Jensen Interceptor MK1 1967,  Rover P5B Saloon 1973;   Mercedes 280S W116 1977, Volga GAZ-24 V6 Konela 1976

Autod ja blogi.
Vasta
#62

kooma Kirjutas:Tegu on minu silmis suht mõtteu masinaga, mille ehitamise põhjuseks on puhtalt suurriigi suurushullustus, mitte aga majanduslik otstarbekus. Seega pole tegu mitte erilise tehnilise saavutuse vaid suht idiootse võidukoosu - kellel suurem ja parem - tagajärjega.
Ma pole küll suurem asi kaevandusteadlane aga olles erinevatelt taevakanalitelt nii mõndagi sarnase sisuga saadet vaadanud julgen väita, et selliseid asju ei ehitata-osteta mitte suurusehullustusest lähtuvalt, vaid prioriteediks on siiski tootlikkus. Selge see, et sellise asja soetamist saavad endale lubada vaid tõelised gigandid.

Muus osas olen põhimõtteliselt nõus. Vaatamata sellele, et ka mina hea meelega näeksin sellist asja oma silmaga ja usun, et see võiks ka turismi arendamise seisukohast atraktiivne olla, peab tunnistama, et juba turismiobjektiks ettevalmistamine kujutab endast ülisuurt investeeringut ning ekspluatatsioon nõuab igal aastal SLK-ga samas suurusjärgus riigipoolset dotatsiooni.

Connecting technologies
Vasta
#63

ekskavaatori kopp viiaksegi kaevandusmuuseumi
Vasta
#64

Kas teab keegi, kaugel siis lammutajatel asi ka on?
Vasta
#65

kopp pn muusiomis,ekskavaatoril mast maas,demontaas roomik osa kallal
Vasta
#66

Tekkis paari tuttavaga plaan korraldada meeleheitlik viimse võimaluse dessant Esku juurde, kuid kas seal on üldse veel midagi vaadata? Või teab juba keegi kinnitada, et 4000 tonni metalli on Kuusakoski manu viidud?

Ei saa siinjuures avaldamata jätta nördimust, et jälle üks suur (igas mõttes) objekt on ajaloo põhjatusse katlasse hukkuma määratud...
Vasta
#67

Timm Kirjutas:sest muidu äkki veerebki kuusakoski metallikasti..Sad ja SEE oleks kurb. ikkagi, ainulaadne maailmas(?)!!Wink

Timo "Timm" Mäeots.
Eelmisi postitusi uurides saab teada, et just nimelt nii ongi, et meie Eskust saavad idamaade töökate kätepaaride all Дача-d või mõned muud jubedikud. Sellest oli ka ajendatud minu eelmine postitus, et kas seal on üldse veel midagi kaeda või on juba kõik tükkideks lõigatud?
Vasta
#68

Oli nädalake tagasi asja Ida-Virumaale, sai käidud ka Kaevandusmuuseumis. Meie grupi giid rääkis, et kadunud hr Jostov oli teinud kunagi pakkumise, et tooge kohale 2000 kW alalisvoolugeneraatorid, millega masin käima ajada ning pärast ca kuud aega oleks saadud see Kohtla-Nõmmele Kaevandusmuuseumi juurde sõidutada.
Asja ei julgenud (või tahtnud) keegi aga orgunnida ja nii see läkski... Sad Sad
Kopp on Kaevandusmuuseumi juures aga alles.
Vasta
#69

Küsisin karjääris töötavalt sugulaselt Esku kohta, praeguseks olevat juba enamus vanarauaks lõigatud, kuid midagi seal veel tehakse, järelikult on midagi alles.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne