VW põrnikas, '66 (1300)
#15

(22-02-2013, 00:13 AM)13piisab Kirjutas:  prognoosin, et LK järel ei ole masinas asjad seal, kus nad katse eel olid. Võib ka juhtuda, et mõned statsionaarselt paigaldatud asjadki (nt kero) on oma kohta või asendit muutnud Toungue
2013a talveralli LK oli õnnetu - libisesin ja parkisin end ühe kitsa väliskurvi lumme kinni. Rahmeldamisega suutsin ilmselt põlvega purustada juhi aknatõstuki vända ning see on tänaseni poolik könt. Kui kellelgi on üle sellist musta nupuga põrnika aknavänta, siis ma soovin:
http://teet.luarvik.org/v/p6rr/2010+kaup...2.JPG.html

aga tegelikult sooviksin alustada vaikset sissejuhatust teise põrnika juttudele.
Ca 15a "varjusurmas" olnud sinine '65. Millest on ka Põrikaklubi foorumis suht vaikseks jäänud teema. Nimelt see järgmisel aastal poolsajandi vanuseks saav masin võiks 2015 mai lõpus käia Minskis. Seda loomulikult juhul, kui asjalood ehk mu garaazhi-aja ressurss seda soosib. Praegu paistab soosivat.

ehk siis kui kellelgi on selle "Nõgisto põrnika" ajaloost midagi teada, siis seda oleks huvitav kuulda.
samuti olen avatud pakkumustele:
- tagaklaas (soovituslikult ilma soenduselemendita)
- kereplekid (st tiivad ja uksed)
- interjööri elemendid. St kõik, mis salongis ja pole plast võiks parem olla
- põhjaplekid - pilt täpsustub nn uue põhja liivapritsiskäigu järel. Karbid on uue varuosana juba olemas

sinise põrnika kontseptsioon ei ole originaalsus. Selleks on ta liiga hävinenud toorik. Kui ei oleks masinal tuntud eelmist omanikku ning "vähemalt '94 aastast" Eestis-olekut, oleks tema edasine eksistents autona küsimärgi all. Hetkel aga seda küsimust ei ole. Kontseptsioon on selle masina puhul "tarbitavus" ehk siis midagi praeguse rohelise taolist - 12V el süsteem (hetkel on 6V), kapoti alla (õhkjahutust säilitades) lisahobuseid jne.
masina keretööd algavad okt lõpus või nov alguses. Ilmselt poolitan siis ka käesoleva teema.

Foorumite vanarahvatarkus: "üks troll suudab rohkem arvata, kui sada tarka teada"
Vasta


Sõnumeid selles teemas
VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 15-07-2006, 12:10 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: North - 25-07-2006, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 26-07-2006, 23:07 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 23-08-2006, 21:22 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 00:56 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 08:38 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 03-06-2008, 10:17 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: pppp - 03-06-2008, 11:35 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Jesper - 03-06-2008, 15:00 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 90Deville - 03-06-2008, 15:33 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: Style - 03-06-2008, 23:58 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 04-06-2008, 19:35 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 18-02-2013, 23:39 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 22-02-2013, 00:13 AM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: 13piisab - 29-09-2014, 18:11 PM
RE: VW põrnikas, '66 (1300) - Autor: urmet48 - 29-09-2014, 21:40 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne